Jumala varmasti tykkää kyttyrää, siitähän se johtuu.
miksi jumala puhuu kamelikansalle
4
<50
Vastaukset
Laitoit normaali-ihminen juuri päinvastoin kuin asia todellisuudessa on. Jumala puhuu kamelikansalle siksi, että hän rakastaa kamelikansaa, ja Jumala rakastaa myös kaikkia muitakin kansoja.
Raamattu sanoo, että niin paljon on Jumala maailmaa rakastanut, että antoi ainokaisen Poikansa (Jeesuksen), ettei yksikään joka häneen uskoo hukkuisi vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
Evankeliumi Johanneksen mukaan 3.16.
Ja Jumala tosiaan rakastaa ihmisiä, voitte lukea Vanhasta Testamentista kuinka Jumala lähetti profeettojaan ja palvelijoitaan vähän väliä päästämään kansansa vihollisen kourista sekä palauttamaan ihmisten suhdetta Jumalaan-Itseensä kohdalleen ja oikeille raiteille.
Ja Raamattu vielä oikein sanoo, että Jumala sääli oikein kansaansa kun se oli lähtenyt omille teilleen ja hyljännyt Jumalansa.- Luucifer
Voimme lukea vanhasta testamentista, niin kuin uudesta testamentista, kuinka juutalaiset ovat lainailleet omiin juttuihinsa muiden, vielä vanhempien kansojen legendoja.
Mitään muuta kyseisestä satukirjasta ei löydy.
Uskonto myrkyttää kaiken. ”Jumala lähetti profeettojaan ja palvelijoitaan vähän väliä päästämään kansansa vihollisen kourista sekä palauttamaan ihmisten suhdetta Jumalaan-Itseensä kohdalleen ja oikeille raiteille.”
Nykyään tätä samaa tekevät poliitikot. VT oli juudealaisten hallitsijoiden politiikan välikappale ja sen mukaiseksi kirjoitettu.- ValikoivaaIhmisrakkautta
"Jumala lähetti profeettojaan ja palvelijoitaan vähän väliä päästämään kansansa vihollisen kourista..."
Mikä usein tarkoitti vihollisen surmaamista viimeiseen mieheen, naiseen ja lapseen. Näihinkö Jumalan rakkaus ei ulottunut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as843393Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253043- 512942
- 592793
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582608Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482570On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle542369Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802241- 692118
- 452112