Vaimon kertomaa viime kesästä koko asiaan

isompiparempi

Vaimo 53v ja auringosta tykännyt aina eli ruskea ja kurttuuntunut mutta seksikäs. Pika selostuksena vaan kerron ja uskot tai et mutta tämä tapahtui 2018 yyterissä. Mies eli minä halunnut että joku hieman pitelee hyvänä vaimoa pikatyylillä. Vaimo suostui ja eikun haku päälle. Löysin tarkoituksen sopivan miehen rannalla kohtaamiseen auringon oton merkeissä. Kuuma kesä ja merituuli puhalteli. Leviteltiin makuualustat ja eipä aikaakaan kun kuvan lähetin paikastamme miehelle jote en ollut nähnyt kuin kuvissa ja nekin oli semmosia sinnepäin kuvia. Juonena oli että mies tulee viereen aurinkoa ottamaan ja näin kävi. Mies tuli tutkiskellen paikkaa kuvasta kuin turisti ja levitti pyyhkeensä ja vaimo jäi väliimme. Mies oli hoikahko ja shortsit jalassa. Aloitin välittömästi vaimon hyväilyn johon vieras yhtyi ja vaimopa tykkäsi kovasti olla kohteena kahdelle. Kädet liikkui joka paikassa ja pyysin vaimo kyljelleen peppu minuun päin ja vetäsin samalla stringibikinin pepun päälle ja työnsin super märkään pimpsaan kaluni miehen jatkaessa hipelöintiä jok akohdasta tuntuen omassa kalussakin sormien käyvän kun sormet oli pillun huulilla klitoriksessa. Eipä siinä paljoa puheltu muutamia sanoja vaimoa kehuen. Vaimo oli kopeloinut myös miehen shortseja ja kuulin vain hämmästyneen oho vau äänen joka selvisi pian miksi. Vaimo kysyi minulta että käännynkö ja se oli sovittu merkki että vaimo hyväksyi miehen saavan myös pilluansa. Vaimo kääntyi ja vaimon kasvot hehkui innosta ja kuumuudesta. Seuraavaksi näin kun vaimon ilme nautti ja katsoin seksikästä näkyä ja hämmästyi miten paksu kalu miehellä oli ja kalu liikkui vaimossa pitkin vedoin vaimon alkessa täristä saaden siis orgasmin ! oho miten vaikuti vieras ja iso kalu. Mahtava auringon otto elämäni paras ja siihen yhtyi vaimokin.

1

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isoaseollapitää

Joo se 15 sentin iso mulkku laihassa riisikepissä on julma näkyä ja tekee guttanaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1662
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      911
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      811
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      738
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      700
    Aihe