Eräskin räppäri tatuoi pedon luvun otsaansa ja nyt nuoriso haluaa seurata perässä. Mihin tämä maailma on menossa?
Ihmiset ottavat nyt tatuointeja käsiinsä ja naamaansa
16
187
Vastaukset
Jos fundut eivät olisi niin mainostaneet pedonlukua, ei se nuorisoa kiinnostaisi. Tuskin edes tietäisivät. Kielletyt hedelmät näes ovat makeimpia.
- pakkokäytöstä
usko.vainen kirjoitti:
Saatanan palvojatko ovat nyt funduja 😂😂😂❓
Tiedät, mutta sinulla on tapana vastata kysymyksellä.
pakkokäytöstä kirjoitti:
Tiedät, mutta sinulla on tapana vastata kysymyksellä.
Sillon kysytään kun on kysyttävää🤓 Kiitos mielenkiinnostasi 😄
jokaine tyylillään, mutta jotain rajaa sais olla, että naamaan laitattaa..
mutta makunsa ja tyylinsä kullakin.- Mfkf
En palkkaa! Erottaa helposti jyvät akanoista, sen puolesta helpottaa valintaa
- RauhaKauhaJauhaNauhaLauh
Tämä juuri! Mutta poikkeus, tatuoitu voi olla myöhemmin uskoontullut. On keinoja tämäkin selvittää muutamin kysymyksin.
- AteistiVaan
Tuo nyt on vielä pientä. Tässä jotain, mikä menee jo yli ymmärryksen:
https://www.quora.com/What-are-the-most-offensive-tattoos Tampereen Hervannassa oli joku nähnyt räppärin, jolla ei ollut tatuointeja.
Helluntailaisilla ja muilla äärilahkolaisilla on yleensä paljon tatuointeja, onhan heidän joukoissaan paljon vankilaporukkaa, huumeiden ja päihteiden väärinkäyttäjiä ja muita elämän potkimia.Olet Pe.ku oikeassa, että hellareissa huonoa elämää eläneet ihmiset löytävät usein Jeesuksen luokse ja he tulevat silloin tatuointeineen kaikkineen 🤓
- surulliseksivetää
Jos ihmisellä on tatuointi naamassa, epäilen vahvasti hänen henkistä terveyttään.
Täysissä järjissään oleva ihminen ei tatuoi itseään ja varsinkaan ei tatuoi naamaansa mitään numeroita tai vaiokkapa "kirkkoveneen" kuvia. - Kielletyt
Useinpien työpaikkojem säännöissä kielletään näkyvät tatuoinnit ja lävistykset esteettisistä syistä. Tulevaisuus tulee olemaan näillä tatuoiduilla nuorilla hankalaa - varsinkin työnsaati, elleivät sitten aio olla elintapatyöttömiä ja laiskotella vapaaehtoisesti.
No, mitään pedon "lukua" tuskin edes on. Kyse on vain käännösvirheestä, alkukieli kun ei todennäköisesti puhu "luvusta". Mutta tietysti se kertoo ihmisestä paljon jos haluaa tuollaista tehdä.
Paremminhan se viesti naamatatskasta näkyy kuin vaikka pakaraan hakatusta.
Mutta miten asia liittyy luterilaisuuteen?
Vanhemmathan voisivat alkaa tatuoituttaa vauvojensa nenään ristin kun pakkoliittävät niitä kirkon jäseniksi.- Varoittava
Saatana laitattaa palveleviinsi näkyviä ns. leimoja. Joista tuhooja tunnistaa vapaan saaliinsa.
Itsensä kuvittaminen on syntiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä782287Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1361464- 1331452
- 1521169
- 1081003
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten372921Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683