Mitä jos mä rakastan sua..

Aina_ajatuksissani

Tai siltä se ainakin tuntuu..
En voi olla ajattelematta sinua.
Mietin mitä teet ...
Mietin oletko onnellinen..
Mitä ajatteletkaan minusta..
Ikävä on seuraasi , olet auringonpaiste päiviini..
On niin tyhjää ilman sinua..
naiselta miehelle.

41

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaksinkauniimpi

      Kivahan se olis tietää niin voisi siihen reakoida itsekin.

      • Teemieskahvi

        Hyvä teksti.
        Tykkäsin


    • Sinua_ajattelen

      Vihjaa aloittaja siitä kaivatustasi ja vaikka itsestäsikin, joops.

      • Aina_ajatuksissani

        Aloitus on A:lla alkavalle miehelle..


    • tuolla.on.pääkiisielä

      pitääkö sitä täälä kaikelle kansalle kuuluuttaa!
      :)

      • Aina_ajatuksissani

        Mielummin sen sanoisi kasvotusten.. 😐
        ..Mutta se olisi aika rohkeaa ellei jopa uhka rohkeaa..


      • sanomisen.aloitus
        Aina_ajatuksissani kirjoitti:

        Mielummin sen sanoisi kasvotusten.. 😐
        ..Mutta se olisi aika rohkeaa ellei jopa uhka rohkeaa..

        voi aloittaa ilmoittamalla, tuolla on perunapussi alennuksessa...


    • Ajatuksissapyörit

      Jos sulla on treenit tänään ja huomennakin, niin tiedätkö, olen täällä samasta syystä.

    • No_sehän

      on oikein kiva juttu😉

    • mahtava

      Hieno teksti!
      Vielä kun tietäisi keneltä naiselta kenelle miehelle?

      • Heiteihmiset

        Täällä ei ole tarkoituskaan tietää, tämä on anonyymi palsta jolle puretaan mieltä. Muu kanssakäyminen ja yhteys hoidetaan muualla ja ellei itse halua nähdä yhtään vaivaa oman ihmisensä suhteen niin kannattaa unohtaa sitten koko asia. Ei voi ajatella niin että kaiken pitäisi olla niin helppoa että yhteyskin hoidettaisiin muulta taholta kuin itse toimien.


      • moniasyitä

        Täällä voi myös ihan yleisesti kirjotella erilaisia rakkaus ja tunnejuttuja, ilman että kohdistaa niitä kenellekään ja ilman erityisiä fiiliksiä ja onhan täällä paljon kiusaajia ja ilkkujia joillekin, jotka tuntee vahvasti.


      • Näinon_
        moniasyitä kirjoitti:

        Täällä voi myös ihan yleisesti kirjotella erilaisia rakkaus ja tunnejuttuja, ilman että kohdistaa niitä kenellekään ja ilman erityisiä fiiliksiä ja onhan täällä paljon kiusaajia ja ilkkujia joillekin, jotka tuntee vahvasti.

        Mutta tuossahan olikin kyse ihan muusta.


    • Ootkoparantumassa

      Soutaminen ja huopaaminen edestakaisin on perseestä.

      • voisetää

        onks aloittaja soutunaisia, harrastaako ihan kilpasoutua ja sinä olet kade siitä vai oletko vain vittumainen mies ja vainoharhainen myös kun vittulet ympäri palstoja.


      • Hiljalleenolen

        Kun hetki aikaa kuluu
        ja ainaiset rumat sanat jäävät taakse.

        Ruumiilliset vammat paranevat nopeammin
        kuin sinun sanojesi aiheuttamat vammat.

        Mutta sekin aika koittaa vielä.


    • Tunteetpitäänäyttää

      Tuohan oli kauniisti kirjoitettu. Nostan hattua sulle aloittaja, kuka oletkin.

      • mielenvuoksi

        Niinpä, tunteet pitää näyttää ihan irl, sillä täällä nuo jutut voi olla ihan keneltä vaan. Oikeaataan omasta toiminnastaan (ihan irl) voi funtsia, että uskoisiko tunteiden kohde niiden olevan sinulta, ts.ootko ollut mukava ja välittävä kohteellesi. Jos et, niin kohteesi voi arvella juttujen olevan vaikka ihan joltain muulta. Harvat ihmiset minkään törkyjuttujen jälkeen yhteyksiä pitää, vaikka tykkäis kuinka. Toisaalta myös negatiiviset fiilikset voi jollain patoutua ja purkautua ulos sopivalla hetkellä, ikäviä ylläreitä voi tulla ja ehkä senkin vuoksi, että asiat pitää saada julki ja näkyviksi.


    • Niinhänsanoitkin

      Olisihan se hyvä sanoa jos rakastaa

    • Aina_ajatuksissani

      Muistan erään hetken kun tulit juttelemaan siellä missä nähdään yleensä.
      Siinä hetkessä olin varma että sinulla on tunteita minua kohtaan , jotenkin se näkyi niin selvästi silmistäsi sillon..
      Tästä on jo jonkun aikaa mutta olen taas huomannut katseesi..
      Toivottavasti olen oikeassa.

      • Samoinsinä

        Kyllä muistan pitkän katseen välillämme. Halusin katsoa sillä hetkellä (ikävä) sinua oikein pitkään. Olet silmissäni kaunis nainen ja sydämeni pakahtuu aina, kun näen sinut. Tiedät, että sinusta välitän, eikä sinun sitä tarvi kyseenalaistaa. Haluaisin jutella sulle ja kertoa omasta elämästäni ja myös sinun. Meillä molemmilla on muukin elämä.


      • Missäjutella

        Ei siellä oikein voi..muualla?


      • liikuttavaa

        Samoinsinä, avaa sydämesi hänelle.


      • Aina_ajatuksissani
        Samoinsinä kirjoitti:

        Kyllä muistan pitkän katseen välillämme. Halusin katsoa sillä hetkellä (ikävä) sinua oikein pitkään. Olet silmissäni kaunis nainen ja sydämeni pakahtuu aina, kun näen sinut. Tiedät, että sinusta välitän, eikä sinun sitä tarvi kyseenalaistaa. Haluaisin jutella sulle ja kertoa omasta elämästäni ja myös sinun. Meillä molemmilla on muukin elämä.

        Olisin onnellinen jos olisit hän joka on aina ajatuksissani..
        Hyvä ajatus tuollainen juttelu.
        Itse ainakin olen ihan jumissa enkä saa sanottua asioita mitä pitäisi sanoa kun on siihen pieni mahdollisuus.
        Mutta jos olisi sellainen tilanne että voisi kahdestaan rauhassa jutella niin se olisi jo ihan eri asia. Toivon todella että totetuu.


      • tätätaas
        Samoinsinä kirjoitti:

        Kyllä muistan pitkän katseen välillämme. Halusin katsoa sillä hetkellä (ikävä) sinua oikein pitkään. Olet silmissäni kaunis nainen ja sydämeni pakahtuu aina, kun näen sinut. Tiedät, että sinusta välitän, eikä sinun sitä tarvi kyseenalaistaa. Haluaisin jutella sulle ja kertoa omasta elämästäni ja myös sinun. Meillä molemmilla on muukin elämä.

        Tunnen ihan samoin erästä miestä kohtaan. Olisin onnellinen, jos hänkin tuntisi niin. Mutta enpä usko... Vaikka ihan varmakaan en voi olla. Hankalaa.


    • VeeMax

      Vee Max on lähellä sinua, kun tuntuu että on tehtävä asialle jotain. Vee Max on kova, mutta hellä.

    • Aina_ajatuksissani

      Olet alusta asti tuntunut ihan erityiseltä minulle. Todella vahva tunne. Eikä se tunne ole muuttunut..

      • minäenainakaan

        Ole millään tavalla erityinen :(


      • vaikuinka

        Omassa mielikuvituksessa on hyvä elää...


