Maajohtaja is back!

Ja tarjoaa jälleen kryptokoulutusta ABC:lla.
http://www.kryptokeskus.fi/
"Highlightit oikeestaan oli et Helmikuun aikana ONEcoin listautuu käytettäväksi kryptovaluutaksi"
"Yhteenveto: Väärinymmärretty, turhaan parjattu.
Not a Scam"

Huraaa, kaikki on pelastettu.
Peruuttakaa heti kaikki Perintätoimisto Pakotteen toimeksiannot.

37

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mihinaikaan

      Harmi kun ei ole mainittu kellonaikoja

    • Mielenkiintoista!

      Maajohtaja sanoi että pörssi aukeaa tänä vuonna. Jäädään odottelemaan (ja onhan tässä jo saatu odotellakin kun mikään maajohtajan lupaus ei pidä paikkaansa)

    • asdfsadg

      Oikein viihdyttävää, kun ei itse ole mukana.

    • janne____

      Ihan oikeasti, nyt loksahti suu auki. Miten toi uskalsi takaisin tulla??
      Ainiin, onecoin uskovaiset ovat uskollisia lampaita, ei ne uskalla käyttää tilaisuutta hyväkseen.

      • PonzipaPonzi

        Nykyinen tatuointipelle bulvaanijohto haluavat hekin NYPPÄISTÄ vielä rahaa omiinkin taskuihinsa, ja keksivät vielä jatkosatuja jotta saisi hölmöiltä edelleen rahaa ponzihuijaukseen lisää.
        Lohkoketjua ei ollut olemassa, eikä mitään serverihuoneita. Muistakaa se.


    • IntialainenMatemaatikko
    • penisreikä

      Hyi helkkari että tuli pahoinvointi kun katseli tuollaista kusetusta ja kusettajia!

      Vähän asian vierestä, minkälainen on tuollainen kusettajaporukan sisäinen dynamiikka, kusettavatko toisiaan vai onko sisäpiiri lojaali toisilleen eli kusettavat silmää räpäyttämättä ulkopuolisia, mutta keskenään on porukalla on jonkinlainen vastavuoroinen rehellisyys & "kunnioitus" - jotenkin tulee heti mieleen järjestäytyneen rikollisporukan sisäinen dynamiikka.

    • Onecoinponzi

      Mahtavaa viihdettä tuo!
      Nauroin monta kertaa, lisää tätä.

    • Pers

      Ahneus ja tyhmyys on masentava yhdistelmä - jotka yhdistyvät OneCoiniin liittyneissä!

    • Basu

      Liikuttavaa, miten huolissaan olette kanssa ihmisten rahankäytöstä...Talvivaaran tapauksessakin varmasti yhtä suurella huolella ohjeistitte ja toitte esiin sijoituksen riskit poloisille tyhmille ihmisille. Piensijoittajat/ kaikki menettivät jokaisen euronsa, tuossa huijauksessa.

      • Jhcgjkj

        Moni asia meni pieleen Talvivaarassa ja ehkä siinäkin tapahtui harkittua kusettamista, mutta oli siinä kuitenkin oikea kaivos, johon moni pääsi tutustumaan ja aitoa louhintaa, joka ei tapahtunut pelkällä läppärillä.


    • Onecoinponzi

      Minusta vaan on ihan hauska pistää huijareille kapuloita rattaisiin ja tehdä täten huijaamisesta vaikeampaa. Jos se sinua liikuttaa niin siitä vaan.
      Talvivaara taas on ihan eri juttu kuin Onecoin: ensin mainittu on ihan oikea firma kun taas Onecoin pelkkä tökerö huijaus. Huomaatko eron?

      • Faktaakinvälillä

        Ei sinun kapuloiden heittelemisellä ole ollut mitään vaikutusta Onecoinin toimintaan ja olet siis tuhlannut omaa aikaasi ihan turhaan. Tietysti jos omaa elämää ei ole, niin siitä vaan, sillä monet naurut on naurettu "tupailloissa" teidän lapsellisille/tietämättömille jutuille, että jatkakaa.

        Onecoinin sisällä on montakin virallisesti rekisteröityä yritystä, että ei nyt kannata ihan tampiopaskaa jauhaa ja Onecoinin yrityksiä tai johtajaa ei ole tuomittu ko. systeemiin liittyen, kun taasen Talvivaaran johtaja Pekka Perä sai tuomion joka oli vaatimaton huomioiden, että lähialueen vesistöt sotkettiin ja mökkiläisten mökit kokivat rajun arvonalennuksen.

        Talvivaarassa kaikki piensijoittajat menettivät koko sijoituksensa, kun taasen Onecoinissa ei ole menettänyt rahojaan jos vähänkin on viitsinyt suositella ja myydä kolikkojaan aikoinaan kun niitä pystyi myymään ja huippu suositteliat ovat saavuttaneet jopa taloudellisen riippumattomuuden ja tämä on faktaa. Dealshakerista on myös pystynyt ostamaan itselleen mieluisia tuotteita pelkästään onecoineilla ja tämä kuvio kasvaa entisestään.

        Onecoin ei ole myöskään saanut minkään valtion tukirahoja kuten taasen Talvivaara runsain määrin, vaan me toimimme omillamme ja ei mitään valittamista.


      • Tuupakka

        Kuinka sä kehtaat. Mitä ihminen tekee miljardilla teepotalla. Muuta ostettavaa ei ole onekonilla.


      • Faktaakinvälillä kirjoitti:

        Ei sinun kapuloiden heittelemisellä ole ollut mitään vaikutusta Onecoinin toimintaan ja olet siis tuhlannut omaa aikaasi ihan turhaan. Tietysti jos omaa elämää ei ole, niin siitä vaan, sillä monet naurut on naurettu "tupailloissa" teidän lapsellisille/tietämättömille jutuille, että jatkakaa.

        Onecoinin sisällä on montakin virallisesti rekisteröityä yritystä, että ei nyt kannata ihan tampiopaskaa jauhaa ja Onecoinin yrityksiä tai johtajaa ei ole tuomittu ko. systeemiin liittyen, kun taasen Talvivaaran johtaja Pekka Perä sai tuomion joka oli vaatimaton huomioiden, että lähialueen vesistöt sotkettiin ja mökkiläisten mökit kokivat rajun arvonalennuksen.

        Talvivaarassa kaikki piensijoittajat menettivät koko sijoituksensa, kun taasen Onecoinissa ei ole menettänyt rahojaan jos vähänkin on viitsinyt suositella ja myydä kolikkojaan aikoinaan kun niitä pystyi myymään ja huippu suositteliat ovat saavuttaneet jopa taloudellisen riippumattomuuden ja tämä on faktaa. Dealshakerista on myös pystynyt ostamaan itselleen mieluisia tuotteita pelkästään onecoineilla ja tämä kuvio kasvaa entisestään.

        Onecoin ei ole myöskään saanut minkään valtion tukirahoja kuten taasen Talvivaara runsain määrin, vaan me toimimme omillamme ja ei mitään valittamista.

        Trolli! Kuinka kehtaat pilkata onecoinissa rahansa hävinneitä!

        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA

        Poijjaat!! Taasen!


      • EiTukirahaa
        Faktaakinvälillä kirjoitti:

        Ei sinun kapuloiden heittelemisellä ole ollut mitään vaikutusta Onecoinin toimintaan ja olet siis tuhlannut omaa aikaasi ihan turhaan. Tietysti jos omaa elämää ei ole, niin siitä vaan, sillä monet naurut on naurettu "tupailloissa" teidän lapsellisille/tietämättömille jutuille, että jatkakaa.

        Onecoinin sisällä on montakin virallisesti rekisteröityä yritystä, että ei nyt kannata ihan tampiopaskaa jauhaa ja Onecoinin yrityksiä tai johtajaa ei ole tuomittu ko. systeemiin liittyen, kun taasen Talvivaaran johtaja Pekka Perä sai tuomion joka oli vaatimaton huomioiden, että lähialueen vesistöt sotkettiin ja mökkiläisten mökit kokivat rajun arvonalennuksen.

        Talvivaarassa kaikki piensijoittajat menettivät koko sijoituksensa, kun taasen Onecoinissa ei ole menettänyt rahojaan jos vähänkin on viitsinyt suositella ja myydä kolikkojaan aikoinaan kun niitä pystyi myymään ja huippu suositteliat ovat saavuttaneet jopa taloudellisen riippumattomuuden ja tämä on faktaa. Dealshakerista on myös pystynyt ostamaan itselleen mieluisia tuotteita pelkästään onecoineilla ja tämä kuvio kasvaa entisestään.

        Onecoin ei ole myöskään saanut minkään valtion tukirahoja kuten taasen Talvivaara runsain määrin, vaan me toimimme omillamme ja ei mitään valittamista.

        "Onecoin ei ole myöskään saanut minkään valtion tukirahoja "

        Ääääh...
        Öööööööh...
        Uuuuuuuuuuh......

        Siis mitä!! Eikö Onecoin ole saanut minkään valtion tukirahoja...? Sehän tästä farssista enää puuttuisi!

        Tukirahoja - - - RUAAAARUAAAAARUAAAAAHAHAHAAHAHAHAAAHAHAAAAAAAA!
        BUAAAAAABUAAAAABUAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAA!!!

        Tukirahoja.....siis, TUKIRAHAA EI OLE MYÖNNETTY!

        Elämän kevät sentään, miten huikea paljastus - anteeksi nyt vain, mutta taisit tehdä juuri itsestäsi PELLEN.


      • Rutjatov

        Tietysti valtion pitäisi maksaa palkkaturvasta intialaisten matematiikkojen liksat. Bulgarialainen tohtori on nähkääs hävittänyt heidän tilinumeronsa paksuksi tultuaan. Rujaus on varmaan suuressa nerudessaan oivaltanut etteivät he kuitenkaan rahaa tarvitse kun ei niillä ole kaavuissa taskuja.

        OneCoinille valtion tukiaisia? Maailman nopeimmin kasvava yritys? Pitäisiköhän kuitenkin laittaa lusimaan koko porukka kun vielä levitoivat eri todellisuudessa ja näyttävät käsimerkkiä jossa peukalo ja etusormi muodostavat ympyrän, keski, nimetön ja pikkurilli sojottaa ylös.

        Koinistit on ehtymätön huumorin lähde!


    • jgfiu

      Löytyykö näitä videoita lisää?

      • Krapulaviihdettä

        Tämä.

        Lisää linkkejä maakoheltajan parhaisiin kiitos.


    • Onecoinponzi

      Kiitos, me jatkamme.
      Aina kun sinä tai joku muu moraaliton konna yrittää uutta huijausta niin me ryhdymme toimiin, paljastamme sen ja levitämme tietoa jotta toimintanne vaikeutuisi mahdollisimman paljon.
      Tietenkään minä ja moni muu huijareista kiusaava ei ole lapsellinen eikä varsinkaan tietämätön -teidän uhrinne ovat.
      Mutta kerro toki noista tupailloista lisää, olisi mukava joskus osallistua.

      • sdhfguyugw

        Tupaillat taitavat olla jossakin Tampereen lähiseuduilla, ja noihin iltoihin kerääntyy papparaiset ottamaan eukoiltaan "omaa aikaa".
        Onecoin "tupaillat" ovat kätevä tekosyy kerääntyä juomaan kaljaa "poikaporukassa".
        Jotkut kerääntyvät ylistämään herraa ja Jeesusta, Onecoinistit muuten vain aikaansa hukkaamaan kun ei sitä muutakaan omaa elämää ole.
        Onecoin tarjoaa maaseudulla sisältöä elämälle, joka maaseutuelämä muuten olisi pelkkää kotona istumista ja tukirahojen odottelua.


    • HuitsinNevada

      Toi tukiraha kommentti oli tosi hauska. heh
      Toivottavasti kohta kuulemme pörssi uutisia ja eikös se visa korttikin ala olla jo valmis?? Kyllä elämme jännän äärellä.. jälleen kerran.

      • KYRPOKESKUS on maailman LUOTETTAVIN tiedonvälityskeskus. Luen tästä eteenpäin uutisia ainoastaan KYRPOKESKUKSESTA. Kaikki muut ovat VALEMEDIOITA. Eläköön KYRPOKESKUS!


      • Yhteenvedon lopusta on poistettu sanat "Not a scam" ja korvattu se "Lisäselvittelyssä".
        "Yhteenveto: Väärinymmärretty, turhaan parjattu. Lisäselvittelyssä."


    • KryptoNightRider

      3-,

    • MannuJurtikka

      Kyprockeskus on ihan verrattavissa talvi_vaaraan ja pankki_laitoksiin.

      • Ammutaanhan.hevosiakin_

        No niin. Helmikuu oli ja meni. Kusetettiinko teitäkin, Kryptokeskuksen pojat?


    • Harmillista kun onecointilaisuudet ovat nykyään salaisia ja niihin päästetään vain uskovaiset. Olisi mielenkiintoista mennä kuuntelamaan MAAJOHTAJAN jorinoita muuta eivät laske sisään.

      Jos kenelläkään on tietoa onecoin tilaisuuksista niin laittakaapa tietoa!

      • fdsawqer

        Nyt ei enää kaikki sonta uppoa edes uskovaisiin. Olipahan vaan melkoinen buuaus konsertti vähän aikaa.. :)


      • niinkö

        Missähän sellainen buuaus konsertti oli. Taitaa olla sinun harhaisen valheellisessa päässäsi.


      • niinkö kirjoitti:

        Missähän sellainen buuaus konsertti oli. Taitaa olla sinun harhaisen valheellisessa päässäsi.

        No perkele, laskekaa minutkin sinne kuuntelemaan! Lupaan pitää pääni kiinni enkä kritisoi tai naureskele. Enkä kuvaa salaa videolle, en nauhoita enkä tee muistiinpanoja!

        Kertokaa missä on seuraava tapahtuma, pliis!


      • jhgfddssa

        hahaa. nyt jo toisen kerran oli melkoisen tyytymätöntä porukkaa. :) Harmi että on niin tiukat turvatoimet, ettei saa kuvattua..


      • kirsikka_1

        huomasitko, kuinka ääni värisi:)


      • Päänpuhuja

        Jojtu päällejääneestä aanus hierojasta.
        Pahoittelen


    • SähköVärinääMJ_llä

      Näitä kokouspaikkoja ja aikoja on vähän paha ulkopuolisille kertoa, koska siellä on aina todella kireä tunnelma. Mutta eiköhän tämän vuoden puolella vielä saada lehtien rikos palstoilta lukea mitä niissä tapahtuu.. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe