Raikausta, julkaissut etsityn kuvan.
Aamulehti ei jukaise kuvia raiskausten yteydessä
Olisi journalistisesti epäeettistä!
En tiedä mitä sanoa!
Poliisitutkii
3
152
Vastaukset 3
- oåjoåj
Aamulehti on ottanut linjan jossa ei julkaista kuvia raiskausten, kunniamurhien tai terrori-iskujen tekijöiden kiinni saamiseksi. Sen sijaan Aamulehti julkaisee jatkossakin kioskin ryöstäjien sekä järjestäytyneen rikollisuuden epäiltyjen kuvia.
Aamulehteähän selkeästi johdetään käsin Saudi-Arabiasta. Informatiivinen arvo pyörii lähellä nollaa. Sen sijaan aatteen jakajien keskuudessa varmasti suosittu. Vähän kuin uskonnolliset teokset, asiaan uskovat haluavat vahvistaa uskoaan lukemalla lisää samaa ahdasmielistä valetta.- saaamelaisetkinko
Tämän Aamulehti olisi voinut julkaista ,sopisi ainakin kuvanperusteella " raiskaa ne suomalaisetkin " kamppanjaan
- guru
pitääkö nyt pelätä kaikkia ei valkosia ihmisiä?
apua mua pelottaa aa qq qw w
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3941056Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3271046- 102905
- 82807
- 78772
- 82736
- 37666
- 50665
- 45651
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39650