Kun 768 Euron kk-tuloilla ei ole varaa parempaan.
Autoni on n 529000 km ajettu Volvo V 70 D5 vm 2005 jonka keskikulutus on n 5,2 L/100km.
Lämmityslaitteen teho on mielestäni heikohko .
Kennosto sekä termostaatti on vaihdettu .
Tässä on sellainen ominaisuus,kun kaartaa vasemmalle,niin lämppäri antaa lämpimämpää ilmaa ,
( onneksi kylältä löytyy liikenneympyrä :)
Onko autossani "läppävika" ?
Kuinka kuumaa ilmaa pitäisi tulla kojelaudan suuttimista,jotta se olisi riittävä ?
Volvo V70 D5 lämmitys
10
1432
Vastaukset
- vikaa
Sinulla ei toimi polttoainelämmitin.Tuolloin ei volvo lämpiä koskaa dieselinä d5 koneisena.
Sehän muuten hyvinkin lämmin mikäli toimii polttoainelämmitin.- volvossa
Polttoainelämmitin toimii.
- Lahnako
Kansiremonttia taitaa uumoilla, sen verran haukkoo jo ilmaa!
- volvossa
Tämä ongelma on ollut n kuusi vuotta .
Jona aikana olen ajanut n 120000 km. - kohta-entinen-volvosti
" Volvo , pohjolan oloihin "
Jotta "kajuutassa" ei tulisi hiki,niin myös Webasto lakkasi toimimasta .
Mittailin lämpätiloja,etu jalkatilassa 3 astetta,kajuutan keskellä 15 astetta , ( onneksi plussaa ) .
Ajettu n 75 km,välillä n puolen tunnin tauko .
Pakkasta , 21-26 astetta .
Pitäisikö kyseinen härveli , lähettää Teslan perässä avaruuteen ? Etumaski kannattaa peittää
- vollesti
niin ja laittaa uusi termostaatti.
- volvossa
Kuten alussa mainitsin,termostaatti vaihdettu .
- volvossa
Peitetty on .
Mittailin tänään , kojelauden suuttimista tulevan ilman lämpötilaa , pakkasta 8 astetta , vauhtia n 80 km/h.
Kun "Webasto" ei ollut päällä,niin lukema oli 48 astetta ja wb päällä 56 astetta .
Normaalia ? - volvossa
Volvo V70 D5 , tahtonut käynnistyä ei,kun viidestä hehkusta neljä oli pimeenä .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416