Hei! Osaisiko joku kertoa mitä tälläinen uni mahdollisesti tarkoittaa? Olen pimeässä huoneessa kahden ystäväni kanssa sekä huoneessa on myös muita ihmisiä. Olemme nukkumassa. Nukun sohvalla ja ystäväni myös. Katson lattialle jossa kaikki muut nukkuvat ja sitten takaisin sohvalla olevaan ystävääni joka onkin muuttunut toiseksi ystäväkseni. Haen hänestä turvaa. Katson lattialle ja nään saman henkilön siellä joka on sohvalla. Katson vuorotellen lattialle ja viereeni ja nään molemmissa saman henkilön. Astun alas sohvalta, mutta sohvan vieressä nukkuva onkin muuttunut pelleksi ja puree minua jalkaan. Herään. Pystyisikö kukaan sanomaan tästä unesta jotain tulkintaa?
Erikoinen uni, sama henkilö kahdessa paikassa, pureva pelle
1
149
Vastaukset
Kuten jo otsikossa mainitsitkin on unesi erikoinen.
Unesi alussa olet pimeässä huoneessa nukkumassa kahden ystäväsi ja myös muiden kanssa.
Huoneen pimeys ja nukkuminen viittaavat turvattomuuden kokemiseen. Heräät unessasi pimeässä ja etsit turvaa ystävistäsi tai näin kuvittelisin tilanteen olevan.
Tuollaisessa tilanteessa koet ystäväsi olevan läheinen ja kuten unikin sen osoittaa, hän nukkui samalla sohvalla kanssasi erotuksena lattialla nukkuviin muihin. Toisin sanoen sinulla on erityisen läheinen ystävä ja muita tuttavia.
Kun katseesi palaa sohvalle, on sillä nukkuva ystäväsi muuttunut toiseksi ystäväksesi.
Katseesi vuorottelee lattian ja sohvalla olevan toisen ystävän välillä ja toinen ystäväsi on sekä lattialla että sohvalla. Toisin sanoen hän ei olekaan enää uskottu ystäväsi, vaan näet hänet muiden joukossa.
Lopulta ystäväsi puree sinua jalkaan, eli kirjaimellisesti omaan nilkkaasi.
Haet siis turvaa väärästä henkilöstä, joka ei välttämättä ole edes ystäväsi.
Kiitos erikoisen unesi jakamisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024198
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463768Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat703097Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.431569Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191378Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271341Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58321337Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi231331Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1151108Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151043