Kotiruokaa

Mies.75

Olen hiljakkoin muuttanut Kokemäelle, suositelkaa minulle lounaspaikkoja. Ostaisin ruokaa kotiinkin. Mitkä paikat ovat viikonloppuisin auki?
Missä täällä hyvät hiihto/ulkoulumaastot?

19

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VanhaSalkkari

      Vanha Silta ja Salkkari ainakin hyvät. Sataedulta saa myös hyvää lounasta.

      Hiihto- ja ulkoilumaastoja on monella puolella kaupunkia. Kaupungin nettisivuilta kannattaa käydä katselemassa vaihtoehtoja.

    • Caaab

      Omat lempparit Vanha Silta sekä Wanhan valokuvaamon herkkupuoti. Vanhasta Sillasta saa mm pizzaonline-sovelluksella ja on kotiinkuljetus (oisko 5km säteelle, en tiedä...) Seuratalon takana on kiva urheilupuisto. Pitkiksellä on latuja, laavuja sekä kiva ulkotreenipaikka. Tietty nyt se on lumen alla, mutta kesällä sitten!

      Tervetuloa Kokemäelle 😊

    • Caaab

      Niin ja Tulkkilan Kellarista saa hyvää kotimaista lounasta!

    • mopedimies

      Kauvattan TB

    • Ruokaa

      Salkkari ja Kellari jos kotiruoista puhutaan.
      Kahviloista vanhan valokuvaamon herkkupuoti, ei ole auki joka päivä, ja Cafe uno.

    • maistuvainen

      Harmi kun Bazaari lopetti sillä siellä oli parasta koti ruokaa. Toivottavasti jatkaa vielä joskus.

    • Riitta-Liisa

      Itse käyn syömässä arkena kellarissa, arvostan itse tehtyä ruokaa, itse leivottua leipää ja makoisat jälkkärit parasta lounaan päälle.
      Viikonoppuisin kun ulos tekee mieli syömään käyn grillillä. On herkullista ja palvelu hyvää. Kaiken kukkuraksi jopa suomalaista.

    • Hallanen21

      Ruokakaupoista saa kätevästi ruokaa mukaan!

    • Ehdotuksia

      Riippuu varmaankin vähän että millaista ulkoilua harrastaa ja millaisia matkoja.
      Raviradan takana ja Järilässä on paljon traktoripolkuja joita pitkin saa tehtyä eripituisia lenkkejä esim. kävellen tai maastopyörällä. Jos haluaa vetää kunnon "mäkitreeniä" niin varmaankin noilta alueilta löytyy käytöstä poistettuja hiekkamonttuja, joissa pääsee kunnon mäki-intervalleja vetämään.

      Maisemamielessä kannattaa ainakin kerran käydä tutustumassa Ronkansuon näkymään tienvarren "näköalapaikalta" ja ehkä kiertää se luontopolku.

      Valmiita latuja ja ulkoilureittejä taitaa ainakin olla pitkäjärvenalueella, jossa on muunlaistakin harrastusmahdollisuutta.

    • Kyläläinen

      Onko ollut kivaa täällä?

    • Mies.75

      Kiitos vastauksista, täällä hienot ulkoilumaastot. Paljon on tullut hiihdettyä! Kesää odotellessa, pääsee nauttimaan vesistöistä ja retkeilystä. Ruokaakin on löytynyt, suosikkini on salkkari ja kellari. Kellarissa moderninpaa ruokaa. Maistuu!!
      Ja mikä ihana pieni kahvila täällä. Hyviä leivonnaisia.

    • kulinaristi

      Sataedu ruukusta saa erittäin laadukasta ja maistuvaa ruokaa

      • kekke

        Minusta ei saa!!


      • anonyymi_xMG

        Kuka sinut haluaisi syödä?


    • Leenamaria

      Oi mitä herkkuja tänään kellarissa. En ole ennen syönyt itse tehtyä kebablihaa. Broilerikin oli uusi makuelämys, oli hyvää.
      Ja jälkiruokapöytä täynnä makeita herkkuja. Kaikki oli itse tehtyjä ja leivottuja. Ja vielä puoleen hintaan.
      Arvostan itse valmistettua ruokaa ja leivonnaisia kun olen vanhan kansan nainen.

      • latvalahohoro

        Tosiaan metodistikirkon kellarikahvilassa eteläpuisto 17 perjantaisin, vanha miestään puukottanut ja nyrkyttänyt kirkkohuora marjaleena tarjoilee kahvia ja etsii seksiseuraa satunnaisista matkaajista.


      • Hjhjjh
        latvalahohoro kirjoitti:

        Tosiaan metodistikirkon kellarikahvilassa eteläpuisto 17 perjantaisin, vanha miestään puukottanut ja nyrkyttänyt kirkkohuora marjaleena tarjoilee kahvia ja etsii seksiseuraa satunnaisista matkaajista.

        Miten tuo liittyy tähän? Sekoa


    • Jaaajokki

      Erittäin hyvää!! Oli ihmisiä liikkeellä ruuhkaksi saakka.

      • Herkkupylly

        Oi nammmm!!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1856
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe