Olen erittäin huolestunut Akaan kaupungin ja Urjalan kunnan vuosia jatkuneesta pakonomaisesta tarpeesta tuhota laiminlyönteineen työntekijöitään ja perheitä .
Työntekijöitä on työpaikkakiusattu ja työsyrjitty sairauslomalle ja irtisanottu laittomasti sairauslomaan ym. vedoten , jättäen uhrit perheineen heitteille .
Muistutan että vaikka Akaa ja Urjala on vuosia toiminut ilman mitään vastuuta ja velvoitteita , niillä ei ole oikeutta tuhota laiminlyönteineen työntekijöitään ja perheitä .
Huolestunut
Uhri
2
152
Vastaukset
- kuumaanahkaa
Mitä jos hakeutuisit hoitoon,
- Uhri
Se ei poistaisi Akaan ja Urjalan vuosia jatkuneita ihmisten ja perheiden "teurastuksia" .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635