Kokoomus mamuttaa Suomen, nyt tarvitaan SDP:n työläisten tolkkua!

VihelläBisnesPoikki

Kokoomuksen Jyri Häkämies tilasi jo kymmeniä tuhansia mamuja lisää ensi hallituskaudelle 2019-2023, mikäli kokoomus on hallituksessa, ja kokoomus sosialisoi vielä heidän palkkakulunsa yrityksiltä veronmaksajille ja yhteiskunnalle 70%:n palkkatuella. Orpo ja Mykkänen näyttäneet Häkämiehelle vihreää valoa asiassa.

Mykkänen puhunut myös KYMMENKERTAISISTA kiintiöpakolaismääristä nykyiseen 750-1.050 vuosittaiseen kiintiöpakolaiseen verrattuna. Tietää kymmeniä tuhansia kiintiöpakolaisia vuosittain.

Lisäksi Mykkäsestä siis kokoomuksesta EU:n pitäisi ottaa vuosittain puoli miljoonaa mamua vastaan. Siis joka toinen vuosi massainvaasiovuoden 2015 pakolaismäärä, tunnetuin seurauksin.

Kokoomuksella pakolaisbisneskiima mennyt kaiken tolkun ohi, kun verorahaa siirretään pakolaisbisneksellä miljardeja eturyhmien taskuihin.

SDP tarvitaan tuomaan työläistolkku takaisin Suomeen ja hallituspolitiikkaan ja lopettamaan pakolaisbisnes veronmaksajien rahoilla ja suomalaisen tes-palkatun työvoiman korvaus ulkomaisella veronmaksajien 70% palkkatukemalla mamutyövoimalla. Halpatyövoimaa kokoomukselle v-tun kallista suomalaisille veronmaksajille.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sdp_n_bisnes

SDP:llä on SPR:n kanssa hyvä pakolaisbisnes. Tuskin he tulevat työmarkkinoille.

• ihmetyttää.kovasti

Miksi porvarihallinnon ja varsinkin kokoomuksen kritisointi pakolaisbisnesmamutuksesta ym. tulkitaan ryssäntrollailuksi joka johtaa viestien poistoon, ja kuitenkin kokoomustrollien paljon yleisempi demarien ja vasemmiston sekä persujen kritisointi hyväksytään, eikä varmaan yhtään viestiä ole poistettu tästä syystä, vaikka tekstit ovat paljon karkeampia? Kuka tätä foorumia oikein moderoi ja vaaditaanko oikein jäsenkirjaa? Tuleeko vaatimus viestien poistoon jostain ylempää?
      Onko tämä samalla vaalityötä porvareille moderoinnin varjolla?

• 123f123123f123f

palstan moderointi on n1c mongoloidien käsissä,
        jotka luulevat olevansa suomalaisia mutta tunkeutuivat suomeen
        vasta joskus 1800 luvun isovihan aikana.

• Katainen haluaa peräti 1,8 miljoonaa matua. Siinä on jo yritystä.

• Riku.Aalto

Minä tarviten työläisten rahat ja ne minä otan vuokrina. Siinä saavat köyhät vikistä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      89
      3308
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3077
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2560
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2353
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2323
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2066
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2006
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1666
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1663
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1529
    Aihe