olen 6 kymppinen mies haen miestä joka haluaa olla seksin kanssa tekemisissä minun kanssa vietetään hauskaa mies hämeestä
miehet keskenään
10
130
Vastaukset
- Eskoe
Minä olen 68v.mies Tampereella.Miesseuraa kaipailen.Olen 180/93,siisiti,luotettava ja savuton.Ota yhteyttä,jutellaan lisää.
- Hanski62v
Oon pikkasen nuorempi, friski kundi.
Hanski62 ät suomi24.fi
Jutellaan
Epoossa olisi 54v btm myös tarjolla .
- harja
tule riihimäkeen vietetään hauskaa koko päivän
- K..u..t..s..u..n..i-...-
HannesHo-a-suomi24.fi miehelle miesseuraa
Trapmies1-a-luukku.com miehelle suoleen laukojamiestä
vaippapoika157-a-gmail.com pissapojalle ankaraa isää
Wctouhut-a-gmail.com nainen hakee kylpyhyoneseksiä
Siittäjahki-a-gmail.com helsinkiläisnaiselle panijaa
halukaspari-a-posti24.fi Parille bi-miestä
Deluxeman89-a-outlook.com kestävää miestä pukumiehelle
mutu78-a-gmail.com nainen vailla kunnon seksiä
herra__hki-a-hotmail.com mies herrasmiehelle
Piparipari-a-suomi24.fi miesparille kolmatta
rantanen95-a-suomi24.fi miestä miehelle
henryyy-a-suomi24.fi pojalle tätiä opettajaksi
poitsu32-a-gmail.com pojalle kullia
miksu_poju-a-suomi24.fi Poika hakee miestä
rakson-a-luukku.com raksamies hakee kunnon karjua
anssiarmoton-a-gmail.com Miestä todella käytetyksi panopuuksi
1988-a-meiliboxi.fi mies hakee nuorta oppipoikaa
hardtoplincoln-a-gmail.com mies hakee neitoja autoajelulle
Ota ”harja” yhteyttä.
- harja
hannesHo en saanut sinuun yhteyttä harja koetellaan toisin Johannes kaipaa
- K..u..t..s..u..n..i-...-
harja kirjoitti:
hannesHo en saanut sinuun yhteyttä harja koetellaan toisin Johannes kaipaa
HihHih. Kyllä viesti perille saapui.
- harja
miten sinuun yhteyttä Johannes odottaa kiihkeästi
- Alistuvamies
Kivanikäinen olisit 52v todella nuorekkaalle urheilijamiehelle! Halu olisi saada pikkuista seksiä vanhemman miehen kanssa joka olisi oikea isäntä ja dominoiva masteri. Pari kertaa olen kokeillut miehen kanssa seksiä eri tavoilla (olen hetero, en edes bi) ja viime kerrasta on 10v. Jos vain jollekulle kelpaisi hyvännäköinen, lihaksikaskroppainen ja nuorekas alistuja (en siis ole bottom, mutta alistun miten masteri määrää, kunhan ensin sovitaan mitä tapahtuu), joka on ukkomies! Tietysti silloin tällöin jatkuvaan tapaamiseen ja 100% luottamuksella!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan1024812Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan383389- 1712811
- 142448
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281532Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631406Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131190- 751040
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää38980Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13922