Volvon automaatit

Youyou

Onko volvolla käytössä useampia eri valmistajan automaattilaatikoita, kun autojen myyntilmoituksissa on toisten kohdalla maininta Geartronic ja toisissa ei.
Onko tämä Geartronic joku valmistaja vai mikä?

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Volvonlaatikko

      Kylläpä ne taitaa samalta pajalta tulla eli Aisin

    • eiksje

      Mä olen tilannut Volvo V60 kuukausi sitten, siinä on A8 Geartronic. Siinä on manuaalitoiminto ja D, mutta ei S (Sport) toimintoa. En sitä ainakaan koeajolla kaivannut, mutta voihan se olla, että aikaa myöten sitä alkaa kaipaamaan, mutta saahan siihen sitten manuaalitoiminnolla hieman enemmän sporttisuutta.

      • eiksje

        Tarkoitan sitä "sporttisuutta" mitä siitä nyt saada voi. Totta kai se tuntuu ainakin aluksi laiskalta, kun olen nyt ajanut pari vuotta 190hv/400nm padalla (Volkkari) mutta siihenkin tottuu aika pian.

        Toisaalta täytyy sanoa, että tuon volkkarin tehoilla auton pitäisi olla nelivetoinen, koska joka ikisessä hiemankin rivakammassa kiihdytyksessä sutimisen esto vilkkuu ja paras kiihtyvyys hakkaa asfaltin pinnassa. Jos vähänkin kosteampi tie, niin tuossa volkkarissa 400nm vääntö teki sen, että jopa maantienopeudella ajaessa ohitustilanteisiinkaan ei saanut sitä tehoa siirrettyä pidon vuoksi autoon, mikä siinä olisi ollut. Talvella taas noita tehoeroja ei enää huomaa ollenkaan. Talvella saattaa Volvo olla jopa etevämpi tuon pidon kanssa, tai sitten ei. Silloin kun minulla oli tuo uusi V60 koeajossa, oli syksy ja täysin asfalttipinnat ja kuivat kelitkin sattuivat vielä noille päiville.

        Olisi kiva kuulla, kenellä tämä uusin V60 jo on automaattina ja minkälainen on talviajossa etuvetoisena?


    • premiumisti

      Älä nyt kuvittelekaan, että sä saat suolipalstalta muuta kuin köyhien ja kateellisten tuhnuterojen valheita ja "totuuksia", joita ovat kuulleet rikkaammilta sediltään (joita heillä ei ole) joilla muka olisi varaa premium volvoon.

      Kannattaa mennä merkkikohtaisille saiteille, joihin joutuu rekisteröitymään, siellä kirjoitetaan omilla nimimerkeillä, joten ei tule sellaista suolipaskaa, kuten täällä. Mene vaikka suolen skoda sivuille, siellä ei skodan omistajia ole kirjoittajista kuin pari prosenttia, muut ovat kateellisia tuhnuteroja, joita elämä on potkinut päähän vuodesta toiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe