kypsä nainen on herkullinen

pena

kyllä kypsä nainen on herkullinen rakastettava, minulla on ollut onni saada nauttia muutaman yli 50 v naisen kanssa helliä hetkiä... ja voiko mikään olla sen parempaa.
Kypsä nainen nauttii ja antautuu ihanasti.. ja osaa helliä myös minua
hyvää viikonloppua kaikille kypsille naisille keski-suomessa

32

4470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veikko

kyllä nyt puhut potaskaa

50 nainen on jo ohittanut parhaat hetkensä ja parempi olisi että sen kanssa ei tarvitsisi tehdä mitään. Minä katselen jo nuorempia ja kiinteävartaloisia naisia, kokeile niitä

• Voi ressukkaa

Saahan niitä katsella, mutta ei ne sulle anna.

• Yks täti vaan

Ei meitäkään vanha,lihava äijä enää sytytä!

• :)))

katsele kaikes rauhas vaan *wirn*
        miten sinä niille nuorille kelpaisit hekun tietävät saman minkä me kypsemmät naiset, eli sen että miehen potenssi heikkenee iänmyötä, kun me vasta alamme saada juonesta kiinni.
        Et tainnut tietääkkään näistä asioista juuri mitään. *nauraa estottomasti*

• Penalle !

Tämä kypsä ja herkullinen(?) 48v nainen saa nyt viettää tulevan vl kaksin ukkelinsa kanssa ja nauttii jo nyt ajatuksesta...NAM NAM...
      Eikä ukkelille TAATUSTI tule mieleenkään nuoret hupakot, sen takaan ja allekirjoitan.
      Ei kaikki 50 naiset oo rupsahtaneita...
      t:NAINEN(tosi isoilla kirjaimilla) keskisuomesta!

• pena

hei NAINEN

juuri tuollaista minä tarkoitin, olet todella ymmärtänyt elämän ihanuuden... jätä tosin jotain voimia sille ukkelillesi ensi viikkoa varten.
        Silla minä tiedän miten täydellisen kokemuksen ukkosi todennäköisesti saa

hyvää mutta mukavaa viikonloppua nainen

tv pena

• Veikolle!

Mitenhän "kulahtanut" itse olet??? Ei kukaan mennyttä nuoruuttaan saa takaisin edes nuorempien naisten kanssa. Ehkä se hetken on hauskaa, mutta pitemmän päälle kyllä epäilen,,,eno tippuu veneestä jossakin vaiheessa,,,onhan noita tarinoita maailma pullollaan. Kummallisia te ns. miehet, itse ette vanhene, mutta naiset vaan...Te nuorempien perässä juoksijat kuvittelette itsestänne liikaa, pönkitätte omaa vaivaista ISOA EGOANNE vain sen hiipuvan uhon ajan...
        TÄYSi kymppi miehille jotka uskaltavat olla oikeita miehiä ja hyväksyä naisetkin vain naisina...ja sinä et kuullu niihin OIKEISIIn miehiin - onneksi!!!

• NAINEN
        pena kirjoitti:

hei NAINEN

juuri tuollaista minä tarkoitin, olet todella ymmärtänyt elämän ihanuuden... jätä tosin jotain voimia sille ukkelillesi ensi viikkoa varten.
        Silla minä tiedän miten täydellisen kokemuksen ukkosi todennäköisesti saa

hyvää mutta mukavaa viikonloppua nainen

tv pena

jätän kyllä. Voi sitten nauttia edelleenkin...ei kaikkea tikkaria kannata syödä kerralla...Ei ole enää pikkulikan ahneutta...

