Phj on pesiytynyt valtadynastia

uudeskuosis

Hajotetaan se. Meillä on tähän tarvittava valta, ÄÄNI.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uudeskuosis

      Siinä taas uhoo tyypillinen rapakaljan imijä säätänä mene töihin niin kuuluu ääniä!!

    • Voi.poloista

      Heh heh! Sillä äänellä ei kuuhun mennä, kuten huomasit viime vaaleissa! Et taida ymmärtää että yhden saa kuka tahansa kun asettuu ehdolle vaaleihin ja ”ilikiää” äänestää itseään!

    • vasuriminäkin

      Nyt on kaikkien toisinajattelijoiden aika toimia-. Siis toimia!!

      Näin se on. Onhan ihan selvää, ettei tällainen meininki vie Pyhäjärveä muuhun kuin turmioon. Eikö löydy esim. valtuutetuista toisinajattelijoita. ja Nuoria ajattelijoita, ryhtykää töihin, ohi puoluepolitikoinnin. Odotetaan, että nuoret näkevät tämän mädännäisyyden.

    • vasuriminäkin

      Minä aloin jo hinkata vittuani.

    • Verojamaksellut

      Joo totta. Jukka/Asko linjalla tie on varma HÅÅPÅJÄRVEN syleilyyn. Kirjasto meni jo ja keskuskoulun taivasta peittelevät Pressut. Paha Kepuli on syöpynyt jo liian syvälle. Keskustaan ei voi luottaa, se pettää AINA!

      • loiselle

        Milloin Kelan toimeentulotuesta veroja maksetaan?


      • Verojamakseleva
        loiselle kirjoitti:

        Milloin Kelan toimeentulotuesta veroja maksetaan?

        Kyllä niistä maksellaan verot! Tuet nousi sen veron verran ja siitä maksetaan vero! Ollaan kuule ihan oikeita veronmaksajia, että elä viiti kuule yhtään! Meillä on samat oikeuet kuin muillakin jotka kustantaa tätä yhteiskuntaa! Ilman meitä ei yhteiskunta pyöri, eikä edes kieri!


      • Verojamakseleva
        Verojamakseleva kirjoitti:

        Kyllä niistä maksellaan verot! Tuet nousi sen veron verran ja siitä maksetaan vero! Ollaan kuule ihan oikeita veronmaksajia, että elä viiti kuule yhtään! Meillä on samat oikeuet kuin muillakin jotka kustantaa tätä yhteiskuntaa! Ilman meitä ei yhteiskunta pyöri, eikä edes kieri!

        Lisäksi ollaan saatu kansan mantaatti (vaaleissa) vaikutta asioihin! Yksikin ääni on tuki omille mielipiteille , ja se velvoittaa olemaan aktiivinen yhteiskunnallissa asioissa! Ei tässä ihan tyhmiä kuitenkaan olla , vai mitä. ?


      • Verojamakseleva
        Verojamakseleva kirjoitti:

        Lisäksi ollaan saatu kansan mantaatti (vaaleissa) vaikutta asioihin! Yksikin ääni on tuki omille mielipiteille , ja se velvoittaa olemaan aktiivinen yhteiskunnallissa asioissa! Ei tässä ihan tyhmiä kuitenkaan olla , vai mitä. ?

        No nyt alkaa oman kotikaupunkisa puolustaja Komunrannalta, eli melkein puolustaa meitä, hereillä. No jos hiukkasen kiihdyttämiseltä ehtii.


      • jeremy6
        Verojamakseleva kirjoitti:

        No nyt alkaa oman kotikaupunkisa puolustaja Komunrannalta, eli melkein puolustaa meitä, hereillä. No jos hiukkasen kiihdyttämiseltä ehtii.

        Elikkä Komunrannalta terveisiä. Arvaappa keltä tollonkainen???


    • Ei.kepua.ainakaan

      Miks ihmeessä te suostutte samojen naamojen ja puolueiden narrattaviksi vaalista toiseen?

      Eduskuntavaaleissa voisitte näyttää muutoksen alkaneen,no vaikka täältä. Kepuille tarttis lopultakin saattaa tiettäväksi, että haisevan taudin -pyhäjärven taudin levitys on saavuttanut lakipisteessä.

      Näytöt ovat silkkaa sontaa, kuntatasollakin vain vehtaamista verovaroilla.
      Eikö lain noudattamatta jättäminen ole ollut yhteisvastuuton fiasko, just näiden pyhäjärven munansyrjän kyhnääjien, tuhkamunankannattelijoiden keskuudessa.?

      Keskustan ei pidä siis syytellä selvää lakia, ei laillisesti toimineita, vaan ottaa takkiinsa itse, jos itse ovat ongelmiin itsensä saattaneet.
      Korpivaellus tekee hyvää niin kuntapoliitiikan kuin valtiopolitiikan öykkäreille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      275
      2929
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1528
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1260
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1067
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe