jep..kuoli 62 veenä sairauskohtaukseen..
Mikko Ala-leppilampi kuollut
19
6058
Vastaukset
- näyttelijää
Kuin Mikko Ala Leppilampi ei oo olemas on vain olemas Mikko Leppilampi se ei oo 62 v vaan 26v ja on elossa ja terve
- voivoi
olitkos tosissas? Kyseessä nyt sentään oli melko menestynyt juoksija...
- jufo
1960-luvun suurjuoksijasta oli kyse..
- miten nii
jufo kirjoitti:
sen juoksijan nimi on voinu olla Melkee Mikko Leppilampi paitsi se tyhmän kuulonen ala sana siihe väliin en mä vaa oo koskaa kuullukkaa Mikko Ala Leppilampi nimisestä juoksijasta mut vihaanki urheiluu nii empä mä noeta juoksijoita tunne jos mä ees kuulen
- j.jussi W-T
jufo kirjoitti:
myös koko 1970-luvun.
- j.jussi W-T
miten nii kirjoitti:
sen juoksijan nimi on voinu olla Melkee Mikko Leppilampi paitsi se tyhmän kuulonen ala sana siihe väliin en mä vaa oo koskaa kuullukkaa Mikko Ala Leppilampi nimisestä juoksijasta mut vihaanki urheiluu nii empä mä noeta juoksijoita tunne jos mä ees kuulen
tyhmän kuulonen tuo Ala-Leppilampi?
Tuo Ala-sana tarkoittaa sitä että on olemassa näitä Leppilammen taloja useampia,joten tässä on
kysymyksessä Alempi Leppilammen talo.
Tuo sinun Leppilammen sukunimi tarkoittaa sitä
että se varsinainen Leppilampi.
Sinä olet tiettävästi meitä muita nuorempaa kaartia,joten ei sulla voi olla tietoa tämän nimisestä suurjuoksijasta. - 1982
j.jussi W-T kirjoitti:
myös koko 1970-luvun.
tossa mun nimimerkissä tulee mun syntymäaika.En tiiä siltikää kuka on Mikko Ala Leppilampi ja juoksija tiiän vaa näyttelijän joka on MIkko Leppilampi mut jos erehdyin henkillöstä nii hyvä
- j.jussi W-T
1982 kirjoitti:
tossa mun nimimerkissä tulee mun syntymäaika.En tiiä siltikää kuka on Mikko Ala Leppilampi ja juoksija tiiän vaa näyttelijän joka on MIkko Leppilampi mut jos erehdyin henkillöstä nii hyvä
lukenut tuon minun eilen Klo 15 laittaman viestin,niin sulle selviää mistä tulee tälläinen
sukunimi kuin Ala-Leppilampi. - LUIN
j.jussi W-T kirjoitti:
lukenut tuon minun eilen Klo 15 laittaman viestin,niin sulle selviää mistä tulee tälläinen
sukunimi kuin Ala-Leppilampi.MUTTA SILTIKÄÄ SEN NIMINEN JUOKSIJA EI OO MULLE TUTTU MUT HYVÄ ET EI OLLU KYSE NÄYTTELIJÄ MIKKO LEPPILAMMESTA NIIKUIN LUULIN EREHDYIN JA HYVÄ NII KOSKA MIKKO LEPPILAMPI ON MULLE TÄRKEE NÄYTTELIJÄ JA MUN SUOSIKKI NÄYTTELIJÄ IDOLI
- jjussi.W-T
LUIN kirjoitti:
MUTTA SILTIKÄÄ SEN NIMINEN JUOKSIJA EI OO MULLE TUTTU MUT HYVÄ ET EI OLLU KYSE NÄYTTELIJÄ MIKKO LEPPILAMMESTA NIIKUIN LUULIN EREHDYIN JA HYVÄ NII KOSKA MIKKO LEPPILAMPI ON MULLE TÄRKEE NÄYTTELIJÄ JA MUN SUOSIKKI NÄYTTELIJÄ IDOLI
Samuli Edelmann ole vielä parempi näyttelijä ja kaiken lisäksi helvetin hyvä laulamaan?
- Mikon ihailija
jjussi.W-T kirjoitti:
Samuli Edelmann ole vielä parempi näyttelijä ja kaiken lisäksi helvetin hyvä laulamaan?
Laulaja ja näyttelijä mutta mä vaan satun tykkäämään enemmä Mikko Leppilammesta koska oon sen Fani nii tykkään enemmä ja eniten Mikko Leppilammesta näyttelijänä joka laulaa kui mitä tykkään Samuli Edelmanista ja Mikko on sitä paitsi mua vaa 4 vuotta vanhempi ja Samuli vaek kuinka paljo mua vanhempi
- enkä ääliö
mutta mä en vaa satu tietää mitää sen nimistä juoksijaa nii siks sekotin sen näyttelijään Mikko Leppilampeen ja erehdyksiähän sattuu vaikka aikuisillekin mitäs sillä on samantapanen nimi kui mun suosikki näyttelijällä ja toivottavasti ei oo Mikolle sukuu se juoksija mulle se ei oo yhtää suuri ihminen koska en tiiä ees sitä Mikko Ala Leppilampea mulle merkitsee Mikko leppilampi paljo enemmä ku joku tuntematon juoksia
enkä ääliö kirjoitti:
mutta mä en vaa satu tietää mitää sen nimistä juoksijaa nii siks sekotin sen näyttelijään Mikko Leppilampeen ja erehdyksiähän sattuu vaikka aikuisillekin mitäs sillä on samantapanen nimi kui mun suosikki näyttelijällä ja toivottavasti ei oo Mikolle sukuu se juoksija mulle se ei oo yhtää suuri ihminen koska en tiiä ees sitä Mikko Ala Leppilampea mulle merkitsee Mikko leppilampi paljo enemmä ku joku tuntematon juoksia
valitettavasti ovat samaa sukua,sillä sanoohan tuon estejuoksija Mikon sukunimen loppu-osa,että ovat samaa sukua.
Kuten tuolla aikaisemmin olen selostanut näitä kumpaakin sukunimen lähtökohtia,niin on ollut olemassa useampi Leppilammen talo ja ne eroteltu
sijaintinsa mukaan,joten tässä tapauksessa ilmiselvä tapaus,että molempien esi-isät ovat samasta talosta.
Mulle ei sano tämä toinen näyttelijä-Mikko mitään,koska en ole nähnyt edes hänen kuvaansa missään.- Tääähhh
j.jussiW-T kirjoitti:
valitettavasti ovat samaa sukua,sillä sanoohan tuon estejuoksija Mikon sukunimen loppu-osa,että ovat samaa sukua.
Kuten tuolla aikaisemmin olen selostanut näitä kumpaakin sukunimen lähtökohtia,niin on ollut olemassa useampi Leppilammen talo ja ne eroteltu
sijaintinsa mukaan,joten tässä tapauksessa ilmiselvä tapaus,että molempien esi-isät ovat samasta talosta.
Mulle ei sano tämä toinen näyttelijä-Mikko mitään,koska en ole nähnyt edes hänen kuvaansa missään.Mikko Leppilampi se näyttelijä laulaa jonku verran ja on tehny 4 elokuvaa Helmiä ja sikoja Läden rooli Keisarikunta Rempon rooli ja Paha Maa Tuomaksen Rooli la meen kattoo ton pahan maan tällä viikolla.sitte Kaksipäisenkotkan varjossa jonka ensi-ilta on joskus syksyl runoilijan rooli siinä.Mikko on paljon lehdissä nii aika ihme että et tiiä näyttelijä Mikko Leppilampea sen isä on sit laulaja Jukka Leppilampi.Mikko Leppilampi 26v syntyny 22.9 sillon täyttää 27v.sellanen tummahiuksinen komee miesnäyttelijä melko pitkä tyyppi.
Tääähhh kirjoitti:
Mikko Leppilampi se näyttelijä laulaa jonku verran ja on tehny 4 elokuvaa Helmiä ja sikoja Läden rooli Keisarikunta Rempon rooli ja Paha Maa Tuomaksen Rooli la meen kattoo ton pahan maan tällä viikolla.sitte Kaksipäisenkotkan varjossa jonka ensi-ilta on joskus syksyl runoilijan rooli siinä.Mikko on paljon lehdissä nii aika ihme että et tiiä näyttelijä Mikko Leppilampea sen isä on sit laulaja Jukka Leppilampi.Mikko Leppilampi 26v syntyny 22.9 sillon täyttää 27v.sellanen tummahiuksinen komee miesnäyttelijä melko pitkä tyyppi.
kummasta Mikosta on kyse ennenkuin tulet höpisemään jotakin tuollaista,sillä minua eivät kiinnosta 2.luokan näyttelijät tämän jutun yhteydessä.
Alkuperäisen aiheen mukaan käsitellän Mikko Ala-Leppilammen saamaa sairaskohtausta johon hän menehtyi,joten etkö ymmärrä että tuollaiset selitykset eivät kuulu tämän jutun alle.
Mikko Ala-Leppilampi oli 1960-luvulta lähtien
1980-luvulle asti kuuluisa estejuoksija,jolla oli edustustehtäviä Suomen yleisurheilumaajoukkueessa.
En viitsinyt tehdä tuosta sinun kommentista asiattomuus ilmoitusta,vaikka se ei kuuluisikaan tämän aiheen sisälle,mutta ole seuraavalla kerralla tarkempi noiden vastaus kommenttien suhteen,joten älä vastaa jos olet epävarma käsiteltävän asian suhteen.
Saat vastata tähän viestiin jos haluat.- mun on
j.jussiW-T kirjoitti:
kummasta Mikosta on kyse ennenkuin tulet höpisemään jotakin tuollaista,sillä minua eivät kiinnosta 2.luokan näyttelijät tämän jutun yhteydessä.
Alkuperäisen aiheen mukaan käsitellän Mikko Ala-Leppilammen saamaa sairaskohtausta johon hän menehtyi,joten etkö ymmärrä että tuollaiset selitykset eivät kuulu tämän jutun alle.
1980-luvulle asti kuuluisa estejuoksija,jolla oli edustustehtäviä Suomen yleisurheilumaajoukkueessa.
En viitsinyt tehdä tuosta sinun kommentista asiattomuus ilmoitusta,vaikka se ei kuuluisikaan tämän aiheen sisälle,mutta ole seuraavalla kerralla tarkempi noiden vastaus kommenttien suhteen,joten älä vastaa jos olet epävarma käsiteltävän asian suhteen.
Saat vastata tähän viestiin jos haluat.vaikee tietää ketään Mikko Ala Leppilampea ku mä en ees usko koko tyypin olleen olemassa ku en oo nähny sen kuvaa missää.Enkä mä sanois Mikko Leppilampee 2 luokan näyttelijäksi koska se on hyvä ja kuuluisa näyttelijä vaek onki nuori.sitä paitsi ku on noen samantapanen nimi nii siksi nii helposti sekotin sen Mikko Leppilammen ja Mikko Ala Leppilammen mut nyt en puhu tästä aiheesta enää yhtää.erehdys on erehdys noien melkei saman nimisten Mikkojen kaa
mun on kirjoitti:
vaikee tietää ketään Mikko Ala Leppilampea ku mä en ees usko koko tyypin olleen olemassa ku en oo nähny sen kuvaa missää.Enkä mä sanois Mikko Leppilampee 2 luokan näyttelijäksi koska se on hyvä ja kuuluisa näyttelijä vaek onki nuori.sitä paitsi ku on noen samantapanen nimi nii siksi nii helposti sekotin sen Mikko Leppilammen ja Mikko Ala Leppilammen mut nyt en puhu tästä aiheesta enää yhtää.erehdys on erehdys noien melkei saman nimisten Mikkojen kaa
vuoden 1972 tai vuoden1976 OLYMPIAKIRJA ja lue sieltä mitä siellä sanotaan sen nimisestä estejuoksijasta kuin MIKKO ALA-LEPPILAMPI.
Tälle toiselle Mikolle näyttäs olevan oma aiheensa tällä samalla palstalla.
No miksi sinä olet kirjoittanut väärin tuon Ala-leppilammen sukunimen,koska siinä kuuluu olla väliviiva,joten niitä ei saa myöskään kirjoittaa erilleen toisistaan sillä tavalla.
Sekaisin sinä kumminkin olet näiden kahden Mikon
välillä mennyt,se myönnettäköön.- Anonyymi
jjussi.W-T kirjoitti:
Osaako Edelmanni.n juosta niinku Samuli Purola?
- Anonyymi
j.jussiW-T kirjoitti:
Saat vastata tähän viestiin jos haluat.TPS:ssä pelasi 60-luvulla isoeskeli niminen puolustaja, Olikohan se sukua näille leppilammen veljeksille
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1763407Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732171Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii542117- 421998
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4091114Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171029- 47903