Mieti mitä tekisin jos olisit miljonääri.

niinaaaaa

Vastaa mulle mitä tekisin jos olisit miljonääri. Ostaisitko kauniin talon vai...? Itse ehkä ottaisin hienoja vaatteita, kauniin kodin tai muuta :)

14

167

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jalkapallopoika

      Ostaisitko 100 jalkapalloa!

      • 13tyttö

        Näyttäisi rahat jalkapalloilun...? O- kei..


    • Enlottoa

      On jo tarpeeksi. Liika on liikaa.

      • Anonyymi

        Laittaisin 30 donaa käteistä taskuihin ja ilmoittaisin teeveessä mulla on 30 donaa taskussa


    • Miljoonafirma_työllä

      En tee mitään kummallista vaikka olenkin jo monimiljonääri. On kaunis talo ja fiksu vaimo, on autoja ja moottoripyörä sekä kesämökki ja nopea vene. Ei se mitään sen kummallisempaa ole. Töitä ei enää tarvitse tehdä mutta autan silti kavereitani talkoohommissa. Käyn kuntosalilla, teen lumitöitä naapureillekin ja yleensä kaikkea sellaista mitä muutkin. Moni ihminen näkee ja tietää muutenkin että olen varakas muttei se ainakaan näkyviä protesteja ole aiheuttanut. Älä jää elämääsi haaveilemaan vaan tee jotain. Jos jaksat ajatella etkä ole aivan tyhmä niin ahkeruudella ja järjen käytöllä varmasti vaurastut. Tyhmät mielihalut kannattaa tietenkin karsia minimiin ja keskittyä olennaiseen.

    • lottoankunonvaraa

      Lada Vesta automaattina ~15000€
      Jukkakoti erillisellä saunalla keskelle korpea, semmonen konttiasuntojohdannainen, erikseen saunakontti, ei liikaa neliöitä siivottavaksi. Sopivan yksinkertaista asumista omalle nupille. ~kaikkine hiluineen tontteineen noin ~75000€
      Aivan hillittömän ylitehokas tietokone ja oheisromppeet omiin peliharrastuksiin, VR-kakkulat, 4k näytöt, ratti/polkimet jne. ~5000€

      • Anonyymi

        Mie niin haluisin hankkia Morris Marina Coupen se oli upea


    • Jos olisin miljonääri, metsänhoito planeetta maa puilla ja kotoperäisillä kasveilla

    • Anonyymi

      Sieppautaisin iltalehden toimittajia ja kiduttaisin heitä syrjäisessä ladossa ja jättäisin kitumaan sinne nauraessani matkalla kotiin..

    • Anonyymi

      Ensin maksaisin asuntolainani pois (Helsinki). Ei tietenkään järkevää nykyisillä koroilla, mutta koska olisi mahdollista. Korot nousee kyllä joskus, mutta en haluaisi miettiä sitä, jos olisi varaa olla miettimättä. Seuraavaksi ostaisin jonkun hienon auton seisomaan parkkipaikalle. Ihan vaan naapureiden iloksi (kateudeksi). Ajelisin sillä lähinnä maalle kesäisin. Sukutilan lunastaisin kokonaan itselleni ja häätäisin loisivat sukulaiset sieltä. Palkkaisin jonkun luotettavan työttömän maalaisen siitä huolehtimaan ja rakennuttaisin hänelle mökin lähelle työsuhdeasunnoksi. Sitten ostaisin sijoitusuntoja, joihin ottaisin lähipiiriläiseni vuokralle sopuvuokrilla. Nykyiset sijoitusasuntoni möisin pois, koska en tietenkään haluaisi irtisanoa nykyisiä vuokralaisiani, mutta haluaisin päästä kaikesta siitä vaivasta. Jälkikasvulle avaisin kaikille asp-tilit tai vastaavat lapsille tarkoitetut (Hypo-baby). Sitten kasvattaisin sijoitussalkkuani niin, että osinkotuotto olisi noin 200k verojen jälkeen vuodessa ja elelisin loppuelämäni harrastellen kaikkea kivaa.

    • Anonyymi

      Tilaisin Elon Tuskilta menolipun Marsiin seuraava lähtö kitoos

    • Anonyymi

      Ostaisin vanhan kartanon rakennuksineen järven rannalta ja muutaman hehtaarin maata. Konevarastoihin keräisin vanhoja autoja, taloon antiikkia ja taidetta, ja nauttisin hiljaisuudesta maaseudulla. Kun nyt ensin vain eurojackpotissa tulee edes kymmenesosa tai lottovoitto. Jari

    • Anonyymi

      "Vastaa mulle mitä tekisin jos olisit miljonääri"

      Millä tavalla mun miljoonat vaikuttaa sun tekemisiin???? Ethän edes tiedä onko mulla niitä miljoonia vai ei !

      • Anonyymi

        Sitä samaa kartanomiljöötä viljelisin ja korjaisin vanhoja autoja, sekä kalustaisin talon antiikkihuonekaluilla ja hienoilla tauluilla. Nauttisin luonnonrauhasta ja ehkä kauniista naiskumppanista. Jari


    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1174
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1006
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      13
      691
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      48
      687
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      604
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      575
    Aihe