Harmi, miten kaikki meni

Mutta minkäs teet.

19

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerrastaheti

      Niinpä. harmi tosiaan. iso harmi edessä mutta onneksi pääsen pian lääkäriin.

    • eiautaharmittelut

      Eipä mulla muuta.

      • Luulettietäväsi

        Kerrotko vielä mitä tein?


      • eiautaharmittelut
        Luulettietäväsi kirjoitti:

        Kerrotko vielä mitä tein?

        Ei liity mihinkään. Oli vain yleinen toteamus. Keneksi kuvittelit minut?


    • NäinKävi

      voitin vain 2000 arvalla

      • raaputus

        Onnea💐Mahtavaa!!!!


    • Vastaaja

      Mitä haluaisit tietää

      • vääräolet

        Aloitus on naiselta miehelle. Ei siis sinulle.


    • RaavitonRaasku

      Niin. En vieläkään tiedä mitä tapahtui. Kuin olis leijunut puoli vuotta hattaran päällä posket punaisina ihastuksesta. Ja seuraavan vuoden saanut henkisesti turpaan oikein kunnolla.

      Käsität kai mut tahallasi väärin... Ei voi nähdä tai kuulla. Tiedä mitä tääkin auttaa. Mut kyllä tästä yli mennään, pakkohan se on.

      • Kyssärii

        Öö, mikset iskenyt kiinni tuon puolen vuoden aikana?


    • keskenuntenp

      Mitä kaikkea mahtaa kaikkeen sisältyä, ettei vaan liikaa, silloin voi mennä miten sitten onkin mennyt.
      Liikaa osallisia, varattua, vapaata, juopottelua, kyttäämistä, epämäärästä autoa, kummaa käytöstä, juoruilua, asioihin kuulumattomia, kuuluvia, toimittajaa, päivälehteä, ohjelmaa ? Jos noin on silloin voi mennä vaikka ois omalle kohdalle sattunu ja iunka pitänyt voi tunnelma latistua.

    • J....mies

      Niin....harmi.

      • etäsuhteena

        Aivan turha sun on täällä harmitella, kaikkihan on kuten ennenkin:)


      • Jakuka
        etäsuhteena kirjoitti:

        Aivan turha sun on täällä harmitella, kaikkihan on kuten ennenkin:)

        Loppujen lopuksi kärsi? Koko muu perhe!


      • etäsuhteena
        Jakuka kirjoitti:

        Loppujen lopuksi kärsi? Koko muu perhe!

        Kaivatullani ei ole kuin yksi lapsi ja ennenkin ollaan seukattu etänä, hyvin on toiminut, kumpikin on tyytyväinen, että saa olla omissa oloissaan:)


      • Jakuka
        etäsuhteena kirjoitti:

        Kaivatullani ei ole kuin yksi lapsi ja ennenkin ollaan seukattu etänä, hyvin on toiminut, kumpikin on tyytyväinen, että saa olla omissa oloissaan:)

        Miksi sitten tänne kirjoitat jos livenäkin seukkaatte ja olette tekemisissä!


    • Marttiinillatahi

      Puukolla isket SusiKallea kyllä se siitä pakenee ikkunasta tai ovesta.

    • Meidänkohdallamme

      Ehkä ei niinkään, parempi että kaikki selvisi tässä vaiheessa eikä myöhemmin.

      • Surullinen_loppu

        No niin selvisi ;(


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe