Olen hiljakkoin muuttanut Kokemäelle, suositelkaa minulle lounaspaikkoja. Ostaisin ruokaa kotiinkin. Mitkä paikat ovat viikonloppuisin auki?
Missä täällä hyvät hiihto/ulkoulumaastot?
Kotiruokaa
19
242
Vastaukset
- VanhaSalkkari
Vanha Silta ja Salkkari ainakin hyvät. Sataedulta saa myös hyvää lounasta.
Hiihto- ja ulkoilumaastoja on monella puolella kaupunkia. Kaupungin nettisivuilta kannattaa käydä katselemassa vaihtoehtoja. - Caaab
Omat lempparit Vanha Silta sekä Wanhan valokuvaamon herkkupuoti. Vanhasta Sillasta saa mm pizzaonline-sovelluksella ja on kotiinkuljetus (oisko 5km säteelle, en tiedä...) Seuratalon takana on kiva urheilupuisto. Pitkiksellä on latuja, laavuja sekä kiva ulkotreenipaikka. Tietty nyt se on lumen alla, mutta kesällä sitten!
Tervetuloa Kokemäelle 😊 - Caaab
Niin ja Tulkkilan Kellarista saa hyvää kotimaista lounasta!
- mopedimies
Kauvattan TB
- Ruokaa
Salkkari ja Kellari jos kotiruoista puhutaan.
Kahviloista vanhan valokuvaamon herkkupuoti, ei ole auki joka päivä, ja Cafe uno. - maistuvainen
Harmi kun Bazaari lopetti sillä siellä oli parasta koti ruokaa. Toivottavasti jatkaa vielä joskus.
- Riitta-Liisa
Itse käyn syömässä arkena kellarissa, arvostan itse tehtyä ruokaa, itse leivottua leipää ja makoisat jälkkärit parasta lounaan päälle.
Viikonoppuisin kun ulos tekee mieli syömään käyn grillillä. On herkullista ja palvelu hyvää. Kaiken kukkuraksi jopa suomalaista. - Hallanen21
Ruokakaupoista saa kätevästi ruokaa mukaan!
- Ehdotuksia
Riippuu varmaankin vähän että millaista ulkoilua harrastaa ja millaisia matkoja.
Raviradan takana ja Järilässä on paljon traktoripolkuja joita pitkin saa tehtyä eripituisia lenkkejä esim. kävellen tai maastopyörällä. Jos haluaa vetää kunnon "mäkitreeniä" niin varmaankin noilta alueilta löytyy käytöstä poistettuja hiekkamonttuja, joissa pääsee kunnon mäki-intervalleja vetämään.
Maisemamielessä kannattaa ainakin kerran käydä tutustumassa Ronkansuon näkymään tienvarren "näköalapaikalta" ja ehkä kiertää se luontopolku.
Valmiita latuja ja ulkoilureittejä taitaa ainakin olla pitkäjärvenalueella, jossa on muunlaistakin harrastusmahdollisuutta. - Kyläläinen
Onko ollut kivaa täällä?
- Mies.75
Kiitos vastauksista, täällä hienot ulkoilumaastot. Paljon on tullut hiihdettyä! Kesää odotellessa, pääsee nauttimaan vesistöistä ja retkeilystä. Ruokaakin on löytynyt, suosikkini on salkkari ja kellari. Kellarissa moderninpaa ruokaa. Maistuu!!
Ja mikä ihana pieni kahvila täällä. Hyviä leivonnaisia. - kulinaristi
Sataedu ruukusta saa erittäin laadukasta ja maistuvaa ruokaa
- kekke
Minusta ei saa!!
- anonyymi_xMG
Kuka sinut haluaisi syödä?
- Leenamaria
Oi mitä herkkuja tänään kellarissa. En ole ennen syönyt itse tehtyä kebablihaa. Broilerikin oli uusi makuelämys, oli hyvää.
Ja jälkiruokapöytä täynnä makeita herkkuja. Kaikki oli itse tehtyjä ja leivottuja. Ja vielä puoleen hintaan.
Arvostan itse valmistettua ruokaa ja leivonnaisia kun olen vanhan kansan nainen.- latvalahohoro
Tosiaan metodistikirkon kellarikahvilassa eteläpuisto 17 perjantaisin, vanha miestään puukottanut ja nyrkyttänyt kirkkohuora marjaleena tarjoilee kahvia ja etsii seksiseuraa satunnaisista matkaajista.
- Hjhjjh
latvalahohoro kirjoitti:
Tosiaan metodistikirkon kellarikahvilassa eteläpuisto 17 perjantaisin, vanha miestään puukottanut ja nyrkyttänyt kirkkohuora marjaleena tarjoilee kahvia ja etsii seksiseuraa satunnaisista matkaajista.
Miten tuo liittyy tähän? Sekoa
- Jaaajokki
Erittäin hyvää!! Oli ihmisiä liikkeellä ruuhkaksi saakka.
- Herkkupylly
Oi nammmm!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde273020Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342732- 1502328
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241920Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921737Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1091695- 3191598
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472