"Irakilaissuomalaisen" perheen taloa kohti on ammuttu Kangasalla

pyssytpois

20

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lyhyt_kommentti

      Sitä tämä silmitön persujen riehuminen teettää.

    • Kylymä

      Vai että on naksauttetu täällä vetää.

    • john.d.high

      Lunta lupaili runsaasti satelevan.

    • onkonäinvai

      Miten se Perussuomalaisista johtuu? Voisitko vähän avata.Taitaa syyt olla aivan muuta tälläkertaa.

    • Muistelija

      Kyseessä varmaankin pariskunta, missä mies haki turvapaikkaa, oliskohan oleskeluluvan saanut. Nainen kuuskymppinen ja tämä turvis kolmekymppinen. Nainen ahkerasti kirjoitteli pari vuotta sitten Refugee Hospitalityn sivuilla vastoinkäymisistään. Migri epäili lumeliitoksi. Ei Kangasalla varmaankaan useampaa Irakilais-suomalais pariskuntaa ole.

    • kluklux

      KuKluxKlan poistaa matut täältä

    • Ammuuammuu

      Lienee ollut jonkun navetasta karannut suvakkilehmälauma ammumassa.

    • PersoMulukulle

      Sulaa se sokeri vanhankin muijan suussa.

    • hurtikas

      Oliko tää Riihitiellä?

      • OliOn

        " Päivän video: Intiimi hetki vastaanotto keskuksessa- MV-lehti".


    • Älykääpiöt

      Ylipainoiset iäkkäät siideri valaat pitävät nuorista mokka munista.

    • jaamäävaitaas

      Duoda, duoda. Tunnustan olevani nyt hieman hämmentynyt tämän järkyttävän uutisen kanssa. Skeptinen rasisti sisälläni kuiskuttelee "false flagg" skenaariota. Varsinkin kuvia luodin rei´istä katsottuani, ja tarinan luettuani. Noin hieno kasa yöllä ammuttuna kauempaa kuin viidestä metristä edellyttää jo kokenutta ampujaa, ja kiljupäissään horjahteleva natsi ei tuohon kykene. Toisaalta taas pälkäneen Hanna on ikäänkuin tapahtuneen todeksi vahvistanut syvällä myötäelämisellään, ja hän on minun mielestäni hyvin realistisen oloinen nainen. . Ja, kuitenkin YLE, HS, Aamulehti tms. eivät ole ottaneet tätä tapausta pääuutisekseen, joten hämmentyneitä ollaan ilmeisesti sielläkin suunnalla.
      Oli niin tai näin, niin jos nuo KS:n kuvissa näkyvät luodinreiät ovessa ovat sitä mitä perheen rouva ja sisä-suomen poliisi antavat ymmärtää, niin syytä on olla huolissaan. Sillä liipaisinta on puristanut henkilö kuka osaa ampua hyvin. Toivotaan rikoksen pikaista selviämistä poliisin resurssipulasta huolimatta.

      • jokin.ei.täsmää

        Tuo onkin hyvä huomio,eli alpakkamedia (siis yle,hs,aamulehti yms.) eivät ole nostaneet älämölöä tapahtuneesta.
        Se kertonee jotain ja valistunut kansalainen voi vetää tästää omat johtopäätöksensä...


      • ymmyrkäinen

        Ongelma taitaa olla siirtymässä naapurikuntaan. Tuskin se sillä poistuu......


    • hurtikas

      Mikä ase muuten on niin järeä, että lävistää ulko-oven? Ja luoti jatkaa matkaansa vielä sisällä.

    • wwwZZZ

      Eikös tuo tyyppi ollutaiemmin varastanut jotain? Maanmieheltään.

    • wwwZZZ

      Asekauppiasko ampui?

    • Asiahaneisinullekuulu

      Täällä taas jotku pupikärpäset ja pultsarit ottaa kierroksia toisten seurustelsta.

    • KyyNikkoko

      https://yle.fi/uutiset/3-10013366

      En ole kaunotar minäkään. Viiskymppinen. Minua ei kyllä saisi millään uskomaan, että 16 v nuorempi mies rakastaisi minua oikeasti. Ja kun meillä ei olisi edes sitä yhteistä kieltä.


      Meitä on moneksi.

      Mä olen realisti; kyynikko siiten kai?

      Omakotitalo minulla(kin) olisi ja vakityö.

    • Juujustminä

      Kangasalla asuu urpoa sakkia!
      Sekaannutaan toisten seurusteluihin ja tiedetään muiden asiat paremmin, kuin he itse.
      Sitten on aika säälittävää, jos ihminen ei muka ikinä ole ollut rakkaudesta sekaisin. Jopa väärän ihmisen kanssa.
      Millainen ihminen sellainen on, joka ei muka ikinä ole järjettömästi rakastunut?
      Joku tynnyrissä kasvanut nynny?
      Säälittävää, miten juntit jaksaa nokkia muita ihmisiä. Hankkikaa elämä!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      277
      2943
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1552
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1320
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      261
      1152
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1001
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      951
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      814
    Aihe