Harmi, miten kaikki meni

Mutta minkäs teet.

19

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerrastaheti

      Niinpä. harmi tosiaan. iso harmi edessä mutta onneksi pääsen pian lääkäriin.

    • eiautaharmittelut

      Eipä mulla muuta.

      • Luulettietäväsi

        Kerrotko vielä mitä tein?


      • eiautaharmittelut
        Luulettietäväsi kirjoitti:

        Kerrotko vielä mitä tein?

        Ei liity mihinkään. Oli vain yleinen toteamus. Keneksi kuvittelit minut?


    • NäinKävi

      voitin vain 2000 arvalla

      • raaputus

        Onnea💐Mahtavaa!!!!


    • Vastaaja

      Mitä haluaisit tietää

      • vääräolet

        Aloitus on naiselta miehelle. Ei siis sinulle.


    • RaavitonRaasku

      Niin. En vieläkään tiedä mitä tapahtui. Kuin olis leijunut puoli vuotta hattaran päällä posket punaisina ihastuksesta. Ja seuraavan vuoden saanut henkisesti turpaan oikein kunnolla.

      Käsität kai mut tahallasi väärin... Ei voi nähdä tai kuulla. Tiedä mitä tääkin auttaa. Mut kyllä tästä yli mennään, pakkohan se on.

      • Kyssärii

        Öö, mikset iskenyt kiinni tuon puolen vuoden aikana?


    • keskenuntenp

      Mitä kaikkea mahtaa kaikkeen sisältyä, ettei vaan liikaa, silloin voi mennä miten sitten onkin mennyt.
      Liikaa osallisia, varattua, vapaata, juopottelua, kyttäämistä, epämäärästä autoa, kummaa käytöstä, juoruilua, asioihin kuulumattomia, kuuluvia, toimittajaa, päivälehteä, ohjelmaa ? Jos noin on silloin voi mennä vaikka ois omalle kohdalle sattunu ja iunka pitänyt voi tunnelma latistua.

    • J....mies

      Niin....harmi.

      • etäsuhteena

        Aivan turha sun on täällä harmitella, kaikkihan on kuten ennenkin:)


      • Jakuka
        etäsuhteena kirjoitti:

        Aivan turha sun on täällä harmitella, kaikkihan on kuten ennenkin:)

        Loppujen lopuksi kärsi? Koko muu perhe!


      • etäsuhteena
        Jakuka kirjoitti:

        Loppujen lopuksi kärsi? Koko muu perhe!

        Kaivatullani ei ole kuin yksi lapsi ja ennenkin ollaan seukattu etänä, hyvin on toiminut, kumpikin on tyytyväinen, että saa olla omissa oloissaan:)


      • Jakuka
        etäsuhteena kirjoitti:

        Kaivatullani ei ole kuin yksi lapsi ja ennenkin ollaan seukattu etänä, hyvin on toiminut, kumpikin on tyytyväinen, että saa olla omissa oloissaan:)

        Miksi sitten tänne kirjoitat jos livenäkin seukkaatte ja olette tekemisissä!


    • Marttiinillatahi

      Puukolla isket SusiKallea kyllä se siitä pakenee ikkunasta tai ovesta.

    • Meidänkohdallamme

      Ehkä ei niinkään, parempi että kaikki selvisi tässä vaiheessa eikä myöhemmin.

      • Surullinen_loppu

        No niin selvisi ;(


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe