Helsingissä mamujen tekemä lastenhyväksikäyttö

ullatus

https://yle.fi/uutiset/3-10594192

Ja näinhän siinä taas kävi. Kolme ulkomaalaistaustaista lapsiinsekaantujaa otettu kiinni Helsingissä. Vieläkö menee "yksittäistapaukseksi"? Suomi on lievästi sanottuna todella kusessa näiden kanssa.

10

<50

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omauskontojarruttaa

Joko meni sipilän keskiarvon yli vai ali

• poksautusta_pukkaa

Onko Tasavallan Presidentti jo ilmaissut pöyristymisensä, Pääministeri inhonsa, Riskikko tyrmistymisensä, Mykkänen järkytyksensä ja Orpo hymyillyt muuten vaan... Jos näin on, niin sittenhän asia on pulkassa, eikä poliitikkojen tietenkään voida todeta toimineen missää kohtaan väärin. Siis: tästäkään yksittäistapauksesta ei sen enempää, kuin että tapahtunut syyllistetään kohta kantasuomalaisten maahanmuuttokriittisten niskaan.

• Helsingissä on vihreä valta mamu-kaupunginjohtajineen ja se vasta onkin kallista vallankäyttöä näinen suvaitsevine lieveilmiöineen.
      Itä-helsinkiä ei kohta erota persilaisesta torista, kaikki mahdolliset baabelin kielet raikavat viihtymiskeskuksen tiloissa, on niin monikulttuurista ja hyvin kotoutuneen oloista väkeä.

• setänasse

Pöyristymisellähän nämä asiat yleensä kuitataan. Yksittäistapauksissa riittää poliitikon lievä närkästyminen tai mielensä pahoitus.

• jospa_avataan_kaikki

Sinänsä hienoa, että Helsingin poliisilaitos uutisoi tapahtuman ja sen kaikki yksityiskohdat. Missä viipyvät muiden poliisilaitostemme vastaavat ulostulot? Eiköhän salailu ja näin myöden poliitikkojen hyysäily jo riitä.

• vaitaliasta

Joko kohta saamma taas Unkarista ohjeita?

• Sipilän_srk

Näitä putkahtelee näemmä, kuin sieniä sateella. Mitä Kempeleen yli-imaami toteaa kutsumastaan seurakunnasta? Onkin tänään ollut aika hiljaista poikaa.

• zdhdfg

Sipilä on Mesoamispotaamiasta saakka onnistunut tempisemaan 33 tuhannen aitouskovaisen muslimin morsiusseurakuntansa tänne Suomeen. On siinä meidän Juhassa kyllä vetovoimaa.

• Jokos se meidän pressa laittaa rajat kiinni? Homma lähtee muuten täysin käsistä. Voi olla et on jo lähtenyt. Tapauksia tulee siihen tahtiin. Matut mellastaa meidän suomalaisten maassa ihan miten haluaa. Jotain suuren luokan muutoksia pitää nyt tehdä. Täytyy muistaa että näiden karmeiden rikosten lisäksi matut tekee muutakin rikollista toimintaa Suomessa.
      Matujen hyssyttely aika on ohi !

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2126
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1537
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1263
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      77
      1242
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      113
      1210
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1034
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      986
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      912
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      804
    Aihe