Aihealueet

Listaukset

Saako teillä on vastakkaisen sukupuolen kavereita?

Sirpalainen

Mulla ei saa. Mun mies on niin mustasukkainen ettei mulla ole yhtään kavereita. Ainoa kaveri on mun mies. Sovittiin niin ettei miehen tarvi pelätä että menen muiden mukaan.
    Mulla ei ole yhtään naiskavereitakaan koska heillä on miehet etten voisi ihastua heihin.

Miehen kanssa ollaan parhaat kavaerit ja emme ole missään ilman toistamme. En tunne ketään eikä meillä käy ketään. Mulla ei ole yhtään harrastustakaan kun en saa mennä mihinkään.

Mulle sopii kun tietää että mies ei tykkää muista kun musta.

1

<50

Vastaukset

• Joo kyllä saa, meillä on luottamus kohdallaan, ja näin. En ymmärrä noin mustiksia jotka vihaavat toisen kavereita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Millä oikeudella presidenttin Niinistö tenttasi pääministeriä ja eduskunnan puhemiestä eilen tv:ssä?

Ei presidentti ole pääministerin esimies eikä eduskunnan puhemiehen esimies. Kummallinen tilaisuus. Yrittikö nöyryyttää Marinia ja Vanhasta?
        Maailman menoa
        334
        7898
      2. Sofia ja Stefan, niin suloisia yhdessä

Stefan ja Sofia kävivät yhdessä kuntosalilla ja Stefan ylpeänä kuvasi rakastaan. Mahtaa olla Stefanille helpotus, kun voi olla julkisilla paikoilla na
        Kotimaiset julkkisjuorut
        111
        2773
      3. Sofia oli astiaostoksilla

Vähänkö söpöä, kun oli ihastelemassa astioita kaupassa. Minusta hän on niin symppis ja luulisin, että osaa iloita monista asioista aidosti. Onhan Bam
        Kotimaiset julkkisjuorut
        74
        1482
      4. Loiseläjä Sofia

kuvailee itseään Martiinan vanhassa asunnossa jossa Martiinan ostamia mattoja, kylpyammekoriste yms. Eikö tolla moukalla ole MITÄÄÄN suhteellisuudenta
        Kotimaiset julkkisjuorut
        83
        970