Hei mies kuka on karvian seksikkäin.

Ollli

Seksikkäin mies karvialla kuka hän on.

111

4862

    Vastaukset

    • Ansa55

      Alkoholi saa tuntemaan olonsa rentoutuneeksi, joskus myös seksikkääksi. Silloin on hauskaa flirttailla ja testata siinä samalla omaa viehätysvoimaansa, onko se vielä tallella.Parhaat miehet ovat lähes 200cm.

      • Anonyymi

        Ootko löytäny näin pitkää miestä?


      • Anonyymi

        Ei tarkoita että seon pitkä jos on mies pitkä,


      • Anonyymi

        Mitä suurempi mies sitä pienemmät munat.


    • Anonyymi

      Kyllä omaisuus, esim. parit rekat tekee miehestä yllättävän seksikkään <3

    • Anonyymi

      Minun mieheni. <3

      • Anonyymi

        Sivistyneet miehet ovat sexsyjä😍


      • Anonyymi

        Akateemisesti koulutetut ovat älykkäitä ja älykkyys on huitsin seksikästä. En ikinä huolisi mitään pelkän amiksen käynyttä likaisissa työvaatteissa olevaa haisulia!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Akateemisesti koulutetut ovat älykkäitä ja älykkyys on huitsin seksikästä. En ikinä huolisi mitään pelkän amiksen käynyttä likaisissa työvaatteissa olevaa haisulia!!!

        No se on sitten ihan päätöksessäsi. Eikö ole kuitenkin hassua, että vaikka mieheni on "pelkän amiksen käynyt likaisissa työvaatteissa oleva haisuli", hän tienaa minua enemmän, vaikka olen korkeakoulutettu? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se on sitten ihan päätöksessäsi. Eikö ole kuitenkin hassua, että vaikka mieheni on "pelkän amiksen käynyt likaisissa työvaatteissa oleva haisuli", hän tienaa minua enemmän, vaikka olen korkeakoulutettu? :)

        Tuskinpa, mikäli olet akateeminen poislukien lastentarhanopettajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa, mikäli olet akateeminen poislukien lastentarhanopettajat.

        Totta on, enkä ole lto.


      • Anonyymi

        Vaikkei asia sinulle kuulukaan, ihan heteroparimme olemme.


    • Anonyymi

      Ei löydy Karviasta.

    • Anonyymi

      Seksikkäin on tietysti Karvian karvaisin mies.

    • Anonyymi

      Eikö niitä seksikkäitä nyt löydy vaaliehdokkaista😂

    • Anonyymi

      Se on varmaan tuo lapsen asteella oleva "tyhmä kommentti" ja "Hyvä kommentti" -henkilö. Ainakin kuvittelee itsestään sitä.

    • Anonyymi

      Cowboy

    • Anonyymi

      Gigolo

    • Anonyymi

      Ei kukaan, kaikki Karvian äijät täysiä turvenuijia. Siinä on seksikkyys todella kaukana.

    • Anonyymi

      Pelimies

    • Anonyymi

      Noi ulkomailta töihin tulleet ovat aika hotteja.

    • Anonyymi

      Toyboy

    • Anonyymi

      Kyllä minä myös liputan ulkomaalaisten puolesta. He ovat kohteliaita, hyviä sängyssä ja ahkeria töissään. Ja nämä ryhdikkyys tekee miehestä seksikkään.

      • Anonyymi

        Sinulla on ilmeisesti kokemusta useammastakin miehestä kun puhut he muodosta.


      • Anonyymi

        Nukkuuko yöt sängyssä hyvin vai kuorsaako ja piereskelee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on ilmeisesti kokemusta useammastakin miehestä kun puhut he muodosta.

        On kokemusta useammasta, kiitos kysymästä, kokemusta myös monesta karvialaisesta ja viro/venäjä/ukraina akselin miehet monesti parempia. Eli karvialaiset kuten myös muutkin suomalaiset saisivat ottaa mallia.


    • Anonyymi

      Ei todellakaan ole kukaan, kyllä seksikkäät miehet asuvat aivan muualla kuin Karviassa.

    • Anonyymi

      Karvia ja seksi ei kuulu samaan lauseeseen, näkeehän sen jo lapsiluvuistakin

      • Anonyymi

        On vain peräkammarin runkkareita.


      • Anonyymi

        Kaikki ei halua tai pysty saamaan lapsia.


    • Anonyymi

      Nuo ulkomaalaiset työntekijät on aika namuja näin naisen silmään.

    • Anonyymi

      Ei hän koskaan muita mistään syytää, vaan kaikki muut aina syyttävät häntä. Ja miten kehtaavat syyttää vielä aivan turhasta. Jos kaikki maailmassa omaisivat tuollaiset köytöstavat ei tohtisi miettiä pelätä sotia vaan täällä olisi ikuinen sota.

      • Anonyymi

        Hyvä ja kunnollinen poika se on. Kuka tahansa hermostuu jos aina ärsytetään ja painostetaan. Ihmiset ovat ajaneet hänet käytöksellään umpikujaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä ja kunnollinen poika se on. Kuka tahansa hermostuu jos aina ärsytetään ja painostetaan. Ihmiset ovat ajaneet hänet käytöksellään umpikujaan.

        Hän ei koskaan painosta ja ärsytä, vaan on niin tasapainoinen kokonaisvaltainen ihminen. Nyrkkejä ei saa heilumaan oikeastaan mitenkään ja on tosi ymmärtäväinen.


    • Anonyymi

      Lopettakaa poikien haukkuminen muuten saatte isän kädestä.

      • Anonyymi

        Sattuuko totuus niin paljon. Huonosti kasvatettuja kakaroita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sattuuko totuus niin paljon. Huonosti kasvatettuja kakaroita.

        Kohta sattuu ja kunnolla.


    • Anonyymi

      Eikö tämä ollutkaan seksikkäin mies kysely? Ihme kirjoituksia.

    • Anonyymi

      Minä olen sellainen sexy-pakkaus, että veljekset keskenään tappelevat minun huomiosta.

    Ketjusta on poistettu 104 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe