Mistä johtuu, että hyviä näyttelyitä on niin vähän? Jos Kiasmassa käydessä löytää 1 -2 mielenkiintoista työtä, niin saa olla tyytyväinen. Loput töistä on tosi matalatasoista ja suorastaan epäonnistunutta "taidetta", tylsää. Onko taiteessa rima tosiaan noin matalalla?
Kiasman näyttelyiden matala laatu
tekotaiteellista
1
203
Vastaukset
Olen samaa mieltä. Kävin perjantaina ja totesin että minun pitää viimein saada valmiiksi eräs projekti. Voi tulla yksi Kiasman mielenkiintoisimmasta jutusta. Taustaksi kerron, että kun näytin materiaalia eräälle taiteilijalle, hän sanoi että anna minulle, siinä olisi työtä koko loppuelämäksi. Vaurioitunut 50 vanha filmi joka pitää digitoida. jos onnistuu ja 8 millisestä saa tarpeeksi kookkaan 3000 taideteoksen esityksen niin aika hieno tulee. 1-2 sekuntia x 3000...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦595650Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.1844587En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v164102Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k523594- 513561
- 823328
- 113241
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah423112- 322792
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia342371