      • Aina_ajatuksissani
        vaikuinka kirjoitti:

        Omassa mielikuvituksessa on hyvä elää...

        Se miten kokee toisen ihmisen , ei ole mielikuvitusta..
        Vaan ihan oikea tunne.


      • Ap_
        minäenainakaan kirjoitti:

        Ole millään tavalla erityinen :(

        Ehkä et omasta mielestäsi nyt mutta jollekkin toiselle ihmiselle mahdollisesti jonain päivänä..


    • Aina_ajatuksissani

      Rakkauteni sinua kohtaan ,
      En tiedä näetkö sen minusta..?
      Mutta kaipaan lähellesi , eniten juuri nyt..
      Niin paljon tahtoisin rakastaa sinua että välillä tekee ihan kipeää..

    • himoitsensua

      Kyllä minäkin sinua ajattelen ja salaa haaveilen vaikka mistä.
      En tiedä uskallanko mitään.
      Ihana olet, syötävän rakastettava.

      • Aina_ajatuksissani

        Sinä olet ihana ja erittäin rakastettava.❤


    • Hetkenpienen

      Tuntuu aika vuoristoradalta oma tilanne myös? Välillä tuntemukset voimistuu ja ajattelee, et voisiko hänkin olla minusta kiinnostunut? Välillä tuntuu siltä, et taidan olla yksin tuntemuksieni kanssa. Tähän monet vastaisi, et puhukaa, mut toivoisin omaan tilanteeseen auttavan esim. toisen hymy tai et syntyisi tunne, et toinen olisi myös halukas jutusteluun.

      Odottelen hetkeä, jolloin toiveeni toteutuisi. Tuntuu omalla kohdallani nyt siltä, et olisin ainakin itse valmis jutusteluun, aiemmin ollut tilanteita jossa jännite vienyt rohkeuden kommunikointiin. Hetki pieni, kaiken muuttaa voisi?

      • Ap_

        Tuttu tunne.


      • Ap_
        Ap_ kirjoitti:

        Tuttu tunne.

        Olisipa sellainen hetki..
        Saisi varmuuden siitä mitä hän ajattelee minusta , mitä tuntee minua kohtaan.
        Silti aina kun näemme , kun katson häntä silmiin , olen varma että niitä tunteita on.
        Mutta se mitä haluamme , kohtaako se ?
        Sitä nyt mietin.
        Mietin sitäkin että nyt ei nähdä pitkään aikaan ja tulee taas ikävä ja miten sen jaksaa.
        Harmittaa kun on niin ujo. Paljon oli hyviä ajatuksia mielessä mitä olisi voinut tehdä ja sanoa kun perjantaina näimme.


      • Aina_ajatuksissani

        Tämä epävarmuudessa eläminen on todella raskasta , masentavaa..
        Tänään on ollut huono päivä.
        Toivottavasti sinulla kultainen A-mies on ollut parempi päivä.


      • mielessäpörii
        Ap_ kirjoitti:

        Olisipa sellainen hetki..
        Saisi varmuuden siitä mitä hän ajattelee minusta , mitä tuntee minua kohtaan.
        Silti aina kun näemme , kun katson häntä silmiin , olen varma että niitä tunteita on.
        Mutta se mitä haluamme , kohtaako se ?
        Sitä nyt mietin.
        Mietin sitäkin että nyt ei nähdä pitkään aikaan ja tulee taas ikävä ja miten sen jaksaa.
        Harmittaa kun on niin ujo. Paljon oli hyviä ajatuksia mielessä mitä olisi voinut tehdä ja sanoa kun perjantaina näimme.

        Aivan samat fiilikset!


    • Aina_ajatuksissani

      Mietin missä olet ja mitä teet..?
      Nähdäänkö vielä ?
      Ajatteletko minua?
      Ikävä on sinua.

      • Täältäei

        Saa vastauksia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5248
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3407
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1542
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      186
      1410
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    Aihe