Sinulle saattaisi löytyä työtä Sipilän peltiverstaassa ?
Onko poliisin perheet turvassa
OIvallinen keksintö
Mielenkiinto kohdistuu miten poliisit turvaavat jälkikasvunsa näiltä mamuraiskareilta ?
Miten poliisin liipasinsormi herkistyy kun hänen tyttärensä on joutunut joukkion raiskaamaksi ja jopa on pahoinpidelty raakalaismaisesti ? Olisiko nyt paikallaan laitattaa tehtaita joissa pellistä rässättäisiin alusvaateita tytöille joissa olisi lukot ettei niitten sille pääsisi edes mamuraiskaajat ?
Sipilä on itse oivallinen insinööri ja häneltä varmaan tuo siveysasujen suunnittelu onnistuisi hetkessä ja on hän itse hitsaillut apilankin kurkkupurkeista keskustan tunnukseksi vaaleihin.
Oletkoo sinä seniori pätevä peltiseppä
TyötäPeltimaakareille
1
2692
Vastaukset
- ÄänestäVihreitäSilti
Miten Haavisto suhtautuu katolta heittämiseen
Irakissa on ollut tapana että homot heitetään kerrostalon katolta kadulle ja muslimit tekevät tuon kun heidän islami uskonsa käskee sen tekemään. Ihmetten miten Haavisto kannattaa näitten muslimiesten maahanmuuttoa kun hän itse voi lopulta joutua uhriksi ja hänet viskataan katolta pääedellä katuun ? Yleisesti muslimit tuomitsevat homouden ja antavat homoille kuolemantuomion ja TV:ssä monikulttuurien illassa tuo tuli selvästi esitettynä muslimien puheenvuoroissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1303857Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso83179Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai322854Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122722Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1332441- 441971
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es611225"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For891191Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361119Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 781109