Lounea rakentaa valokuituyhteydet Säkylään - kunta tukee valokuituverkkojen rakentamista
Säkylän kunta päätti tukea valokuidun rakentamista kuntaan. Säkylän kunnanhallitus päätti joulukuussa lähteä Satakuntaliiton toteuttamaan Laajakaista kaikille 2015 -hankkeen kilpailutukseen. Satakuntaliiton kilpailutuksessa valokuituverkon toteuttajaksi valittiin Lounea. Hankkeessa Säkylän kunta ja valtio tukevat kumpikin verkon rakentamista 33 % osuudella. Lounea pyrkii aloittamaan verkon rakennustyöt jo keväällä 2019, jos valokuidulle löytyy riittävästi kiinnostusta kuntalaisilta.
=======================================================
Onko tulossa 1000/500 M huippuyhteys?
Huippuyhteys tehokäyttöön
Valokuitu 1000/500 M on tehokäyttäjän superyhteys. Nopeutta vaativaankin käyttöön ja vaikka kymmenille päätelaitteille.
79,90 €/kk
Valokuitu eli valokaapeli tulossa Säkylään
valokaapeli
2
137
Vastaukset
- humppukkia
Näitä valokuituhankkeita ollut pitkin Suomea. Törkeät liittymismaksut ja kk-hinnat. Onnea vaan sille kuka tähänkin kusetukseen menee. Loppuu yhteydet just tasan tarkkaan, kun loppuu muutaman vuoden tuet ja kukaan operaattori ei noita liittymiä ota hoitaakseen.
- Anonyymi
Noh. Joko Lounea on laittanut valokuidut poikki? Näyttävät rakentavat lisää kuitua. Koneet ovat liikkeellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948201
- 403942
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html351282Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121030Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797