Naimisiin jouduin... nyt kuolla tahtoisin!

Taivaanisäotamutpois

Ei ole mun paikka tää! Pois joutaisin. Sinkkuna olis ollu helpompaa, vaikka silloinkin täysin turhaa kaikki. Haluaisin pois!
Mua ei kaipaa kukaan. Ei edes omani, vaikka luuleeki niin. Pelkkä taakka olen hänelle! Vain sohvan pohjalle kelpaava nolla-aivo!

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jbv

      Oletko mies?

      • Taivaanisäotamutpois

        En jaksa kommentoida. Kaikki turhaa!


    • Miks

      Miksi jouduit naimisiin?

      • Taivaanisäotamutpois

        Koska menetin joskus järkeni, tai sitä ei edes ollut! Nyt ainut tehtävä tuottaa uusia taimia...... ei järkeä. Ku itekki niin nollataulu. Puolisosta en jaksa puhua.... haluisin pois, ni loppuis elatusvelvollisuudet.


    • työonilo

      oot siis "mies".mee vaikka..töihin.mä ainakin ammennan iloa töistä,ku saan laskuni maksettua ja lapsille ruokaa ja vaatetta.koulutuskin on heille hyvin tarpeellinen.ja ehkä saa olla mummo ja hekin jatkaa ilon työtä tekemällä ja...jne.jne.silleen se elämä jatkuu.kaikesta huolimatta.

      • Taivaanisäotamutpois

        Olen töissä. Tyhmällä päällä ei saa hanttihommia kummempia töitä. Mua on kehotettu alkaa myyjäksi. Kokeillut oon - liian huono siihen. En saa myydyksi riittävästi! Provikkapalkalla vois pärjää jos osais homman. Nollasopparilla pätkätöitä teen pikkupalkalla. Kotona pääni ei riitä mihkään. Sohvan pohjalla siksi olen ku kotiin meen.


    • ÄsÄrKoo

      Oletko panseksuaali, transeksuaali, multisekauaali vai seksuaaliton?
      Kerro, uskovaisten asiat ovat yhteisiä.
      Jumala parantaa homot ja seksualistit.

    • Naps

      Käy vasektomiassa, äläkä kerro kellekään.

      • Taivaanisäotamutpois

        Täytyy harkita. Tosin lähipiiri epäilee heti jotain, ku tiheään tulleiden synnytysten jälkeen uusien tulokkaiden syntyminen loppuu ku seinään..... kun hedelmällistä aikaa vaimollani olisi kuitenki öbauttiarallaa kymmenen vuotta!


      • SRK_myöntynyt_siihen

        Ala käyttään kondomia, uusimman säännön mukaan, psyykkisten ongelmien takia voi ehkäistä.


      • JuumalanLapsi

        Jumala näkee kondomin käytön.
        Ei kannata menettää taivaspaikkaa kumin takia.
        Me Jumalan lapset olemme aina sanoneet, että ehkäisy on synti. Ja kuten monasti olemma todenneet, oppimme on muuttumaton.
        Älä siis käytä kumia, älä katso teeveetä, älä permenenttaa, älä meikaa, älä älä älä!


      • suosittelen

        Selibaatti, suosittelen sitä, eipä mene taivaspaikka.


    • Kortonkiakokematon

      Pittääkö se kortonki vettää yläpäähä jos on syykkistä onkelmata?

      • pekkoo

        Kysy puhujaveljeltä. Ja juttele asioistasi, vaimonkin kanssa.


    • Reppuselkäänjamatkaan

      No niin, lähde maitokaippaan, Todellisuudessa menen lähimmälle juna-asemalle ja matkustat eri paikkakunnalle ja haet apua ja menet ensi ja turvakoti paikkaan tai sosiaalipäivystykseen ensin, jos olet todellakin tuon manipulaation ja mielivallan kohteena, joka uskonnollinen järjestö harjoittaa. Et pääse sieltä pois, kuin itse lähtemällä, se sinun on tehtävä. Kun puhut tervejärkisten, siis ei lestadiolaisten uskonnollisten ja aivopestyjen kanssa, saat huomata, kuinka monia ihmisoikeusrikkomuksia he tekevät. Lähde nyt, kun voit, ennen kuin on myöhäistä.

      • NykyisinVL

        Ei hän välttämättä ole mihinkään lähdössä, jos usko on hänelle tärkeä. Kirjoituksen perusteella hän on hankalassa elämäntilanteessa, johon olisi hyvä hakea ja saada apua, myös henkiselle puolelle.

        Ja muutenkin maalailet aivan kummallisia. Kun itse aikanaan jätin vl-uskon, ilmoitin siitä perhepiirissä ja sen jälkeen en enää tervehtinyt heitä entiseen malliin JT:llä, mutta muuten elämä jatkui kuten siihenkin asti. Ei siihen mitään dramatisointia tarvitse eikä kyse ole mistään kultista, joten pientä rajaa maalailuun nyt, pyydän.

        Monta vuotta myöhemmin sain parannuksen armon, kuten meikäläisittäin usein sanotaan, ja sitä luonnollisesti tervehdittiin vl-piireissä ilolla, mutta ihmissuhteet olivat koko ajan hyviä suuntaan jos toiseenkin.


      • näin_on

        Jos vaan on pakko ottaa ja lähteä, silloin turvakoti on hyvä vaihtoehto.


    • eikäykateeksi

      eikös olekin ihana uskonto sulla?

    • JT.jätkä

      Aika veikeetä: jumalanterve = JT. jehovantodistaja = JT.

      • JohnTerryJT

        So what? Tuollainen kaksikirjaiminen lyhenne tarkoittaa vaikka mitä, myös mm. John Terryä, Chelsean pitkäaikaista kapteenia).


      • puh.veli
        JohnTerryJT kirjoitti:

        So what? Tuollainen kaksikirjaiminen lyhenne tarkoittaa vaikka mitä, myös mm. John Terryä, Chelsean pitkäaikaista kapteenia).

        jumalanterve! Pohjolan ristillissyys ei tarvihe anglosaksista hapatusta. jumalanrauhaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1980
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1397
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1250
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1067
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      120
      968
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      787
    Aihe