Pyörätiet on ihan täynnä fillareita hirvee ruuhka täällä Stabissa!

Viherkommunisti

Hehhehheh....... piti ottaa neliveto auto ja tehdä ympäristörikos.....

21

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viherkommunisti

      Siis Stadissa......

    • Harha-Ahonsisko

      Oli kieltämättä paljon liikkeellä. Oikein hienoa, aikamoisia kuntoilijoita.

      • 1111122222

        Oliko petterikin "kuntoilemassa"??


      • Harha-Ahonsisko
        1111122222 kirjoitti:

        Oliko petterikin "kuntoilemassa"??

        Sossuun pääsee kävellenkin


      • Harha-Ahonsisko kirjoitti:

        Sossuun pääsee kävellenkin

        "Sossuun pääsee kävellenkin "

        Kohta jalankulkija myös pääsee sossuun, ilman että täytyy peljätä hulluja egosentripyöräilijöitä.
        Kiitos Helsingin, joka panostaa 23 miljoonaa euroa siihen, että nämä yleisen haitan tuottajat eivät polje kadulla, vaan maan alla, omassa kanin kolossansa.

        600m on kävelijälle riski, koska pyöräilijät eivät osaa liikennesääntöjä.
        Tai vaikka osaisivat, eivät välitä niistä.

        Tästä syystä ei ole lainkaan tyhmää laittaa kymmeniä miljoonia uuteen kanin koloon.

        Jos edellisestä länsikanin kolosta voi ottaa ennakko-odotuksen, tämän pienenmmänkin kaninkolon hinta tosin kasvaa 100 miljoonaan, tms mitä Helsinki on viimeaikoina saanut tehtyä.
        Halvalla.


        https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/735707-rautatieaseman-23-miljoonan-pyoratunneli-kasittelyssa-maanantaina-nyt-tunnelin


    • murtukoonluita

      Nyt pakottaa viherhaaskat fillariajoon!

      • Sähkis.Vai.Julkis

        Suomessa perheissä on tyypillisesti vain yksi auto, ja sen keskimääräinen arvo on noin 3600 euroa. Jo tämä kertoo sen, että Suomella tai suomalaisella kotitaloudella ei ole varaa Norjan malliin. Tämän vuoksi esimerkki on todella huono.

        Lopuksi Autoliitto lataa lausunnossaan, että juuri Norjassa sähköautot ovat heikentäneet joukkoliikenteen kilpailukykyä:

        Tämän kokemuksen perusteella pyrkimys lisätä sähköautojen osuutta häiritsemättä joukkoliikenteen kilpailukykyä tuntuu varsin haasteelliselta. Autoliitolla ei ole mitään eri käyttövoimia vastaan, mutta niiden käyttövaatimusten tulee perustua realismiin.


      • TeslaModelX
        Sähkis.Vai.Julkis kirjoitti:

        Suomessa perheissä on tyypillisesti vain yksi auto, ja sen keskimääräinen arvo on noin 3600 euroa. Jo tämä kertoo sen, että Suomella tai suomalaisella kotitaloudella ei ole varaa Norjan malliin. Tämän vuoksi esimerkki on todella huono.

        Lopuksi Autoliitto lataa lausunnossaan, että juuri Norjassa sähköautot ovat heikentäneet joukkoliikenteen kilpailukykyä:

        Tämän kokemuksen perusteella pyrkimys lisätä sähköautojen osuutta häiritsemättä joukkoliikenteen kilpailukykyä tuntuu varsin haasteelliselta. Autoliitolla ei ole mitään eri käyttövoimia vastaan, mutta niiden käyttövaatimusten tulee perustua realismiin.

        Hei onko kasinaamaisempia kuin Norjalaiset tässä asiassa..... Myyvät öljyä ja öljyjalosteita minkä kerkeävät ja tukevat niillä rahoilla sähköautoilua..... tosin niillä on sitä tunturipuro sähköakin ihan omiksitarpeiksi, Atlantin lohikasseista nyt puhumattakkaan. Mutta ei tämä minua koske, mutta kyllä te Suomalaiset duunarit olette maiman helpoimpia höynäytettäviä, jos uskotte johonkin viherkommareiden ja demareiden sähköautojorinoihin....... tai jos teillä on varaa niin antaa mennä vaan.... ovat muuten rasisteja nämä Norjalaiset kun palauttavat 1600 Somalia takaisin viidakkoon.... hehhehheh.....


    • jotkaeikuollut

      Päivystyksessä fillaristit kipsatavana..

      • Tesla....Hyytyy

        Sähköautosta, joita muutama superrikas on hankkinut omantunnon keventämiseksi, povataan ottomoottoriauton korvaajaa:

        http://s29.postimg.org/s00w4xc6f/image.jpg

        Ei tule, sähköauto on surullinen teknologinen harharetki, merkonomin tikitystä.

        Sähköautoja on jämähtänyt tielle kesken kaiken (kts. uutinen yllä), niitä on syttynyt palamaan sateessa, kokonainen laivalastillinen Suomessa tehtyjä Fisker-Karmoja Newarkin satamassa ja talvessamme sähköautolla joutuu ajamaan sen kymmenen kilometriä jonka akut riittävät, rukkaset kädessä ja jäätä ikkunoista raapien.

        Tesla mainosti selvittäneensä yhdellä latauksella Kaliforniassa EPA-syklin, noin 400 km. Top-Gearin testisssä Tesla hyytyi 80 kilometin kohdalla, nyt asiaa puidaan oikeuksissa.


      • EiköTotta

        Ja mikä huvittavinta nämä Teslat pitäisi ladata lämpimässä tallissa.... ja pitää muistaa ei se sähkökään ole päästötöntä varsinkaan talvella.... ja näiden säköautojen akkujen valmistuksen ympäristövaikutusilla ajetaan pitkään vähäpäästöisillä polttomoottori autoilla.....ja nämä vähän pidempiä matkoja kulkevat sähköautot maksavat 50 tuhatta ja ylikin vaikka niissä ei ole autoveroa kun nimeksi..... ja missä ihmeessä niitä kaikkia miljoonaa oikein ladataan..... eli ajetaan dieselillä edelleen..... muuten eikö voisi kieltää kaikilta viherkommarikansanedustajilta ja niiden äänestäjiltä, kuten tältä Somalinveli Harhasiskolta yksityisauton ja taksin käyttö, voivat olla siten eimerkkinä..... koska ei se taksi ole yhtään sen vähäpäästöisempi kuin meidän kansalaisten yksityisautotkaan...... sitähän ne meiltä ajatteleviltä tolkunihmisiltä yrittävät vaatia.... muuten mistä näitä viherkommari idiootteja oikein sikiää....


    • taksinvihreä

      Vihreäthän ovat Stadissa itkeneet lähinnä taksien saatavuutta ja että joutuvat itse maksamaan, ainakin jotkut....

    • polttomoottori

      baanalla kulki jopa 1 pyöräilijä tunnissa viimeisen kuukauden aikana.

      • puupäävihreät

        Luulisi kukkahattutätien päinvastoin vaativan pyöräilyn kieltämistä tallaisissa lumiolosuhteissa liian vaarallisena. Olen pyöräillytkin Stadissa viime aikoina, mutta ei se ole fiksua tallaisissa olosuhteissa mitä nyt on ollut ja olen sentään ikäni kuntoillut ja ajanut kaksipyöräisillä moottorilla ja ilman.


      • EiköTotta

        Siellhän on ollut ruuhka, nyt pitää louhia se vähintään puolet leveämmäksi.... ei kuntehdään sinne alle tunneli josta pääsee pyötällä Tallinnaan...... ja hinnallahan ei ole mitään väliä......


      • tunneli

        Rautatieaseman ali Kaisaniemen puistoon kulkeva leveä ja väljä tunnelihan on ollut siinä jo kauan. Sanomatalon päässä vaan joutuu kantamaan fillarin yhden kerrosvälin verran portaita pitkin, tai voi myös käyttää vieressä olevaa hissiä. Tunnelihan on niin leveä että siihen mahtuisi ihan hyvin useampikin kaista rinnakkain, ja Sanomatalon päätyynkin voisi rakentaa ajoluiskan. En ole nähnyt siellä väljässä tunnelissa ruuhkaa koskaan. Pyöräilytunnelia ollaan nähdäkseni rakentamassa aivan tämän jo olemassaolevan tunnelin viereen menemään sen kanssa rinnakkain.


      • EiköTotta
        tunneli kirjoitti:

        Rautatieaseman ali Kaisaniemen puistoon kulkeva leveä ja väljä tunnelihan on ollut siinä jo kauan. Sanomatalon päässä vaan joutuu kantamaan fillarin yhden kerrosvälin verran portaita pitkin, tai voi myös käyttää vieressä olevaa hissiä. Tunnelihan on niin leveä että siihen mahtuisi ihan hyvin useampikin kaista rinnakkain, ja Sanomatalon päätyynkin voisi rakentaa ajoluiskan. En ole nähnyt siellä väljässä tunnelissa ruuhkaa koskaan. Pyöräilytunnelia ollaan nähdäkseni rakentamassa aivan tämän jo olemassaolevan tunnelin viereen menemään sen kanssa rinnakkain.

        Hei ei hinnalla ole väliä, kunhan se on PYÖRÄILYTUNNELI...... ja kyllähän sen samalla voisi rakentaa Tallinaan saakka ja siitä suoraan Kaisaniemen ja Krunikanali Kruunuvuoren pyöräily/raitiovaunu siltaan...... Outoa ettei viherkommarit tue sitä, että Taksit saisivat ajaa siitä....hehhehhe... Tosin viherkommareiden kannattajilta Stadissa sekä Helsingin kaupungin valtuutetuilta ja kaikilta viherkommareiden kansanedustajilta voisi kieltää Taksin käytön kun sen Taksin päästöthän ovat samat kuin henkilöauton....


    • autotietaurausviimeinen

      Autoilijat pääsevät autoillakin paremmin, kuin kävelijät, heidän teitään ei tarvitse aurata kuin viimeisenä, kun heillä on autot, toisilla on vain jalat ja sandaalit :D

      • VihreysOnTyperyyttä

        Näitkö yhtään polkupyörää lumikasassa ???


    • VihreäVeiPyöräni

      Vihreäthän vaativat enemmän polkupyöriä keskustaan, jotta heidän kannattajillaan olisi enemmän varastettavaa.

      Vihreäthän ovat Suomen huumemyönteisin puolue!

    • missälataisit

      Nyt olis tienvarsilatausasemat kinoksissa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe