Sinulle saattaisi löytyä työtä Sipilän peltiverstaassa ?
Onko poliisin perheet turvassa
OIvallinen keksintö
Mielenkiinto kohdistuu miten poliisit turvaavat jälkikasvunsa näiltä mamuraiskareilta ?
Miten poliisin liipasinsormi herkistyy kun hänen tyttärensä on joutunut joukkion raiskaamaksi ja jopa on pahoinpidelty raakalaismaisesti ? Olisiko nyt paikallaan laitattaa tehtaita joissa pellistä rässättäisiin alusvaateita tytöille joissa olisi lukot ettei niitten sille pääsisi edes mamuraiskaajat ?
Sipilä on itse oivallinen insinööri ja häneltä varmaan tuo siveysasujen suunnittelu onnistuisi hetkessä ja on hän itse hitsaillut apilankin kurkkupurkeista keskustan tunnukseksi vaaleihin.
Oletkoo sinä seniori pätevä peltiseppä
TyötäPeltimaakareille
1
2701
Vastaukset
- ÄänestäVihreitäSilti
Miten Haavisto suhtautuu katolta heittämiseen
Irakissa on ollut tapana että homot heitetään kerrostalon katolta kadulle ja muslimit tekevät tuon kun heidän islami uskonsa käskee sen tekemään. Ihmetten miten Haavisto kannattaa näitten muslimiesten maahanmuuttoa kun hän itse voi lopulta joutua uhriksi ja hänet viskataan katolta pääedellä katuun ? Yleisesti muslimit tuomitsevat homouden ja antavat homoille kuolemantuomion ja TV:ssä monikulttuurien illassa tuo tuli selvästi esitettynä muslimien puheenvuoroissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1686599Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1043092Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?1031851Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am531597- 161327
Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111300"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?331222Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m131185- 591152
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N751113