Pakkanen jätti Skodat tielle

SkodaTiellä

52

<50

Vastaukset

  • Skeida on hinatuin auto ikinä. Roisin näköistä kun itälavetti hilataan lavetille, kyllä siinä itäautoilijan korvat punoittaa häpeästä.

  • "Hinaajat kertovat, että apua tarvitsevat monenmerkkisten ja -ikäisten autojen kuljettajat. Sjöbergin mielestä joukossa on yhtä lailla niin bensiini- kuin dieselkäyttöisiä autojakin."

    • Pakkanen hyydyttää
      Totta.
      Audi vw seat ja itäpulkka skoda.

      Nämä ovat lavetin kyydissä usein..


    • Näissähän on liian tehottomat akut. Ne kaikki mainitut autot lähtevät erittäin hyvin käyntiin pakkasella jos akussa riittää vääntöä. Niissä olevat akut ei riitä pakkasella. Pakettiautoissa olen käyttänyt 2 akkua hyvin toimii henkilöautoissa niin iso akku telineeseen mahtuu, Nyt ne on keksineet laittaa akun päälle kaikenlaista roinaa joten isomman akun laittaminen vaikeutuu


  • Pitihän se tietää, tosiaan oli pelkkiä skootia kuvissa!

  • Älynjuhlaa ja vakiopanelisti vauhdissa, on hän lahja yhteiskunnalle.

    • Joko taas tuo sama höpinä!


    • Onko volkswagen suostunut nykyään korvaamaan tiesuolan rikkomoa jakopäitä/moottoreita


    • Tiesuolan rikkomia.


  • Pakkanen hyydyttää hönön,että itäpulkan.

    Kun ei muuta pakon edessä voi.
    muuten ei noilla kylmillä huurteisilla itäpulkilla voi talvella ajella.

    nyt itäpulkkiin asennetaan pakostakin lisälämmittimiä.

    Ennestäänkin korkeat
    Kulutukset ja saaste päästöt kasvaa ja muutenkin ylihintaiselle kajakille tulee lisää hintaa

    Ja hönö maksaa taas kasvaneet kulutukset ja lisälämmittimien jatkuvat korjaukset.

  • VOLKSWAGEN sukuisten autojen
    huohotinputket voi mennä jos ajot lyhyitä ja öljyn sekaan kondensoituva vesi ei höyrysty ikinä kokonaan pois. Tällöin se kerääntyy jääksi viileässä paikassa olevaan huohotinputkeen ja sitten... kyllä lähtee...öljyt pihalle.

    Eli suunnittelumoka. Jota vw on yrittänyt korjailla putkia vaihtamalla/eristämällä letkua jopa on yritetty lämmittää sähkövastuksella tämän ongelman poistamiseksi.

  • Toisaalla jullinjuntti kyselee: "mistä moottorit volkkariin". Kuvissa ne on jo ainakin Skodaan hankittu Bemarista….

    • Näin.se.vaan.on kirjoitti:

      This message has been removed by Utopia.

      Väitätkö, että aloittaja valehtelee? Tai tiedätkö mitä valehtelu tarkoittaa?

      Jos kirjoittaa " kuvissa on pelkkiä Skodia.", niin silloin kuvassa oleva BMW:n moottori on Skodassa.


  • Oikein kovilla pakkasilla on jäätynyt jopa kesken ajon,öljyt ulos ja konerikko.

    • Jaa, minä kuulin taas, että öljyt olisivat jäätyneet jopa kesken ajon koneeseen. Vepasto ei jaksanut lämmittää niitä, kun akku tyhjeni.


  • Aina sitä sivistyy, Enpä ole ennen nähnyt suomalaisin rekkarein Skoda-kuorma-autoa. Enkä Skodan venttiilikopassa kirjaimia BMW.

  • VOLKSWAGEN sukuisten autojen
    huohotinputket voi mennä jos ajot lyhyitä ja öljyn sekaan kondensoituva vesi ei höyrysty ikinä kokonaan pois. Tällöin se kerääntyy jääksi viileässä paikassa olevaan huohotinputkeen ja sitten... kyllä lähtee...öljyt pihalle.

    Eli suunnittelumoka. Jota vw on yrittänyt korjailla putkia vaihtamalla/eristämällä letkua jopa on yritetty lämmittää sähkövastuksella tämän ongelman poistamiseksi.

    Oikein kovilla pakkasilla on jäätynyt jopa kesken ajon,öljyt ulos ja konerikko.

    • Eiku ne öljyt jäätyy kesken ajon koneeseen, johan se tuossa edellä oikaistiin. Sinä et taida ymmärtää moottoritekniikasta mitään. Kun öljyt jäätyy, se on konerikko. Luuletko, että moottori toimii öljyt jäässä?


    • Tottahan öljyt jäätyy käyvästä moottorista, sehän on selvää. Ei ole PenttiHolistin "koulutus" mennyt hukkaan.


    • KeksiUuttaVälillä kirjoitti:

      Tottahan öljyt jäätyy käyvästä moottorista, sehän on selvää. Ei ole PenttiHolistin "koulutus" mennyt hukkaan.

      Älä sinä tähän sekaannu, yritän opettaa jullinjuntille vähän moottoritekniikkaa. Siis moottoritekniikkaa, kuten se rinnakkaistodellisuudessa toimii.


    • Huohotinputkiongelma on korjattu jo vuosia sitten. Toki, palstan jälkijättöiset riitikot ostelevat vain noita ikivanhoja kolmen tonnin autoja, joten siksi ovat huolissaan.


    • OIkaisu kirjoitti:

      Eiku ne öljyt jäätyy kesken ajon koneeseen, johan se tuossa edellä oikaistiin. Sinä et taida ymmärtää moottoritekniikasta mitään. Kun öljyt jäätyy, se on konerikko. Luuletko, että moottori toimii öljyt jäässä?

      Mikä on öljyn jäätymispiste?


  • Onko nää hönöt oikeesti noin tyhmiä.
    Varmaankin,eipä sitä muuten itäpulkkaa omaksi ostais.

    • Huohotin putki jäätynyt,ja öljyt ulos,kampikammion paineen työntämänä.


  • Niinpä, muut merkit jäätyvät kadulle ja kujalle.

    • Toista talvea ajossa olevassa V90 Volvossa eivät ovet pysy pakkasella kiinni. Tyyppivika kertovat huollossa. Taksikuskeilla Volvossa köysi mukana, jotta takaovet saa pysymään kiinni...

      Webasto ei toimi lainkaan ja muuta pientä, kertoo työkaveri uutena ostetun Volvon iloja talvella. Auto on menossa merkkihuoltoon, josko vaihtaisivat lukot.


  • VOLKSWAGEN sukuisten autojen
    huohotinputket voi mennä jos ajot lyhyitä ja öljyn sekaan kondensoituva vesi ei höyrysty ikinä kokonaan pois. Tällöin se kerääntyy jääksi viileässä paikassa olevaan huohotinputkeen ja sitten... kyllä lähtee...öljyt pihalle.

    Eli suunnittelumoka. Jota vw on yrittänyt korjailla putkia vaihtamalla/eristämällä letkua jopa on yritetty lämmittää sähkövastuksella tämän ongelman poistamiseksi.

    Oikein kovilla pakkasilla huohotinputket on jäätyny jopa kesken ajon,öljyt ulos ja konerikko.

  • HEI HÖNÖT..

    KIRJOITTAKAAN GOOGLEEN HAKU.

    SKODASTA JÄÄTYI HUOHOTIN PUTKI.

    no niin mitäs löytyi.

    Ahtoputketkin jäätyy..

    Jos ette osaa niin pitänee laittaa vagarenalta faktaa tulee

  • No voihan helvata,turbot paukkuu taas ja öljyä lentelöö..

    Mikä huvittavinta taas vw on tarjonnu maskisuojaa.

    Hitto,korjaantuiskohan öljyn kulutus jakopää ja dsg ongelmatkin tuolla maskin suojalla..hehheeeröhöö

    Saaste ja kulutus huijaksetkin.

    • Ei ole huohotinputket jäätyneet enää vuosikausiin. On julliksen vika, jos ei ole varaa ostaa uudempaa autoa. Kolmen tonnin korolla on suosituin käytetty auto, eikö niin?


  • Ompa karua. Taidan vaihtaa merkkiä kun rupesi sen verran pelottamaan eikä ilkeä enää pakkasella käynnistää. Jos ei ole pakkokaan kun vapaaherrana olen.

  • Maskisuoja ja litra öljyä,siinä kaikki mitä hönö saa..

    Muut viat maksaa hiirulaiset isse.

    Autoa on tutkittu kaksi kertaa Volkswagenin merkkihuollossa. Heti alkuun mukaan annettiin talon puolesta muotoon leikatut keulamaskit, joilla yritetään torjua ajoviiman vaikutuksia moottoritilassa.

    – Suojilla ei ollut suurtakaan merkitystä. Mutta ilmeisesti automme ei ollut ainoa ongelmatapaus, koska maskit annettiin pyytämättä.

    Hehehehihii.maskisuoja,jopa muotoon leikattuna..röhööö.

    • Voi sua PenttiHolisti kun sä jaksat vuodesta toiseen oppimatta mitään.


    • No koeta jaksaa,kesäkin tulee aikanaan ja fordin moottorit.


  • Mites ne BMW:n moottorit on Skodassa pelittäneet? Ongelmia talvella? Paluu Volkkarin koneisiin?

    • Skootassa on venäläiset moottorit


  • Melko pahasti luonnevikainen täytyy olla, kun luulee Bemaria Skodaksi. Mutta toki tiedetään aloittajan ongelmat.

  • Aloittajan esimerkki Skodassa käytettävistä BMW:n moottoreissa saa aikaan kasvavaa Skodan ostohalua.
    Skodan myynti kohoaa jälleen uusiin ennätyksiin Suomessa!

    • En osta enää Skodaa, jos siinä on BMW:n moottori.


  • Nyt alkaa volkswagenin kohtalon kierrokset.

    Ei kunnon hybridejä,ei kelvollisia sähköautoja.

    Heikon kestävyyden maineessa olevien Tsi ja tdi moottoreiden todellisten korkeiden kulutuksien ja päästöjen valehtelun kaikki jo tietävätkin

    • Toyotalla on upeita hybrideitä esim uudesta rav 4sta lähtee päheet 200 heppaa ja lähdötkin ripeitä hybridin ansiosta Näyttävät kyykyttävän skeidat mennen tullen. kulutuskin puolet skeidojen kulutuksesta ja meno on hiljaista ja tehokasta


    • Toyotahan tuo oli.


  • niin skodat

    mutta autot ei hyydy

  • Aikainen aamu, lunta on satanut yllättäen yön aikana ja pakkanen paukkuu.
    Raappaat skodasi ikkunoita parkkikiekolla, ja muistat, kuinka viimeksikin päätit heti liikkeelle päästyäsi mennä hankkimaan kunnon lämpimän länsiauton

    . Kuulostaako tutulta?

    mutta autoliikkeet ei ottaneetkaan skodaasi vaihdossa,syyt öljynkulutus ja dsg ongelmat.
    kuitit vaaditaan korjauksista

  • Tollahan itäpulkka lämpee hetkessä.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.