Maisa Torppa vertaa itseäään Martiinaan ja Janniin

Juuqw

Vaikka onkin aika samaa kastia mutta kyllä niin vaan pahempi joka tavoin. Ainoat saavutukset miehiltä rahan pummiminen

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyihyi

      Torpan Valehtelu ja kiristys miehiltä. Miten kehtaa edes naamaansa näyttää missään. Muuttais Siperiaan..

    • Nytnaurattaa

      Nuo kolme on ihan eri viivalle. Martina ja Janni tienaavat molemmat itse yli 100te vuodessa, eli elättävät itsensä.
      Maisa elää täysin J-M:n siivellä kaikilla omilla 1800e vuosituloillaan.
      Jos joku viihdepuolelta sinne piti joku urheilullinen kutsua, niin miksei Martina? Kovasti puhuu urheilullisen elämän puolesta kuten Jannikin (En ole kummankaan fani, mutta verrata itseään noihin kahteen, heh).
      Maisa puhuu taas laukuista ja siitä kuinka hän on uhri joka asiassa. Eli minä, minä ja minä-juttuja.

    • voihanitku

      Olis halunnut päästä esittelemään jättihinkkejään telkkariin!

    • Julkisuudenkipeät

      Eniten Torppaa harmitti, kun ei Hän päässyt gaalaan. Eipä hänellä mitään meriittejä ole ollutkaan. Ralliautoilukin on taka-alalla näissä juhlissa, eikä silläkään saralla mitään erityisen mainittavaa ole saavutettu. Siippansa suhtautui ihan asiallisesti. No, ensi vuonna sitten varmaan pääsee itseään esittelemään. Yhtä noloa, kuin Riinaltakin vaatia pääsyä gaalaan, vaikkei puoliso ole vuosiin enää osllistunut kisoihin. Toisaalta Kalle Palander on sentään joskus näyttönsä antanut.

    • Alatyylistä

      Aivan älytön tuo yleinen muoti, että halkio alkaa nivusista. Jotkut vielä kantavat juhlapukua ilman sukkahousuja. Martinalla ja Jannilla yhtä avoin halkio, mutta Jannin puku oli muutoin kaunis. Martina ei osaa edes seistä kauniisti, aina jalat levällään.

      • Sattuipa.pieni.moka

        Ei voi olla totta! Martinan halkio levähti punaisella matolla ja näytti alushousut kameralle ja lisäksi riipparit, kun Martina kumartui sitä oikomaan.


    • rikosrekisteri

      Kaikki ovat nollia, mutta Martina on rikollinen.

    • HelsinginPuuma

      Kaiken noloin tilanne kyllä on tyrkky- Palanderit; itse kerjänneet päästä mukaan.
      Voiko ihminen enää alemmas vajota?

      ps. Palanderin muijan meikki on samaa laatua kuin Virossa 3-kympin hutsujen käyttämä

      • VironMestaruus

        Virossa opittu.


    • TaistoJumula

      Maisa on todella kaunis ja hyväluontoinen nainen.

      • SaimaanNorppa

        Hänen luonnonkauneutensa ja äidillisen ihana luonteensa on tosiaan ainutlaatuinen.


    • arvokastilaisuus

      Tuo Janni Hussi on ihan fiksun oloinen nainen, eikä mikään silarityrkky. Torppa kyllä nolasi itsensä vaatimalla kutsua. Tuo gaala on tarkoitettu oikeille urheilijoille, eikä millekkään toisen luokan autokuskeille ja muovisille tallivosuille. Tilaisuus on arvokas, ei sinne kaivata muovivosuja tekohinkkejään paljastelemaan.

      • Arvoituksellista

        No mitä siellä sitten teki tää veteraani silarivosu Martina?
        Silaritelineitähän nämä on kaikki,mutta Martina myös todistetusti tuomittu rikollinen.
        Rinnastaako joku tosissaan tämän tyrkyn ammattiurheilijoihin?
        Muutamat muilta imuroidut blogivalmennukset ja lainatut hyvinvointiohjeet eivät tee hänestä myöskään ammattivalmentajaa.
        Atlannin ylittäjien seurueessa näytti pöydässä istuvan.
        Oliko siis tarkoitus boostata tulevaa tv-esiintymistä?


      • äitijaimetys
        Arvoituksellista kirjoitti:

        No mitä siellä sitten teki tää veteraani silarivosu Martina?
        Silaritelineitähän nämä on kaikki,mutta Martina myös todistetusti tuomittu rikollinen.
        Rinnastaako joku tosissaan tämän tyrkyn ammattiurheilijoihin?
        Muutamat muilta imuroidut blogivalmennukset ja lainatut hyvinvointiohjeet eivät tee hänestä myöskään ammattivalmentajaa.
        Atlannin ylittäjien seurueessa näytti pöydässä istuvan.
        Oliko siis tarkoitus boostata tulevaa tv-esiintymistä?

        Sinä se olet jäänyt liian vähälle imetykselle pentuna, kun noi sun puheesi pyörii jatkuvasti tissien ympärillä.


      • Aevoituksellista
        äitijaimetys kirjoitti:

        Sinä se olet jäänyt liian vähälle imetykselle pentuna, kun noi sun puheesi pyörii jatkuvasti tissien ympärillä.

        Halpa heitto.
        Kyllä ton kommentin pointti oli täysin muualla kuin tisseissä.
        Lue teksti ajatuksella uudestaan ,voi valjeta sullekkin.
        Ilman urhelullisia ansioita ei noihin kekkereihin pitäis olla asiaa.


    • ottelija

      Martinan instassa kysellään oliko hän siellä festareiden vapaanyrkkeilijän ansioilla mukana .
      Huomenna muutes Espanjaan.Siellä on sit sellaset 15C tähän aikaan vuodesta, että jos bikinikuvia tulee, niin ne on vaan feikattuja ja faneille myytyjä,

    • Miamiin

      Ei ole matkalla Espanjaan vaan Miamiin luottovalokuvaajansa kanssa. Haluaa luultavasti uuteen avattavaan blogiinsa lisää uusia kuvia auringonpaisteen alla. Panostaa kaikkensa uraansa, enteilee tulevaa eroa avomiehestään, koska joutuu jatkossa elättämään itsensä ja on tottunut jo hyvään elintasoon.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1743
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1431
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1116
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      212
      821
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      775
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe