olen 6 kymppinen mies haen miestä joka haluaa olla seksin kanssa tekemisissä minun kanssa vietetään hauskaa mies hämeestä
miehet keskenään
10
101
Vastaukset
- Eskoe
Minä olen 68v.mies Tampereella.Miesseuraa kaipailen.Olen 180/93,siisiti,luotettava ja savuton.Ota yhteyttä,jutellaan lisää.
- Hanski62v
Oon pikkasen nuorempi, friski kundi.
Hanski62 ät suomi24.fi
Jutellaan
Epoossa olisi 54v btm myös tarjolla .
- harja
tule riihimäkeen vietetään hauskaa koko päivän
- K..u..t..s..u..n..i-...-
HannesHo-a-suomi24.fi miehelle miesseuraa
Trapmies1-a-luukku.com miehelle suoleen laukojamiestä
vaippapoika157-a-gmail.com pissapojalle ankaraa isää
Wctouhut-a-gmail.com nainen hakee kylpyhyoneseksiä
Siittäjahki-a-gmail.com helsinkiläisnaiselle panijaa
halukaspari-a-posti24.fi Parille bi-miestä
Deluxeman89-a-outlook.com kestävää miestä pukumiehelle
mutu78-a-gmail.com nainen vailla kunnon seksiä
herra__hki-a-hotmail.com mies herrasmiehelle
Piparipari-a-suomi24.fi miesparille kolmatta
rantanen95-a-suomi24.fi miestä miehelle
henryyy-a-suomi24.fi pojalle tätiä opettajaksi
poitsu32-a-gmail.com pojalle kullia
miksu_poju-a-suomi24.fi Poika hakee miestä
rakson-a-luukku.com raksamies hakee kunnon karjua
anssiarmoton-a-gmail.com Miestä todella käytetyksi panopuuksi
1988-a-meiliboxi.fi mies hakee nuorta oppipoikaa
hardtoplincoln-a-gmail.com mies hakee neitoja autoajelulle
Ota ”harja” yhteyttä.
- harja
hannesHo en saanut sinuun yhteyttä harja koetellaan toisin Johannes kaipaa
- K..u..t..s..u..n..i-...-
harja kirjoitti:
hannesHo en saanut sinuun yhteyttä harja koetellaan toisin Johannes kaipaa
HihHih. Kyllä viesti perille saapui.
- harja
miten sinuun yhteyttä Johannes odottaa kiihkeästi
- Alistuvamies
Kivanikäinen olisit 52v todella nuorekkaalle urheilijamiehelle! Halu olisi saada pikkuista seksiä vanhemman miehen kanssa joka olisi oikea isäntä ja dominoiva masteri. Pari kertaa olen kokeillut miehen kanssa seksiä eri tavoilla (olen hetero, en edes bi) ja viime kerrasta on 10v. Jos vain jollekulle kelpaisi hyvännäköinen, lihaksikaskroppainen ja nuorekas alistuja (en siis ole bottom, mutta alistun miten masteri määrää, kunhan ensin sovitaan mitä tapahtuu), joka on ukkomies! Tietysti silloin tällöin jatkuvaan tapaamiseen ja 100% luottamuksella!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3772729Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944392613- 1201494
- 431216
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo811024Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26871- 56853
Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39835Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi121812En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30779