Alistuva nahkahomo

Onko mitään ihanampaa kun pukeutua kauttaaltaan tiukkaan nahkaan ja kouluttaa kunnon orjapoikaa,pukea ja käsitellä subia niinkuin haluaa.

69

4295

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pank

      Mulle voisit noin tehdä

    • Nahkalove

      Tuon kaltaista yli 65v miestä olen Hesasta etsinyt -tuloksetta : (

    • kumiinkontrolloidusti

      Tänään nahka-asu ja tiukka on päällä. Välillä mustaa ja tiukkaa, että tuntuu hyvältä. Sekä voisi olla kaulapannassa sekä kahleissa, että toinen nauttisi näkemästä. Tähän voisi lisätä hupun, että ei näe mitä tapahtuu seuraavaksi.

      • Nahkalove

        Kaulapanta,nahkakahleet ja nahkainen silmäside löytyy...
        Sulla nahkahuppu ja paikka?


      • Nahkalove
        Nahkalove kirjoitti:

        Kaulapanta,nahkakahleet ja nahkainen silmäside löytyy...
        Sulla nahkahuppu ja paikka?

        No... Et kommentoinut... Harrastatko siis vaan fantasiointia???


      • kumiinkontrolloidusti

        Kyllä fantasiointi on kivaa, mutta kyllä tässä on tullut kokeiltua:) Kunhan ehtisi tekemään ja kokeilemaan juttuja. Nahka-asussa ja nahkahuppu :))


      • Nahkalove
        kumiinkontrolloidusti kirjoitti:

        Kyllä fantasiointi on kivaa, mutta kyllä tässä on tullut kokeiltua:) Kunhan ehtisi tekemään ja kokeilemaan juttuja. Nahka-asussa ja nahkahuppu :))

        Mitenkäis saatais priva keskusteluyhteys,itseä ainakin kiinnostaisi ; )


    • jaasuskiristus

      Ihanampaa on olla se orja joka saa nauttia ankaran isännän otteista ja samalla tyydyttää tämän kaikki tarpeet. Se se vasta ihanaa onkin!!!

      • Nautin

        Niin on! Joutua nöyryytetyksi ja kuvatuksi kun samalla saa tyydyttää isännän ja ehkä hänen ystävänsä😍 kik enjoyed_kitten


    • kumiinkontrolloidusti

      Kyllä se on julman tuntuista, kun toinen kiihottuu siitä mitä tekee. Se on niin nöyryyttävää.

      • Nahkalove

        Eikö sua tutustuminen sitten kiinnostaisi....?.?


    • liisaoffinland

      Kyllä se naisen päälle sopii paremmin. kuin homolle.

      • Hesalainen53M

        Kyllä se naisen päällä on upeaa katsottavaa! Mutta ainakin H:gissä ei pahemmin nahkanaisia näy : (
        Mistäpä löytäisi tällaisen Liisan nahkamaassa??


      • Anonyymi

        Olet oikeassa!! Nämä seniilit homot ovat vain onnettomia runkkuja!!


    • Kesän tullessa on ihanaa pukeutua kunnolla ja mennä luontoretkelle,varusteet mukana..

    • Persevä

      Ihanempaa on kyllä olla se bottom. Tuntea paksu kova kyrpä perseessä ja/tai suussa, mielellään yhtä aikaa.
      Saada nuolla masterin saappaita ja saada mällit naamalle.

    • Pakj

      Kertokaa kik nii jutellaan lisää mulle vimoi tehä mitä vaa

      • Pelkäätkö

        Miksi et kertonut itse omaasi?


    • Femaleleather

      Pukeudun usein kireän oloiseen nahka-asuun...kireät naisten nahkasormikkaat ja korkeakorkoiset saappaat. Saappaiden varressa on raippa mukana...jos joku kaipaa kuria.

      • Nahka-asussa

        Itse tulee oltua nahka-asussa, tiukkaa tarvittaessa ja tähän, kun lisää vielä nahkakahleet niin voisi olla nahka-asuisen kahlittavana. Kyllä tuollainen tiukassa oleva nahka näky laittaa nöyräksi oikeassa tilanteessa:)


    • Upeaa..

      • Femaleleather

        Tällä viikolla aion pistää naisten punaiset nahkahousut jalkaani. Tietenkin tahtoisin naisten yllä näkeväni...vastaavaa, edes mustat nahkahousut, mutta tiukassa on sellaisten näkeminen.


    • Nahka-asussa

      Tänään liikenteessä nahka-asussa. Saa nähdä miten ilta tulee menemään. Nyt on jo kiva fiilis. Yöksi on tiukempaa päällä, illalla sivistyneesti vähemmän huomiota herättämättä liikkeellä.

    • Pojbt

      Vanhemman miehen nahkaorjana olisi kyllä mahtavaa. Sidottuna, nahkassa täysin isännän armoilla.

    • Saa ottaa yhteyttä..

    • Nahka-asussa

      Tuli oltua tiukassa nahka-asussa ja samalla reissulla kylässä. Kyläily olikin erilainen mihin ei ole törmännyt. Kahlituksi tuoliin kiinni, että liikkuminen ei ollut mahdollista. Tässä kohtaa on vielä kerrottava, että tekijä oli nainen, että heitäkin löytyy ketkä tykkäävät näkemästä sekä miltä toinen tuntuu nahka-asuisena:)

    • nettineekeri

      Mikä vitun alkoholistuva nahka homo olet?

    • Anonyymi

      Moikka sinä nahka asu mies kiihottineena
      Olen 57 v mies

    • Anonyymi

      Aksu olen 57 v mies joka kiihottineena lukee sun viestiä

    • Anonyymi

      Tykkään nahka asu miehistä

    • Anonyymi

      NAHKA ASU MIES ON KIIHOTTAVA

    • Anonyymi

      Kyllä on niin kiihoittavaa !

      • Anonyymi

        Täällä m53 mustissa tiukoissa nahoissa viihtyvä nahkahomo! Nahkamiehet kiihottaa, mutta hakusessa ovat....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä m53 mustissa tiukoissa nahoissa viihtyvä nahkahomo! Nahkamiehet kiihottaa, mutta hakusessa ovat....

        Ootko toppi vai bottom?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko toppi vai bottom?

        Olen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen!

        Hienoa! Nyt voit panna itseäsi perseeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä m53 mustissa tiukoissa nahoissa viihtyvä nahkahomo! Nahkamiehet kiihottaa, mutta hakusessa ovat....

        itsekin mp harrastanut tykkään vieläkin nahasta jo sen tuoksu hyvä
        kadun vieläkin kun parikymmpinen olisi halunnnut minua
        +minulla korvis korvassa hänellä sika makeet farkut korvis on korvassa
        minulla vieläkin ps. nahka on järkyttävän makeee materiaali


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa! Nyt voit panna itseäsi perseeseen.

        Voi kumpa sitä pystyisikin panemaan itse itseään perseeseen.... tai edes itseltään suihinottamaan... mutta kun ei pysty :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itsekin mp harrastanut tykkään vieläkin nahasta jo sen tuoksu hyvä
        kadun vieläkin kun parikymmpinen olisi halunnnut minua
        minulla korvis korvassa hänellä sika makeet farkut korvis on korvassa
        minulla vieläkin ps. nahka on järkyttävän makeee materiaali

        Viimmekesänä yhdelle runkkupaikalle tuli kundi kyykkypyörällä ihan sairaan seksikäs kokonahkapuku päällä. Halus suihinoton, vähän hyväilin ensiksi puvun läpi, kundi laukes pukuunsa heti. Olis ollu niin makeeta päästä vähän enemmän puuhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimmekesänä yhdelle runkkupaikalle tuli kundi kyykkypyörällä ihan sairaan seksikäs kokonahkapuku päällä. Halus suihinoton, vähän hyväilin ensiksi puvun läpi, kundi laukes pukuunsa heti. Olis ollu niin makeeta päästä vähän enemmän puuhaan.

        Haluun hankkia kyykkypyörän ja kokonahkapuvun ja tulla tuollaiseen käsittelyyn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluun hankkia kyykkypyörän ja kokonahkapuvun ja tulla tuollaiseen käsittelyyn

        Samat sanat. Voin vaan kuvitella kun tulee kiihottuneena pyörällä paikalle ja joku alkaa hyväileen nahkapuvun läpi seisovaa kalua. En ihmettele jos kundi laukes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat sanat. Voin vaan kuvitella kun tulee kiihottuneena pyörällä paikalle ja joku alkaa hyväileen nahkapuvun läpi seisovaa kalua. En ihmettele jos kundi laukes.

        Varmasti laukeaisin todella nopeasti, jo pelkkä nahkapuku ja pyörä kiihottavat. Nahkapuvussa alkaisi nopeasti seisomaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat sanat. Voin vaan kuvitella kun tulee kiihottuneena pyörällä paikalle ja joku alkaa hyväileen nahkapuvun läpi seisovaa kalua. En ihmettele jos kundi laukes.

        Olis voinu prätkäkundi vetästä käteen ennen ajoonlähtöä, niin ei olis heti lauennut. Varmaan kiva ollut ajella kotiin lastit housuissa. Amatööri.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Alistuva nahlahomo on parasta mitä tiedän.

      Itse nautin olla täydessä nahkassa orjaa käyttävä master. Otja nuolee nahkaa ja saappaita. Master käsittelee miten haluaa. Nahkakäsineillä tiukassa nahkassa olevan orjan nahkapersettä läimien.

      Orja on objekti ja master nauttii objektin alistamisesta ja käyttämisestä.

      Täydessä nahkassa masterin pullotus nousee upeasti housuista näkyviin jota orjan kieli saa nuolla mikäli tyydyttää masterin haluja oikein.

      Nahka alpha jumalan palvonta on orjan unelma.

      Itse olen sadistinen ja nautin kun nahkaorja kärsii kunnolla.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Eipä niitä alistavia nahkahomoja tunnu Suomesta löytyvän 🤷‍♂️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä niitä alistavia nahkahomoja tunnu Suomesta löytyvän 🤷‍♂️

        Nahkahomo mulla kanssa hakusessa. Itse kans nahoissa liikun...


      • Anonyymi

        No juu, tuo oli viimeinen seuranhakuilmoitukseni (eikä enää näy Iskurissa). Jatkossa nautin itsekseni fetisseistäni sekä niistä lukuisista bdsm -välineistäni. Ja se on ihan OK.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nahkahomo mulla kanssa hakusessa. Itse kans nahoissa liikun...

        Menkää Joensuuhun liikkumaan nahkoissa niin sielläkin vaihtuisi katukuva parempaan päin...


    • Anonyymi

      Hmm... nahka-asusta en nyt niin tiedä mutta kumpa sitä pääsisikin ja "joutuisi" kivan topin oppiin ja koulutukseen kuinka ottaa kovaa kullia ja antautua naitavaksi kuten top haluaa ;-)
      Eräänlaiseen alistuvan subin koulutukseen siis voisi kait sanoa myös...

      • Anonyymi

        Ei ketään kiinnosta tuollaiset epäröivät nyhveröt. Jos teiltä kysyy mistä pidätte, niin vastaus on: ”Emmä tiiä, kaikki käy.” Ja lopulta mikään ei käy, koska teillä ei ole hajuakaan mistä oikeasti pidätte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ketään kiinnosta tuollaiset epäröivät nyhveröt. Jos teiltä kysyy mistä pidätte, niin vastaus on: ”Emmä tiiä, kaikki käy.” Ja lopulta mikään ei käy, koska teillä ei ole hajuakaan mistä oikeasti pidätte.

        Et näytä ymmärtävän sitä, että on sellaisia alistuvia, että ne pitää oikeasti alistaa, eikä kysellä. Jos sellaiselta kyselee haluja, niin nehän menee täysin lukkoon, eivätkä enää haluakaan mitään. Mutta kuitenkin nauttivat ja kiihottuvat täysin, kun ne otetaan luvan kanssa mitään kyselemättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et näytä ymmärtävän sitä, että on sellaisia alistuvia, että ne pitää oikeasti alistaa, eikä kysellä. Jos sellaiselta kyselee haluja, niin nehän menee täysin lukkoon, eivätkä enää haluakaan mitään. Mutta kuitenkin nauttivat ja kiihottuvat täysin, kun ne otetaan luvan kanssa mitään kyselemättä.

        On tuollaisiakin subeja varmaan jossain…
        Mulla on kokemuksia vain sellaisista subeista, jotka vaativat kaikenlaista viesteissään… ja sessioissa ei kuitenkaan mikään käy. Lisäksi se latistaa tunnelmaa, jos se subi ei osoita minkäänlaisia kiihottumisen merkkejä sessioissa… vaikka niiden jälkeen väittää, että ne olivat olleet nautinnollisia.


      • Anonyymi

        Sama olisi itselläkin toiveena, nelikymppinen ja naimisissa. Mutta aina saa haaveilla, vielä kun on peppukin hyvässä pyöreässä lihassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama olisi itselläkin toiveena, nelikymppinen ja naimisissa. Mutta aina saa haaveilla, vielä kun on peppukin hyvässä pyöreässä lihassa

        Heh, naimisissa olevat miehet parhaita. Hirveät himot kertyneet eivätkä pääse toteuttamaan halujaan kun vaimot yleensä ei niin ymmärtävää sorttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, naimisissa olevat miehet parhaita. Hirveät himot kertyneet eivätkä pääse toteuttamaan halujaan kun vaimot yleensä ei niin ymmärtävää sorttia.

        Ja pyöreää lihaksikasta persettä on ilo käsitellä


    • Anonyymi

      Mulle riittäisi ihan rohkea ja estoton nahkahomo. Joka viihtyy ja liikkuu nahoissa muuallakin kuin kotona. Kaksi miestä mustissa nahoissa kiihottava näky.

      • Anonyymi

        Kiva, että tyydyt noin vähään. Harmi, ettei se ikinä tule toteutumaan.


      • Anonyymi

        Se on kyllä kiihottava näky ja cowboy bootsit jalassa samalla.


    • Anonyymi

      Jospa löytyisi nahkahomo täältä Oulun alapuoleltakin.

    • Anonyymi

      on ihanampaa olla alistettuna ja antaa kaikki reiät käyttöön nahka homolle

    Ketjusta on poistettu 168 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3300
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2862
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2686
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2638
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2514
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1813
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1757
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1630
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1476
    Aihe