• pena
        NAINEN kirjoitti:

jätän kyllä. Voi sitten nauttia edelleenkin...ei kaikkea tikkaria kannata syödä kerralla...Ei ole enää pikkulikan ahneutta...

no tikkarista en tiedä mutta

se naisellinen herkku se vasta ihanaa on .. no ehkä tunnin tai kaksi ja välillä on hengitettävä ja nautittava näkymistä..
        JA IHANASTA TUNTEESTA

• minkä minäkin,ei halua toiseen paikkaan ukkeli,

• nina

no vihdoinkin joku on oikeilla jäljillä

minun ja muiden täyteläisten naisten kanssa kyllä tulee hyvin toimeen muuallakin kuin sängyssä. Meillä on sitä elämänkokemusta ja näkemystä
      No itse pidän kyllä itseäni nuoremmista miehistä niissä on potkua - kaikkeen

• mikko32

Olen avoliitossa 53-vuotiaan naisen kanssa. Siinä on -luvalla sanoen- semmoinen lady ettei paremmasta väliä. Mukava ihmisenä, ja peto seksihommissa. Kroppa hyvässä kunnossa, ei laiha, ei lihava, runsaspovinen, käyttää seksiasuja, otti tatuoinnit intiimialueille sekä napakorun. On minuakin seksihullumpi, koska ehdottelee alituiseen kolmannen pyörän (18-20-vuotiaan miehen hommaamista lisäkkeeksi)! Ajatus kiinnostaa nyt jo minuakin...Menepä ehdottelemaan tällaisia jollekin nuorelle tytölle, ehei. Täytyy sanoa: olen onnellinen mies!

• haukankatse

Palstalla on ollut häiriköintiä ja ikävän sävyistä provosointia. Toivon että häiriköt ymmärtävät kiusaavansa muita kirjoittajia, ei minua. Provosoiviin ja herjaaviin viesteihin ei kannata vastata, kun asiaton viesti poistetaan niin poistuu kaikki viestit siitä keskusteluhaarasta, vaikka ne olisivat täysin asiallisia. Tämä on tekninen asia jolle valvojat eivät voi mitään.

• haukankatse

oli suora kopsaus Celestan kirjoituksesta
        12.02.2002 klo 21.29.

Miettikääpä sitä,
        kun osallistutte muihin vastaaviin ketjuihin.

Myös yhden ja saman henkilön käymä
        "kaksinpuhelu" poistuu hetken päästä
        koko sivulta...!

• täällä
        haukankatse kirjoitti:

oli suora kopsaus Celestan kirjoituksesta
        12.02.2002 klo 21.29.

Miettikääpä sitä,
        kun osallistutte muihin vastaaviin ketjuihin.

Myös yhden ja saman henkilön käymä
        "kaksinpuhelu" poistuu hetken päästä
        koko sivulta...!

on mielestäsi niin höpsö, että keskustelee itsensä kanssa? Ymmärsinkö nyt oikein ajatuksesi?
        Minusta oli niin ihana tuon Penan aloitus, että oli ihan pakko vastata. Luulen että tuo Pena on joka viestissa se sama, ja minä myös ainakin olen koko ajan minä - NAINEN(isoilla kirjaimilla)!!!! Eikä mielestäni tässä ketjussa ole ollut mitään lain, eikä hyvien tapojen vastaista, vai onko mielestäsi? Vai oletko muuten nyt jostain syystä ärsyyntynyt ja jos minä olen sinua jotenkin ärsyttänyt, niin PYYDÄN KAUNIISTI ANTEEKSI !

• töpseli

"lintubongareitten" ja "lintuystävien" palstat kai on erilleen ... kuin ennenkin...Käypäs katsomassa -> paaaaaaaaaaljon kavereita löytyy!
        Mielestäni ei ole asallista NOKKIA ketää, kuten sinä teet...

• pena

Hei nainen ja kaikki muut

ilma on niin kaunis kuin 50 v morsian, joten lähden urheilemaan, jotta olen taas hyvässä kunnossa nauttimaan hänestä, hänen kosketuksestaan ja viikonlopusta
      viikonloppuja

• ipnumero

arokaa haukankatsetta, sillä on normaalia parempi näkö. minä ainakin pelkää !

• NAINEN

jos keskustelu tosiaan on ollut "haukankatseen" alla, ei kai nyt pelkäämään tarvitse alkaa..Ainakin tämä IP numero on ihan julkinen. Ei minulla ole mitään salattavaa tai lainvastaista täällä, sen kummempia luurankojakaan kaapissani!!

• haukankatse

enää varoa. Ei olisi tarvinnut aiemminkaan, olihan teitä jo muutama vastaamassa kaverin yksinpuheluun.. Sehän riittää. Ei kukaan silloin varmaan ilmoita asiattomasta viestistä. Kaverihan sai seuraa. Alku oli hyvä.

• mitä?
        haukankatse kirjoitti:

enää varoa. Ei olisi tarvinnut aiemminkaan, olihan teitä jo muutama vastaamassa kaverin yksinpuheluun.. Sehän riittää. Ei kukaan silloin varmaan ilmoita asiattomasta viestistä. Kaverihan sai seuraa. Alku oli hyvä.

Just joo - sinä olet ihan tosi TYHMÄ noine kommentteisinesi. En minä ainakaan aikuisena voi ymmärtää tuota pelottelua ja jonkunlaista uhkailua. Kummallista sinulta...haukankatse? Paras näkö haukalla kai on, mutta mitä se täälle paikalle kuuluu...eikö tämä ole ikäryhmät?
        Ja me tämänikäiset ollaan kai kaikki jo jotakin elämästä opittu...luulen ainakin...

• ihanainen

Itse olen kohta 50 v, pieni, vähän pyöreä, liikkuva ja monen mielestä varsinainen namupala. Yritänkin pitää itseni kunnossa jumppaamalla,käymällä kuntosalilla ja pitäen mieleni virkeänä. Seurustelin ihanan 35 v miehen kanssa, suhde päättyi minun toiveestani. Ikäero ei ollut esteenä millekään. Olkoon tuleva miesystäväni minkä ikäinen tahansa, tärkeintä on korvien välinen tila ja elämän asenne. Itse annan hellyyttä, rakkautta niin fyysistä kuin psyykistäkin ja nyt vasta tiedän miten ihanaa elämä on kaikenkaikkiaan ja nautin siitä.

• Lisää laatua tulee elämään vuosi vuodelta. On se vaan niin mukavaa.
      Hyvä me!
      Niin miehet kuin naisetkin.

• sirkku:)

Tervehdys!
        Yleensä en tällaisiin viestiketjuihin välitä osallistua, mutta nyt ihmettelen, minne tämä uljas keskisuomalainen prinssimme on kadonnut... Sammunut pöytänsä alle?

Joka viikkohan hänestä pari kertaa ainakin kuulemme, ja nyt ystävämme on ollut hiljaa jo monta tuntia. Pitäisiköhän huolestua? Lähdetäänkö kimpassa katsomaan, mitä sinne todellisuudessa kuuluu? Virtuaalimaailmastaan päätellen ei ainakaan pelkkää hyvää...

P.S. Nyt on tilaisuuteni kertoa sinulle... Kyselit kerran erään otsikon alla, olitko ehkä käynyt sivullani... Silloin vastasin, ettet ollut voinut käydä, koska omaa sivua minulla ei ollut... Nyt on, ja kun kävin tarkoituksella aikoinaan sinun sivullasi, näin, että olit sinäkin käynyt vastavierailulla... Postia ei lupauksistasi huolimatta kuulunut... Nyt toimii tämäkin sivullani kertomani...;) S-S on virkeänä...;)

• sirkku:) kirjoitti:

Tervehdys!
        Yleensä en tällaisiin viestiketjuihin välitä osallistua, mutta nyt ihmettelen, minne tämä uljas keskisuomalainen prinssimme on kadonnut... Sammunut pöytänsä alle?

Joka viikkohan hänestä pari kertaa ainakin kuulemme, ja nyt ystävämme on ollut hiljaa jo monta tuntia. Pitäisiköhän huolestua? Lähdetäänkö kimpassa katsomaan, mitä sinne todellisuudessa kuuluu? Virtuaalimaailmastaan päätellen ei ainakaan pelkkää hyvää...

P.S. Nyt on tilaisuuteni kertoa sinulle... Kyselit kerran erään otsikon alla, olitko ehkä käynyt sivullani... Silloin vastasin, ettet ollut voinut käydä, koska omaa sivua minulla ei ollut... Nyt on, ja kun kävin tarkoituksella aikoinaan sinun sivullasi, näin, että olit sinäkin käynyt vastavierailulla... Postia ei lupauksistasi huolimatta kuulunut... Nyt toimii tämäkin sivullani kertomani...;) S-S on virkeänä...;)

Olen pahoillani, etten ole saanut aikaiseksi viestiä. *tukistaa itseään* :( Ajankäyttöäni pitäisi rukata.

Käypä heittämässä kirjeellä, jos sinulla on akuuttia asiaa. Lupaan ainakin, pikaisen, lyhyen vastauksen muutaman päivän sisällä. Näissä kuvioissa en näköjään voi luvata edes päivittäin vierailevani. Yksityistäkin sähköpostiani hoitelen muutaman päivän välein ja ystävät tietävät, että varminta on lähettää tekstiviesti tai soittaa jos on kiirellistä asiaa.

Toivottavasti en ole pahoittanut mieltäsi!

Virtuaalihalaus ja aurinkoisia päiviä sinulle:)))
        ja muillekin.

• kypsä

voi sua, nythän osataan nauttia just tässä iässa ja estottomasti, on ollut jo 4 vuotta ukkomies rakastaja ja hyvin pyhkii.

• Tipi

Millaista se on, kun on rakastaja?
        Millaista se on, kun hän ei ole luonasi, kaipaatko?
        Etkö tunne yhtään mustasukkaisuutta, kun hän todennäköisesti rakastelee myös vaimonsa kanssa?
        Minä tuntisin...tai ehkä sen osaisi ottaa luonnollisena..tai en tiedä.
        No, ei ole rakastajaa. On vain oma aviomies, joka makaa soffalla ja juo kaljaa. Ei paljon innosta seksiin, eikä muuhunkaan läheisyyteen.

• Roope63
        Tipi kirjoitti:

Etkö tunne yhtään mustasukkaisuutta, kun hän todennäköisesti rakastelee myös vaimonsa kanssa?
        No, ei ole rakastajaa. On vain oma aviomies, joka makaa soffalla ja juo kaljaa. Ei paljon innosta seksiin, eikä muuhunkaan läheisyyteen.

elämääsi ja nauti siitä jos muu ei auta niin ota salarakas jonka kanssa voit nauttia elämästäsi :)

• TipuJuu
        Tipi kirjoitti:

ton nikkisi kanssa, etteivät sotke meitä =o).
        Puhutaan vielä toistemme asiat solmuun...*hymy*

• vaille 54
        Tipi kirjoitti:

aattelin kokeilla..millaista, hitaasti hyvä tulee. Kirjoitit mitä sinulla on SE on muuten lainattu minun elämänkerrasta, siitä tulis pitkä romaani, mistä tiesit, koska en ole ääneen koskaan kertonut?

• Pirre*

onkkii kunnon mies!!

• Levyseppä Jutila

Tapasin Turussa ihanan kypsän 57 vuotiaan lehtorin.Hän oli kuin tulivuori,,me pyöriskelimme sängyssä ilta 9:stä aamu 7 :ään!Hän oli oikea erottinen pakkaus,,sukkanauhaliivit ja korkokengätmsekä mustat alusasut!Hän oli leskeksi jäänyt 5 vuotta sitten,Meillä synkkäsi hyvin ja nyt olemme sopineet toisesta tapaamisesta!!Naisellinen ja hieno ihminen,,minusta tuntuu,että rakastun!!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      68
      14025
    2. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      11
      5783
    3. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      154
      5511
    4. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      200
      5099
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      116
      4957
    6. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      87
      3581
    7. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      12
      3421
    8. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      109
      3078
    9. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      15
      3015
    10. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      282
      2695
    Aihe