En tiedä, saako näin sanoa

mutta olisin halunnut kanssasi kaiken. Olet ainoa ihminen, jonka kanssa oikeasti haluaisin naimisiin, jos sinäkin haluaisit niin. Sitten, jos kumpikin haluaisi ja kun aika tuntuisi sopivalta. Haluaisin kokea kanssasi kaikki vastaantulevat ilot ja surut, auringonlaskut ja räntäsateet.

Olisin halunnut olla kanssasi silloin, kun valmistuit, silloin, kun sinulla on ollut syntymäpäivä, ja joka ikinen arkipäivä.

En nyt osannut kirjoittaa mitään kaunista tekstiä asiasta, mutta näin ajattelen.

Aina sanotaan, ettei saa puhua naimisiinmenoista ja muista liian aikaisin, enkä mitään kirkkoa ole ollut varaamassakaan, en tarkoita sitä tällä, vaan sitä, että jotenkin sen vain kuitenkin tietää, kun eteen sattuu ihminen, joka on maailman erityisin, eikä vain joku ihan kiva.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulipas surkea ja epäselvä teksti. Ei tuosta taida välittyä oikein se ajatus, joka minulla oli. :(

      • tunne

        Kyllä välittyy


    • rikkaruoho.ruoho

      Olisipa kiva, jos olisit ollut lapsenvahtini, kun olin vaavi. Olisit voinut kasvattaa minusta sopivanlaisen.

      • Kumminimunimun

        Kummityttökö? Niinku Sauli ja Jenni.


    • Mikäestöö

      Ja asian estää?

      Se ettet osaa ottaa yhteyttä. ?

      Se ettet osaa vastata viestiin?

      Se ettet osaa olla suhteessa?

    • muttakenelle

      Kaunistahan se oli.

    • Niinteen

      Tiedän tunteen. Sillä tiellä ollut jo pitkään. Ei mulla ole sanoja tähän. Elän eteenpäin ja rakastan.

    • et.saa.haluta

      Lähinnä kammoksuttavaa.

    • kylläseoli

      ihan hyvin kirjoitettu hänelle. t. varmasti ihan kiva

    • Satuuuu

      Minäkin hänen kanssa naimisiin menisin vain.Hän ainut jota kohtaan tunnen rakkautta ☺️

    • Ei kai minulla oikeutta sanoa tai tuntea tätäkään, mutta vuodatetaan nyt sitten kaikki tuska kerralla.

      Olisipa sinulla edes murto-osan aavistus siitä tuskasta, jota olen kokenut kaikki nämä vuodet, kun olen tiennyt sinun olevan toisen kanssa. Tietäisitpä, kuinka suuri shokki se viime tammikuinen huomaamiseni oli, vaikka olin pelännyt sitä kaikki nämä vuodet. Ja kaiken muun tuskan päälle vielä se, että olen koko elämäni ajan haaveillut asuvani tietyssä paikassa, erityisen ihanaa se olisi ollut kanssasi. Ja sitten sinä menit ja muutit juuri sinne - mutta et minun kanssani. No, eihän sekään kiellettyä ollut. Silti.

      • voisinua

        mihin päin maailmaa hän sitten muutti? Harmitus toisiaan ettei sinun kanssasi. :(


    • valoasinulle

      Ihanasti kirjoitat. Minulla on samanlainen tarina kaipaamani suhteen. Voimia jaksamiseen. Jotkut rakkaudet eivät koskaan kuole.

      • Rakkaus.ei.kuole

        Niin on minullakin. Suunnilleen vuosi sitten se kaikki loppui ja vieläpä niin oudolla tavalla. Yhtäkkiä teksiviesti, ettei hän enää halua jatkaa, vaikka pari viikkoa aikaisemmin, suuniteltiin yhteistä tulevaisuutta. Hän vain kertoi, että päätti elää työlleen.


      • sivusta
        Rakkaus.ei.kuole kirjoitti:

        Niin on minullakin. Suunnilleen vuosi sitten se kaikki loppui ja vieläpä niin oudolla tavalla. Yhtäkkiä teksiviesti, ettei hän enää halua jatkaa, vaikka pari viikkoa aikaisemmin, suuniteltiin yhteistä tulevaisuutta. Hän vain kertoi, että päätti elää työlleen.

        Kuulostaa siltä että oli löytänyt toisen ihmisen itselleen. Harmi kertoa totuus.


    • Olen sinun, mies, jos haluat niin. Vaikka tästä sekunnista lähtien.

      • Kokemuksenäänellä

        Käy sääliksi sua, ettet pääse tuosta tunteesta irti. Oletko selvittänyt ihan kaiken sen ihmisen kanssa? Usein silloin tilanne laukeaa ja pääsee irti. Rohkeuttahan se vaatii.


    • Juurikinnäin

      Niin mäkin haluun kanssasi kaiken.

    • En tiedä, saako näinkään sanoa, mutta voisin oikeastaan pakata kamani saman tien ja muuttaa kainaloosi loppuelämäkseni. Tiedän, että olet elämäni ihminen, jonka kanssa haluaisin elää loppuelämäni. Tältä minusta on tuntunut alusta asti.

      Sinun kanssasi on samaan aikaan maailman helpointa ja luontevinta olla ja toisaalta taas jalat meinaavat mennä alta, kun kipinä on niin suuri.

    • Ikävä sinua, mies. Olisi kiva nähdä joskus (joka päivä) muutenkin kuin vain silloin, kun satuimme sattumalta törmäämään.

      • Tai jos nyt ihan rehellisesti saan sanoa, niin olisi ihaninta herätä vierestäsi joka aamu ja käydä joka ilta nukkumaan viereesi. Ja elää koko loppuelämä kanssasi ja vierelläsi.


      • aamullakin

        Vaikka piereskelen?


      • pääsiköpaukku
        aamullakin kirjoitti:

        Vaikka piereskelen?

        Eiköhän ole selvää, että kaikki me joskus teemme niin. Riippuu siitäkin mitä ruokaa on tullut syötyä.


    • IdiootitkinTajuaaTuon

      Olet pimperoPom.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      83
      1888
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      244
      1808
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      92
      1572
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      110
      1378
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      167
      1132
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1100
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      942
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      63
      938
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      876
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      98
      866
    Aihe