Mistä luotettavaa seksiseuraa rouvaihmiselle

Rouvapuutteessa

Nyt alkaa olla mitta täysi ja pinna katkeamispisteessä, kun avioliitto puksuttaa vähällä seksillä. Nytkin viimekerrasta mennyt jo kolme kuukautta.
Mies ei kertakaikkiaan kaipaa, tarvitse eikä halua. Itsellä alkaa olla naiseus hukassa ja itseluottamus pakkasella.
Mistä ihmeestä löytyy luotettavaa ja turvallista seksiseuraa?

35

2057

4Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksimies71

      Esimerkiksi tästä 47 vuotiasta seksuaalisesti vireää urosta, mutta kerrohan nyt ensihätään millainen nainen siellä on puutteessa?

    • Puutteessa1250

      Kyllähän seuraa löytyy jos sitä kaipaa. Esim. 50v ukko Satakunnasta jolla samanlainen tilanne kotona.

    • Kaakonmies

      Eiköhän rouvan tarpeet saada tyydytettyä, olisi vaan hyvä tietää mistäpäin ja millainen rva?

    • Rouvapuutteessa

      Pohjanmaalta mä kirjoittelen. 43v nainen. Linjat on suurehkot ja pituutta häthätää 160senttiä. Naisellinen (?) ja vähän räväkkä tyyli.
      Joskus olin hyvinkin avoin ja estoton. Pitkään jatkunut kotitilanne saanut uskomaan, että kelvoton vittuteline koko akka.
      Hormonit vaan silti hyrrää ja tarve olisi muullekin kuin tekniselle suoritukselle.

      • Jokuroti

        Säälittävä ämmä ottais ensin eron ukostaan ja alkaisi sitten sitä persettään jakamaan..


      • Minä tulisin tyydyttämään tarpeita nopeasti, laita sp.


      • itse olen Pohjois-pohjanmaalla kiinnostaako seura?


      • Anonyymi

        Mistä päin pohjanmaalta


    • Täällä olisi 32v 180/70 tosi luotettava, komee ja mukava mies joka ei vonkaa ikinä.

      • Eksää osaa lukee?


    • Jtpol46

      Täällä olis kans varattu nelivitonen mies Pohjanmaalta, hiukan oma moisella huumorilla varustettu ja apua voisin tarjota "vaivaanne",,,

    • Alfa1970

      Itse tyydytän kahta samassa tilanteessa olevaa Rouvaa - 42 ja 48 vuotiaita. 3-4 kertaa kuukaudessa on ollut heistä ihan hyvä tahti.

      Se on hyvin rentouttavaa puuhaa ja autan mielelläni heitä. Ei ole keneltäkään pois.

    • Itselläni on sama ongelma ja kyllä vierasta naista tekis mieli mut mistä löytyis

      • Toimi-älä-natise

        Ihme inisijä oot. Mee sopii treffeihi, niit on vaika kuinka paljo. Se on ihan susta kiinni, ei narinastas.


    • tere täällä olisi apuun myös pohjanmaalta 47v kaveri sinulle laita viestä nimimerkki ja tämän sivujen s.posti niin sovitaan kuviot

    • Arska56

      Täältä löytyisi hyvä seksiseura varsinais-suomesta kerro mistä saa yhteyttä sinun.

    • reppumies70

      Hämeessä löytyy puutteessa kärvisteleville rouville apua alle 50v. Nuorekkaasta asiallisesta herrasta...

    • Lahesta löytyy kyllä, oletkos rouva mistä päin ?

    • unde

      Minä 60v viriili terve mies..

      Tahdon tervettä siistiä naista lemmenleikkeihin.

      Kielitaitoakin kyllä löytyy.. Kerropas lisää itsestäsi kiinnostaa

    • Nautittaisko

      Nastolasta löytyisi joka olisi kiinnostunut

    • Dreamer89-

      Täällä olis viriili 30-vuotias 175cm/75kg mies Tampereelta jolla loppui monivuotinen suhde puoli vuotta sitten eikä ole sen jälkeen tullut seksiä harrastettua. Hormonit hyrrää itselläkin jatkuvasti ja voisin harrastaa seksiä vaikka 2-3 kertaa päivässä. Ei ole kovin suuria vaatimuksia naiselta muuta kuin että terve pitää olla kummastakin päästä ettei tarvi kumeja käyttää.

      Pihtaaminen on kyllä pahinta mitä tiedän. Suhteessa ollessa se on minun mielestä toisen kiduttamista.

    • Anonyymi

      Täältä näin olen 22v oulusta

    • Anonyymi

      Täältä näin olen 22v oulusta hyvin aktiivinen seksinsuhteen

    • Anonyymi

      Laihduta!

    • Anonyymi

      Täällä Pirkanmaalla 50 hoikahko, 180cm mies haluaisi varatun ,nätin, leveälanteisen 30-55v rouvan salarakkaaksi, viestittele sinä nätti suukkosuu. jukkap9 at luukku ja com

    • Anonyymi

      No niin itse kamppailen saman asian kanssa. Olen mies 42v varattu 183/70 ja salaista seuraa pidemmäksi aikaa naisesta vailla mutta ei taida täältä Lapista löytyy sitä rohkeaa mulle.

    • Anonyymi

      Sama tilanne itsellä. Ei oo mukavaa, kun panettaa eikä vaimo anna. Rakastan silti vaimoani, mutta kyllä sitä seksiäkin pitäisi saada säännöllisesti.
      Olen 65-vitonen viriili mies.
      Laitahan jotain yhteystietoo, niin keskustellaan.

      Puutteessa oleva

    • Anonyymi

      Ehkä se parikymppinen kelpaa

    • Anonyymi

      No ei siinä mitään, täällä 6 vuotinen suhde ja seksiä viimeksi toukokuussa. Tosin epäilen hänen olevan homo.

    • Anonyymi

      Millaista hakusessa

      • Anonyymi

        sitä mitä en kotona saa..ukkoni vaan vieraita panee ja mä jään ilman


      • Anonyymi kirjoitti:

        sitä mitä en kotona saa..ukkoni vaan vieraita panee ja mä jään ilman

        Missäpäin olet?


    • Anonyymi

      sanoppa se..meillä taas ukko haluaa muttei mua, Kaikkia muita kyllä..Kaipalee lisää kuulemma kokemuksia :) Ja sen kerran kun saan niin se kuskinen löysä makkaranpätkä ei paljon naurata mutta siihen on tyytyminen,. :) Ei oo helppoo ei mutta huumorilla ylöspäin :)

      • Anonyymi

        ai niin, potenssipillerit käytetään niihin salapanoihin ..seisoo kuulemma tarpeeksi (heh heh) kun mulle antaa..:)


    • Anonyymi

      Tässä olis 50v mies Uudelta maalta joka luulis että vois olla vastaus pulmaasi mutta kirjoita jos kiinnostuit niin tutustutaan ja katsotaan miten kemiat natsaa yhteen....laita viestii odotan ❤️
      kolmas pyörä@yahoo.con

    Ketjusta on poistettu 65 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      76
      5715
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe