kypsä nainen on herkullinen

pena

kyllä kypsä nainen on herkullinen rakastettava, minulla on ollut onni saada nauttia muutaman yli 50 v naisen kanssa helliä hetkiä... ja voiko mikään olla sen parempaa.
Kypsä nainen nauttii ja antautuu ihanasti.. ja osaa helliä myös minua
hyvää viikonloppua kaikille kypsille naisille keski-suomessa

32

4499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veikko

      kyllä nyt puhut potaskaa

      50 nainen on jo ohittanut parhaat hetkensä ja parempi olisi että sen kanssa ei tarvitsisi tehdä mitään. Minä katselen jo nuorempia ja kiinteävartaloisia naisia, kokeile niitä

      • Voi ressukkaa

        Saahan niitä katsella, mutta ei ne sulle anna.


      • Yks täti vaan

        Ei meitäkään vanha,lihava äijä enää sytytä!


      • :)))

        katsele kaikes rauhas vaan *wirn*
        miten sinä niille nuorille kelpaisit hekun tietävät saman minkä me kypsemmät naiset, eli sen että miehen potenssi heikkenee iänmyötä, kun me vasta alamme saada juonesta kiinni.
        Et tainnut tietääkkään näistä asioista juuri mitään. *nauraa estottomasti*


    • Penalle !

      Tämä kypsä ja herkullinen(?) 48v nainen saa nyt viettää tulevan vl kaksin ukkelinsa kanssa ja nauttii jo nyt ajatuksesta...NAM NAM...
      Eikä ukkelille TAATUSTI tule mieleenkään nuoret hupakot, sen takaan ja allekirjoitan.
      Ei kaikki 50 naiset oo rupsahtaneita...
      t:NAINEN(tosi isoilla kirjaimilla) keskisuomesta!

      • pena

        hei NAINEN

        juuri tuollaista minä tarkoitin, olet todella ymmärtänyt elämän ihanuuden... jätä tosin jotain voimia sille ukkelillesi ensi viikkoa varten.
        Silla minä tiedän miten täydellisen kokemuksen ukkosi todennäköisesti saa

        hyvää mutta mukavaa viikonloppua nainen

        tv pena


      • Veikolle!

        Mitenhän "kulahtanut" itse olet??? Ei kukaan mennyttä nuoruuttaan saa takaisin edes nuorempien naisten kanssa. Ehkä se hetken on hauskaa, mutta pitemmän päälle kyllä epäilen,,,eno tippuu veneestä jossakin vaiheessa,,,onhan noita tarinoita maailma pullollaan. Kummallisia te ns. miehet, itse ette vanhene, mutta naiset vaan...Te nuorempien perässä juoksijat kuvittelette itsestänne liikaa, pönkitätte omaa vaivaista ISOA EGOANNE vain sen hiipuvan uhon ajan...
        TÄYSi kymppi miehille jotka uskaltavat olla oikeita miehiä ja hyväksyä naisetkin vain naisina...ja sinä et kuullu niihin OIKEISIIn miehiin - onneksi!!!


      • NAINEN
        pena kirjoitti:

        hei NAINEN

        juuri tuollaista minä tarkoitin, olet todella ymmärtänyt elämän ihanuuden... jätä tosin jotain voimia sille ukkelillesi ensi viikkoa varten.
        Silla minä tiedän miten täydellisen kokemuksen ukkosi todennäköisesti saa

        hyvää mutta mukavaa viikonloppua nainen

        tv pena

        jätän kyllä. Voi sitten nauttia edelleenkin...ei kaikkea tikkaria kannata syödä kerralla...Ei ole enää pikkulikan ahneutta...


      • pena
        NAINEN kirjoitti:

        jätän kyllä. Voi sitten nauttia edelleenkin...ei kaikkea tikkaria kannata syödä kerralla...Ei ole enää pikkulikan ahneutta...

        no tikkarista en tiedä mutta

        se naisellinen herkku se vasta ihanaa on .. no ehkä tunnin tai kaksi ja välillä on hengitettävä ja nautittava näkymistä..
        JA IHANASTA TUNTEESTA


      • minkä minäkin,ei halua toiseen paikkaan ukkeli,


    • nina

      no vihdoinkin joku on oikeilla jäljillä

      minun ja muiden täyteläisten naisten kanssa kyllä tulee hyvin toimeen muuallakin kuin sängyssä. Meillä on sitä elämänkokemusta ja näkemystä
      No itse pidän kyllä itseäni nuoremmista miehistä niissä on potkua - kaikkeen

    • mikko32

      Olen avoliitossa 53-vuotiaan naisen kanssa. Siinä on -luvalla sanoen- semmoinen lady ettei paremmasta väliä. Mukava ihmisenä, ja peto seksihommissa. Kroppa hyvässä kunnossa, ei laiha, ei lihava, runsaspovinen, käyttää seksiasuja, otti tatuoinnit intiimialueille sekä napakorun. On minuakin seksihullumpi, koska ehdottelee alituiseen kolmannen pyörän (18-20-vuotiaan miehen hommaamista lisäkkeeksi)! Ajatus kiinnostaa nyt jo minuakin...Menepä ehdottelemaan tällaisia jollekin nuorelle tytölle, ehei. Täytyy sanoa: olen onnellinen mies!

    • haukankatse

      Palstalla on ollut häiriköintiä ja ikävän sävyistä provosointia. Toivon että häiriköt ymmärtävät kiusaavansa muita kirjoittajia, ei minua. Provosoiviin ja herjaaviin viesteihin ei kannata vastata, kun asiaton viesti poistetaan niin poistuu kaikki viestit siitä keskusteluhaarasta, vaikka ne olisivat täysin asiallisia. Tämä on tekninen asia jolle valvojat eivät voi mitään.

      • haukankatse

        oli suora kopsaus Celestan kirjoituksesta
        12.02.2002 klo 21.29.

        Miettikääpä sitä,
        kun osallistutte muihin vastaaviin ketjuihin.

        Myös yhden ja saman henkilön käymä
        "kaksinpuhelu" poistuu hetken päästä
        koko sivulta...!


      • täällä
        haukankatse kirjoitti:

        oli suora kopsaus Celestan kirjoituksesta
        12.02.2002 klo 21.29.

        Miettikääpä sitä,
        kun osallistutte muihin vastaaviin ketjuihin.

        Myös yhden ja saman henkilön käymä
        "kaksinpuhelu" poistuu hetken päästä
        koko sivulta...!

        on mielestäsi niin höpsö, että keskustelee itsensä kanssa? Ymmärsinkö nyt oikein ajatuksesi?
        Minusta oli niin ihana tuon Penan aloitus, että oli ihan pakko vastata. Luulen että tuo Pena on joka viestissa se sama, ja minä myös ainakin olen koko ajan minä - NAINEN(isoilla kirjaimilla)!!!! Eikä mielestäni tässä ketjussa ole ollut mitään lain, eikä hyvien tapojen vastaista, vai onko mielestäsi? Vai oletko muuten nyt jostain syystä ärsyyntynyt ja jos minä olen sinua jotenkin ärsyttänyt, niin PYYDÄN KAUNIISTI ANTEEKSI !


      • töpseli

        "lintubongareitten" ja "lintuystävien" palstat kai on erilleen ... kuin ennenkin...Käypäs katsomassa -> paaaaaaaaaaljon kavereita löytyy!
        Mielestäni ei ole asallista NOKKIA ketää, kuten sinä teet...


    • pena

      Hei nainen ja kaikki muut

      ilma on niin kaunis kuin 50 v morsian, joten lähden urheilemaan, jotta olen taas hyvässä kunnossa nauttimaan hänestä, hänen kosketuksestaan ja viikonlopusta
      viikonloppuja

    • ipnumero

      arokaa haukankatsetta, sillä on normaalia parempi näkö. minä ainakin pelkää !

      • NAINEN

        jos keskustelu tosiaan on ollut "haukankatseen" alla, ei kai nyt pelkäämään tarvitse alkaa..Ainakin tämä IP numero on ihan julkinen. Ei minulla ole mitään salattavaa tai lainvastaista täällä, sen kummempia luurankojakaan kaapissani!!


      • haukankatse

        enää varoa. Ei olisi tarvinnut aiemminkaan, olihan teitä jo muutama vastaamassa kaverin yksinpuheluun.. Sehän riittää. Ei kukaan silloin varmaan ilmoita asiattomasta viestistä. Kaverihan sai seuraa. Alku oli hyvä.


      • mitä?
        haukankatse kirjoitti:

        enää varoa. Ei olisi tarvinnut aiemminkaan, olihan teitä jo muutama vastaamassa kaverin yksinpuheluun.. Sehän riittää. Ei kukaan silloin varmaan ilmoita asiattomasta viestistä. Kaverihan sai seuraa. Alku oli hyvä.

        Just joo - sinä olet ihan tosi TYHMÄ noine kommentteisinesi. En minä ainakaan aikuisena voi ymmärtää tuota pelottelua ja jonkunlaista uhkailua. Kummallista sinulta...haukankatse? Paras näkö haukalla kai on, mutta mitä se täälle paikalle kuuluu...eikö tämä ole ikäryhmät?
        Ja me tämänikäiset ollaan kai kaikki jo jotakin elämästä opittu...luulen ainakin...


    • ihanainen

      Itse olen kohta 50 v, pieni, vähän pyöreä, liikkuva ja monen mielestä varsinainen namupala. Yritänkin pitää itseni kunnossa jumppaamalla,käymällä kuntosalilla ja pitäen mieleni virkeänä. Seurustelin ihanan 35 v miehen kanssa, suhde päättyi minun toiveestani. Ikäero ei ollut esteenä millekään. Olkoon tuleva miesystäväni minkä ikäinen tahansa, tärkeintä on korvien välinen tila ja elämän asenne. Itse annan hellyyttä, rakkautta niin fyysistä kuin psyykistäkin ja nyt vasta tiedän miten ihanaa elämä on kaikenkaikkiaan ja nautin siitä.

    • Lisää laatua tulee elämään vuosi vuodelta. On se vaan niin mukavaa.
      Hyvä me!
      Niin miehet kuin naisetkin.

      • sirkku:)

        Tervehdys!
        Yleensä en tällaisiin viestiketjuihin välitä osallistua, mutta nyt ihmettelen, minne tämä uljas keskisuomalainen prinssimme on kadonnut... Sammunut pöytänsä alle?

        Joka viikkohan hänestä pari kertaa ainakin kuulemme, ja nyt ystävämme on ollut hiljaa jo monta tuntia. Pitäisiköhän huolestua? Lähdetäänkö kimpassa katsomaan, mitä sinne todellisuudessa kuuluu? Virtuaalimaailmastaan päätellen ei ainakaan pelkkää hyvää...

        P.S. Nyt on tilaisuuteni kertoa sinulle... Kyselit kerran erään otsikon alla, olitko ehkä käynyt sivullani... Silloin vastasin, ettet ollut voinut käydä, koska omaa sivua minulla ei ollut... Nyt on, ja kun kävin tarkoituksella aikoinaan sinun sivullasi, näin, että olit sinäkin käynyt vastavierailulla... Postia ei lupauksistasi huolimatta kuulunut... Nyt toimii tämäkin sivullani kertomani...;) S-S on virkeänä...;)


      • sirkku:) kirjoitti:

        Tervehdys!
        Yleensä en tällaisiin viestiketjuihin välitä osallistua, mutta nyt ihmettelen, minne tämä uljas keskisuomalainen prinssimme on kadonnut... Sammunut pöytänsä alle?

        Joka viikkohan hänestä pari kertaa ainakin kuulemme, ja nyt ystävämme on ollut hiljaa jo monta tuntia. Pitäisiköhän huolestua? Lähdetäänkö kimpassa katsomaan, mitä sinne todellisuudessa kuuluu? Virtuaalimaailmastaan päätellen ei ainakaan pelkkää hyvää...

        P.S. Nyt on tilaisuuteni kertoa sinulle... Kyselit kerran erään otsikon alla, olitko ehkä käynyt sivullani... Silloin vastasin, ettet ollut voinut käydä, koska omaa sivua minulla ei ollut... Nyt on, ja kun kävin tarkoituksella aikoinaan sinun sivullasi, näin, että olit sinäkin käynyt vastavierailulla... Postia ei lupauksistasi huolimatta kuulunut... Nyt toimii tämäkin sivullani kertomani...;) S-S on virkeänä...;)

        Olen pahoillani, etten ole saanut aikaiseksi viestiä. *tukistaa itseään* :( Ajankäyttöäni pitäisi rukata.

        Käypä heittämässä kirjeellä, jos sinulla on akuuttia asiaa. Lupaan ainakin, pikaisen, lyhyen vastauksen muutaman päivän sisällä. Näissä kuvioissa en näköjään voi luvata edes päivittäin vierailevani. Yksityistäkin sähköpostiani hoitelen muutaman päivän välein ja ystävät tietävät, että varminta on lähettää tekstiviesti tai soittaa jos on kiirellistä asiaa.

        Toivottavasti en ole pahoittanut mieltäsi!

        Virtuaalihalaus ja aurinkoisia päiviä sinulle:)))
        ja muillekin.


    • kypsä

      voi sua, nythän osataan nauttia just tässä iässa ja estottomasti, on ollut jo 4 vuotta ukkomies rakastaja ja hyvin pyhkii.

      • Tipi

        Millaista se on, kun on rakastaja?
        Millaista se on, kun hän ei ole luonasi, kaipaatko?
        Etkö tunne yhtään mustasukkaisuutta, kun hän todennäköisesti rakastelee myös vaimonsa kanssa?
        Minä tuntisin...tai ehkä sen osaisi ottaa luonnollisena..tai en tiedä.
        No, ei ole rakastajaa. On vain oma aviomies, joka makaa soffalla ja juo kaljaa. Ei paljon innosta seksiin, eikä muuhunkaan läheisyyteen.


      • Roope63
        Tipi kirjoitti:

        Millaista se on, kun on rakastaja?
        Millaista se on, kun hän ei ole luonasi, kaipaatko?
        Etkö tunne yhtään mustasukkaisuutta, kun hän todennäköisesti rakastelee myös vaimonsa kanssa?
        Minä tuntisin...tai ehkä sen osaisi ottaa luonnollisena..tai en tiedä.
        No, ei ole rakastajaa. On vain oma aviomies, joka makaa soffalla ja juo kaljaa. Ei paljon innosta seksiin, eikä muuhunkaan läheisyyteen.

        elämääsi ja nauti siitä jos muu ei auta niin ota salarakas jonka kanssa voit nauttia elämästäsi :)


      • TipuJuu
        Tipi kirjoitti:

        Millaista se on, kun on rakastaja?
        Millaista se on, kun hän ei ole luonasi, kaipaatko?
        Etkö tunne yhtään mustasukkaisuutta, kun hän todennäköisesti rakastelee myös vaimonsa kanssa?
        Minä tuntisin...tai ehkä sen osaisi ottaa luonnollisena..tai en tiedä.
        No, ei ole rakastajaa. On vain oma aviomies, joka makaa soffalla ja juo kaljaa. Ei paljon innosta seksiin, eikä muuhunkaan läheisyyteen.

        ton nikkisi kanssa, etteivät sotke meitä =o).
        Puhutaan vielä toistemme asiat solmuun...*hymy*


      • vaille 54
        Tipi kirjoitti:

        Millaista se on, kun on rakastaja?
        Millaista se on, kun hän ei ole luonasi, kaipaatko?
        Etkö tunne yhtään mustasukkaisuutta, kun hän todennäköisesti rakastelee myös vaimonsa kanssa?
        Minä tuntisin...tai ehkä sen osaisi ottaa luonnollisena..tai en tiedä.
        No, ei ole rakastajaa. On vain oma aviomies, joka makaa soffalla ja juo kaljaa. Ei paljon innosta seksiin, eikä muuhunkaan läheisyyteen.

        aattelin kokeilla..millaista, hitaasti hyvä tulee. Kirjoitit mitä sinulla on SE on muuten lainattu minun elämänkerrasta, siitä tulis pitkä romaani, mistä tiesit, koska en ole ääneen koskaan kertonut?


    • Pirre*

      onkkii kunnon mies!!

    • Levyseppä Jutila

      Tapasin Turussa ihanan kypsän 57 vuotiaan lehtorin.Hän oli kuin tulivuori,,me pyöriskelimme sängyssä ilta 9:stä aamu 7 :ään!Hän oli oikea erottinen pakkaus,,sukkanauhaliivit ja korkokengätmsekä mustat alusasut!Hän oli leskeksi jäänyt 5 vuotta sitten,Meillä synkkäsi hyvin ja nyt olemme sopineet toisesta tapaamisesta!!Naisellinen ja hieno ihminen,,minusta tuntuu,että rakastun!!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      126
      1288
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      963
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe