Olin siinä Prisman aulasa penkillä muutaman kupin ottanut. Vartija tuli ja käski poistumaan. Pakkanen ja vähän huonot pakkas tamineet päällä.
Poliisitkit siihen taskuja tarkastelemaan. Yritin äkkiä tintata mies konstaa. Sse suuttus kun sen hattuputos. Niiden avaruusaluksensa kuljetti munt vähän vilkkaasti tukikohtaansa.
Yritin lyödä poliisia. Kyyti ja yösija järjestyi
11
<50
Vastaukset
- Saat.tänään
No hyvä, että kyyti ja yösija löytyi lämpimien seinien sisältä.
- tääonniintätä
Kiitos myönteisestä kommentista nimim. Saat tänään. Soitin lainaluurilla leskirouva Lydialle. Kirjoitin aloitusviestinikin hänen kotoaan.
Hän haki minut kotiinsa, pieneen ok-taloon Sysmän keskustan lähellä. Sain ruokaa, suihkun ja puhtaita vaatteita Vihtorimiehensä ajoilta.
Aloitin tontilla heti lumityöt, pilkoin puut hellaan ja pystyuuniin sopiviksi. Olen ollut siellä kesälläkin auttelemassa. Lydia on uskova ihminen.
Se viisas vanha rouva ripitti minua viinankäytöstä, kiroilusta ja yleisestä hulttiomaisuudesta. Rouvan vanhin poika varoittelee äitiään: varo se saattaa seota ja viedä sinulta arvotavaraa.
En polta astmavaivan takia. Lydia ja poikansa sopivat että saan asua pihamökissä seuravaan tuurijuopposessiooni asti. - Työnantaja
Itse mietin myös tuota talonmiehen/halkopinojan työntekijää. Olen muuttamassa erämaahan, metsän/joen varrelle, olen (ex) rouva. Mietin vain, että millaisen palkan voi maksaa ja saako kotitalousvähennyksen jostain?Vai kannattaako tehdä työt itse ( tekee jos osaa, jos ei niin ei tee). Kun niitä raittiita, kunnollisia työmiehiä ei vaan löydy. Niin sitten voi säästyä monelta. Tiedä minkä pirtupannun laittaa ulkovajaan.
Vai pitäisikö antaa gampinapullo työpäivän lopuksi, kun on jo tehnyt kaiken???!
- MalminRamona
Kaaleppi kertoo taas satujaan..
- aivanhuviksivain
tuollainenkin saattaa olla mukava harraste kun heittää aivan vain huvin vuoksiin jollekin poliisi-mies-Jonnelle naamat turpoamaan, jos sekaantuu asioihin :D
- henk.koht.asioita
Yösija saattaa joo järestyä, mutta muista mainita että poliisimiehet ja tuomarit sekä lääkärit provosoimat minua tekemään tuollaista, joten syytteessä kaikki ylilääkärit sekä poliisimiehetkin...
- lrh4l24g2
Tämä poliisi jota oli maanpetturi?
- vahinkoaeitapahtunut
"yritin lyödä poliisia", kuin jostain muumilaaksojen tarinoista juttu...
- luulisin että et saa minkäänlaista syytettäkään tuollaisesta. - 213öl2h32h3
Yritit siis taltuttaa valtionpetturi-poliisin? Onneksi et kuitenkaan käyttänyt jotain Stinger-ohjusta tämän valtiopetturin taltuttamiseen, vaan "yritit lyödä häntä avokämmenellä kasvoille"...
Poliisit pitäisi tappaa jokaikinen. Itsekin olisin jo paloitellut ainakin pari poliisia, mutta kun niillä vitun äpärillä on yleensä ase, pamppu, kyynelkaasua, etälamautin tms mukana, niin näin ei ole käynyt. Kannatan täyttä anarkiaa.
- voiollaerimieltäåkin
Taisi olla jossain uutisissakin että joku tyttö yritti löydä poliisia, mutta ei kai tuollaisesta mitään rangaistusta tule, nukkuminen vain poliisivankilaan, sitten, turvaan.
Aika naurettavaakin olisi että pikkutyttö löi poliisia ja heti noin 230-vuoden vankeustuomio odottaa häntä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573195Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822