Näistä on todella paljon juttua foorumeilla, mutta en ole löytänyt vastausta seuraavaan..
Aut.ilmastoitu (1-alue) -02 Pösö. Johtosarja "vastukselta" puhaltimeen korvattu kototekoisella johdolla , siis tämä virtajohto, jostain syystä. alkuperäinen varmaankin hukkunut ed.omistajalta vastuksen rikkoudutta. Haettu siis hyppylangalla virta hanskalokeron valolta, jotta on saatu puhallin toimimaan edes täysillä. Ostin uuden vastuksen Liitin tämän johdon siihen ja puhallin ja toiminnat toimii täydellisesti, paitsi silloin tällöin puhallin lähtee päälle vasta kun olen jo perillä (n.10-15 min) päästä.
Kiusallinen vaiva pakkasaamuina.
Siis..Voiko vaikuttaa tuon virtajohdon pituus (kiepillä yli puoli metriä) Vastuksen transistori ohjaukseen ?
Löysin kyllä tietoa että johtosarjoja olisi uusittu näihin, niiden lyhyyden takia, mutta entäpä näin toisinpäin ?
406 Pösö sisäilmapuhallin
Taaspuhallin
2
93
Vastaukset
- Dvgfcv
Eipä ole johdon pituudella merkitystä. Olisko ihan perinteinen, hiilet loppu moottorista.
- Hiilimuna
Hiilittömiä ei taida vielä olla keksitty, kuin Teslan moottoriin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798