nain-paljon-eri-kunnissa-on-kirjattu-alaikaisiin-kohdistuneita-seksuaalirikoksi

Autsssssss

29

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietoja_haluava

      Mikä lienee ajankohtaisin tilasto lestadiolaisten tekemistä raiskaus- ja hyväksikäyttörikoksista, luin jostakin että 154 eri tekijää olisi poliisin tiedossa?

      • oletkotrollitehtaalta

        Nyt on enemmän listalla ihmiset jotka hakivat turvaa. sotaa ja pahuutta ja vainoa kärsineet, turvapaikanhakijaMIEHET kun naisia näissä maissa ei sitten vissiin ollut.

        Jos joku muu on tehnyt jotain samaa lapsille, ovat he rikollisia ja tekevät rikoksia.
        Ei se ole keltään hyväksyttyä tietenkään, mutta ihmiset, jotka hakevat TURVApaikkaa, tekevät tällaista meidän lapsille? Se on aivan käsittämätöntä. Miten kehtaavat?
        Mikä niitä vaivaa?
        Onko tultu ensinkään hakemaan mitään turvaa?
        Rahaa kyllä ottavat mielellään. On mennyt niin pahasti yli nyt nämä jutut, että on ihan turha yrittää selittää jotain suomalaisista, koska suomalaiset ei hae turvapaikkaa raiskatakseen lapsia.


    • hunsvontti

      Yllättävän paljon oli Lapualla verrattuna Kauhavaan

    • NiinJa

      Täysin ylivoimanen enemmistö näistä teoista on ihan kantasuomalaisten tekemiä.
      Ettei totuus unohtuisi.


      • Vaalejaodotellessa

        Suhteuta nu s......n tontu väestömäärään!!


      • Mittatäynnä

        Niinpä. Turha tarkastella lukuja, jotka eivät ole suhteessa koko väestöön. Tätä esim. Not ei ymmärrä ottaa huomioon kannanotoissaan.


      • kaikkikärsii

      • pääpoispensaasta

      • sekopääoot

      • sivistystäsuvakki

        Ulkomaaiset kirjataan suomalaisiin sen jälkeen kun niillä on suomi status, ottaisit asioista selvää, ennenkuin auot tyhmää päätäs.


      • sivistystäsuvakki kirjoitti:

        Ulkomaaiset kirjataan suomalaisiin sen jälkeen kun niillä on suomi status, ottaisit asioista selvää, ennenkuin auot tyhmää päätäs.

        Juuri suomalaisten osuus tuossa laittamassani taulukossa on pudonnut jopa alle puoleen.


      • kumpikinpahoja

        Kyllä vaan lestadiolaiset on suomalaisia. Miksi ne vaietaan ? Lestadiolaiset ja muslimit on samanarvoisia.


      • täyttä.paskaa
        nuorissa_on_tulevaisuus kirjoitti:

        Juuri suomalaisten osuus tuossa laittamassani taulukossa on pudonnut jopa alle puoleen.

        Suvakit laskevat Suomalaisiksi oleskeluluvan saaneet. Jos muutan vaikka somaliaan ja saan oleskeluluvan, ei se tee minusta somalia. Täysin harhaan vievä tutkimus ja tarkoituksellinen.


    • pitkinse-llekkää

      lummukan perän touhut sekä otteet kettinkiä mukana

      • täysinkäsittämätöntä

        Tapahtuikos se Lapualla, kun äskettäin uutisoitiin lähisukulaisen tekemät törkeät seksuaalirikokset .Olivat alkaneet uhrin ollessa lapsi (ensimm. raiskaus alle 10 vuotiaana) jatkuen sitten eri asteisena yli 20 vuoden ajan.
        Uutisoitiin kyllä, että kauhavalainen mies? https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/434311ac-efad-40c7-bc89-cce95d30b854
        Tekijä määrättiin maksamaan kautta aikojen Suomessa suurimmat korvaukset.
        Erittäin harvinainen tapaus, joka on haluttu "unohtaa" niin Kauhavalla kuin muualla Etelä-Pohjanmaalla. Muualla Suomessa ja somessa asiaa on puitu ja ihmetelty.
        Ihmetelty, miten yleensä tällaista voi tapahtua Suomessa, missä sosiaali- ja terveydenhuoltoa pidetään korkeatasoisena. Monet ammattilaiset ovat ummistaneet silmänsä lapsen hädältä ammattitaidottomuuttaan vai tahallisesti?
        Tekijänä oli ihan kantasuomalinen mies! Sukulaisuussuhdekkin on tiedossa ja se tekee asiasta vielä järkyttävämmän.


      • täysinkäsittämätöntä kirjoitti:

        Tapahtuikos se Lapualla, kun äskettäin uutisoitiin lähisukulaisen tekemät törkeät seksuaalirikokset .Olivat alkaneet uhrin ollessa lapsi (ensimm. raiskaus alle 10 vuotiaana) jatkuen sitten eri asteisena yli 20 vuoden ajan.
        Uutisoitiin kyllä, että kauhavalainen mies? https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/434311ac-efad-40c7-bc89-cce95d30b854
        Tekijä määrättiin maksamaan kautta aikojen Suomessa suurimmat korvaukset.
        Erittäin harvinainen tapaus, joka on haluttu "unohtaa" niin Kauhavalla kuin muualla Etelä-Pohjanmaalla. Muualla Suomessa ja somessa asiaa on puitu ja ihmetelty.
        Ihmetelty, miten yleensä tällaista voi tapahtua Suomessa, missä sosiaali- ja terveydenhuoltoa pidetään korkeatasoisena. Monet ammattilaiset ovat ummistaneet silmänsä lapsen hädältä ammattitaidottomuuttaan vai tahallisesti?
        Tekijänä oli ihan kantasuomalinen mies! Sukulaisuussuhdekkin on tiedossa ja se tekee asiasta vielä järkyttävämmän.

        Tästä tulee mielenkiintoista kun hallitus nostaa seksuaalirikosten rangaistuksia ja laskee kynnystä ilmoittaa ja tuomita.

        Seksuaalirikoksia on tapahtunut jo kauan ennen kuin monikaan oli edes nähnyt mustaa miestä ja niistä ajoista määrä on vain laskenut.

        Jos nämä raiskaavat suomalaiset aletaan panemaan vankilaan, niin siinäpä miettivät, että kannattiko siellä bileissä panna sammunutta tyttöä.
        Näitä tapauksia on vuosittain monesti mainitsemani 15 000- 46 000. Siinä alkaa olemaan vankiloissa tungosta, jos suomalaisetkin pannaan lusimaan raiskauksista. Nythän niistä ei edes ilmoiteta kuin muutama prosentti, kun poliisi ei tee mitään, jos nyt ei ihan rysän päältä yllätä.

        Kiva ilmoittaa vaikka kouluun tai töihin, että miksi minä nyt en pääse tulemaan.


      • MiljööPilalla
        nuorissa_on_tulevaisuus kirjoitti:

        Tästä tulee mielenkiintoista kun hallitus nostaa seksuaalirikosten rangaistuksia ja laskee kynnystä ilmoittaa ja tuomita.

        Seksuaalirikoksia on tapahtunut jo kauan ennen kuin monikaan oli edes nähnyt mustaa miestä ja niistä ajoista määrä on vain laskenut.

        Jos nämä raiskaavat suomalaiset aletaan panemaan vankilaan, niin siinäpä miettivät, että kannattiko siellä bileissä panna sammunutta tyttöä.
        Näitä tapauksia on vuosittain monesti mainitsemani 15 000- 46 000. Siinä alkaa olemaan vankiloissa tungosta, jos suomalaisetkin pannaan lusimaan raiskauksista. Nythän niistä ei edes ilmoiteta kuin muutama prosentti, kun poliisi ei tee mitään, jos nyt ei ihan rysän päältä yllätä.

        Kiva ilmoittaa vaikka kouluun tai töihin, että miksi minä nyt en pääse tulemaan.

        Voi v.. tu Notti ku sä oot yksinkertainen. Lue ny vaikka päivän otsikot iltalehdistä Jätän vaan tän tähän.


      • MiljööPilalla kirjoitti:

        Voi v.. tu Notti ku sä oot yksinkertainen. Lue ny vaikka päivän otsikot iltalehdistä Jätän vaan tän tähän.

        Skandaalilehdistöllä on tapana usein liioitella, kuten nyt Helsingin raiskausjutussa. Pidätettyjä oli lopulta vain yksi, mikä sekin on toki liikaa.
        Nyt on oikea aika viimeinkin lopettaa hyssyttelykulttuuri ja ilmiantaa se kiva naapurin poika, jos on väkisin jotain tehnyt!

        Missä muuten Odinit ovat olleet, kun on päästy elämään kuin pellossa?


      • MiljööPilalla
        nuorissa_on_tulevaisuus kirjoitti:

        Skandaalilehdistöllä on tapana usein liioitella, kuten nyt Helsingin raiskausjutussa. Pidätettyjä oli lopulta vain yksi, mikä sekin on toki liikaa.
        Nyt on oikea aika viimeinkin lopettaa hyssyttelykulttuuri ja ilmiantaa se kiva naapurin poika, jos on väkisin jotain tehnyt!

        Missä muuten Odinit ovat olleet, kun on päästy elämään kuin pellossa?

        Olet not toivoton tapaus. Sinisilmäinen matujen hyödyllinen idiootti! Tulkitset asioita kuten piru 👿 raamattua, joka muuten taidatkin olla.


      • MiljööPilalla kirjoitti:

        Olet not toivoton tapaus. Sinisilmäinen matujen hyödyllinen idiootti! Tulkitset asioita kuten piru 👿 raamattua, joka muuten taidatkin olla.

        Totta että olen piru kaikille raiskaajille!
        Jos minä saisin päättää, niin kaikki salvettaisiin ennen vapauttamista!
        Sen verran voitaisiin soveltaa suomalaista lebensborn-ohjelmaa. 😤


      • MiljööPilalla
        nuorissa_on_tulevaisuus kirjoitti:

        Totta että olen piru kaikille raiskaajille!
        Jos minä saisin päättää, niin kaikki salvettaisiin ennen vapauttamista!
        Sen verran voitaisiin soveltaa suomalaista lebensborn-ohjelmaa. 😤

        Matujen rakastajan kuitti ei vaan pure.


    • että-taas----

      Taisi nottia vain ottaa päähän ku ei hälle kukaan ollu ilmoitellu noita Kauhavan raiskaustapauksia.
      Hän kun oikein kerjäämällä kerjäs ilmoittamaan.

      • Mullekin-tietoa

        Koska ja kuka täällä on raiskattu?


      • että-taas----
        Mullekin-tietoa kirjoitti:

        Koska ja kuka täällä on raiskattu?

        "Koska ja kuka", ei myöskään kellonaikoja tilastoissa sinunkaan mieliksesi kerrota. Miksiköhän?


      • Kuka tiätää montako tapausta on airan sisällä? Niistä ei takuulla puhuta eikä tuamita. Kylillä puhutatahan monesta ja taitaa julukisestikin olla puolen tusinaa tuomiota. Onko niistä ykskään paikallisen tekemä?


      • ktujhx
        että-taas---- kirjoitti:

        "Koska ja kuka", ei myöskään kellonaikoja tilastoissa sinunkaan mieliksesi kerrota. Miksiköhän?

        Nyt on suomenkirjat sekaisin. Sunnuntaina aamuyöllä turussa taksikuski raiskasi
        kyydissä olleen naisen ja ihme uutisessa mainittiin että tekijä on ulkomaalainen .


      • lahkoonkuuluvaa
        Mullekin-tietoa kirjoitti:

        Koska ja kuka täällä on raiskattu?

        Kauhavalainen mies raiskasi lastaan vuosia.


      • Free_Kauhava

        Oli härmäläinen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe