Voiko tuon tiedoston https://www.microsoft.com/fi-fi/software-download/windows8ISO ladata pelkästään tietokoneelle koska en omista yhtään muistitikkua tai ulkoista kovalevyä itselläni on toisella koneella vielä windows 8 jonka haluaisin korvata tuolla 8.1 käyttäjärjestelmällä?
Lataanko windows 8.1?
14
418
Vastaukset
- tuoltaa
Onnistuuko Windowsin kaupan kautta?
https://support.microsoft.com/fi-fi/help/15288/windows-8-update-to-windows-8-1 - ulla60
En löytänyt tuolta microsoftin sivulta kohtaa mistä voi ladat windows 8.1 järjestelmän
- kauppaaa
Tarkoitatko Windowsin kauppa sovellusta, kun puhut Microsoftin sivusta.
Minä tarkoitan Windowsissa olevaa kauppa-sovellusta.
Alloitusnäytössä on kauppa ruutu josta käynnistyy kauppa ohjelma (kauppakassin jossa lippu kuva )
- Bourbonangel
Muistitikut ei kovin kalliita, kannattaa ostaa 4Gigan tikku. Win 8.1 on paljon paljon parempi kuin win8.
Kokeile myös etsiä päivityksistä jos sieltä vois ladata 8.1 : n- kauppaa
Ilmainen 8.1 päivitys haetaan Windows kaupasta, joka on sovellus.
Yllä olevassa linkissä on ohjeet - pienet_kätevämpiä
okaro kirjoitti:
Mistä museosta löydät neljän gigan tikkkuja. 32 gigainen maksaa n. viitosen.
Pienempiä tikkuja (1, 2, 4, 8 GB) saa useinkin käytettynä halvalla, itse ostan melekin aina kun niitä näen, ovat erittäi käteviä vars. Linux-asennuksiin, 8 GB Win 8/10 asennuksiin.
- sekoilija
okaro kirjoitti:
Mistä museosta löydät neljän gigan tikkkuja. 32 gigainen maksaa n. viitosen.
"okaro" on aina pihalla asioista, onkohan ihan täydessä älyssään oleva.
- ulla60
Eli tuo 8.1 täytyy ladata muistitikulle eikä suoraan esim: tietokoneen ladattuihin tiedostoihin jotta sen voi asentaa ?
- Sieltäjoo
Eikö sen tuolta voi ladata kyseisellä koneella, asennusohjeet ja kaikki https://www.microsoft.com/fi-fi/download/details.aspx?id=53866
- Sieltäjoo
Sehän onkin vaan joku pikku päivitys jo olemassa olevalle 8,1 versiolle, eli ei pelaa suoraan. tuossa oikea ohje https://support.microsoft.com/fi-fi/help/15288/windows-8-update-to-windows-8-1
- Bourbonangel
Siis Rufus auttaa tästä.
- kasiykkönen
tuossa yks engl. ISO jos kiinnostaa:
https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows8ISO
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368