Poriin piti tulla iso rocktapahtuma. Ei tule. Menee Raumalle. Porissa oli liikaa välistävetäjiä. Niinpä sitten tapahtumanjärjestäjät vievät sen viisaasti Raumalle. Seuraavassa kuntayhdistämisessä liitetään Pori Raumaan ja nimeksi annetaan PikkuPori.
Pori roskis
15
75
Vastaukset
- reteretrert
Visit Porin Kyhä-Mantere aiheutti kaupungille ties kuinka monen kymmen miljoonan tappiot ensin lupaamalla ja sitten kieltämällä festivaalin tulon. Festivaali olisi takonut rahaa seuraavat 10-20 vuotta ja tuonut lisäeloa Porin kesään.
- Anonyymi
Mikä suojatyöpaikka on Visit Pori , monta mammaa istuu tekemättä mitään
- Luukkoska69
Oikean rytmin pori!
- KaupungitYhdistetään
Jos porin ja rauma yhdistettäisiin yhdeksi kaupungiksi niin nimeksi sopisi Poraamo,
joka asiasta itketään ja kaikki yrittävät kusta toistensa muroihin.- truefinn
Olen muroihin kusija. Pidän siitä ei vaan nautin siitä. Olen myös mustasukkainen ja kateellinen. Olen siis porilainen.
- PattijoenJoe
Hianostihan se taas menee. Riku Huhtala tuotanto tulee vaatimaan muhkeita korvauksia porilaisten virkamiesten sekoiluista. Kyllä Porilla on todella kalliita "virkamiehiä".
- Anonyymi
Ei ole kauaa aikaa siitä kun kaupungin helposti vedätettävät pellet jakoivat kaupunkilaisten rahaa satoja tuhansia "AC DC" yhtyeen promoottorille joka sitten ei ollutkaan promoottori vaan vei vaan rahat.
Joutuiko kukaan vastuuseen ja kävikö kellään mielessä tässä kusetusten kaupungissa että se "promoottori" saattoi olla sopinut asian jonkun viskaalin kanssa että otetaas tiliä??!
Jakoivat varmaan rahat jossain lämpimämmässä maassa lomamatkalla.
- vfff
Vilkunalta pitää saada lupa kirjuriluodolle ja kesäravintolakin on saanut monopoliaseman kirjurissa.
- Poraamua
Tossa jupakassa ei oo yhtään täyspäistä osapuolta. Se järkkärikin ihan outo sähläri.
- Niinporilaista
Eiköhän tässä nyt ole kyse vain ja ainoastaan siitä, että alueiden omistajat viikuna et porujazz eivät halunneet huippuesiintyjiä syömään kakkuaan. Pienet piirit pyörii...
- IhmeTouhua
Sama tuli mieleeni, koska miksi tuo muuten "torbeedoitiin".
Radiossa eilen joku Yyterissä operoiva/kehittävä "mietti, josko esim. talvella kannattausi Porissa järjestää jonkun uuden festarin ja kehui näitä Porin kesässä jo olevia tapahtumia".
- x-men
Hyvä ettei näitä huumebileitä tullut Poriin ja ei ne siellä Raumalla kauan ole, kun poliisi kieltää tapahtuman.
Menee ööveriksi. - Huuhaatakalliilla
Nyt vaan uutta yyterikylttiä tien poskeen ja sadallatonnilla muutama lisäpenkki. Hotellin tunnetulle "kaikki aina asiakkaan syy ja vika" narisijaporukollille pussillinen kettukarkkeja.
- sosialismia
Porin SDP eli porilainen kateus esti Rock in the City tapahuman tulon Poriin.
Väistämättä herää kysymys miksi Raumanmeren Juhannus oli Porissa (omistajina toimivat Jyrki Kangas, SK Entertainment Group, Local Crew sekä Toni Järvinen)? - HauraLuhtasaari
Ja nyt kun kuuli kaikkia osapuolia: Kilkku , Vilkuna yms, Niin ainoa sähläri ja syypää tässä on RaumaRoskiksen järjestäjä.
Aivan turha yrittää mitään korvauksia saada. Mistä ne pitäisi antaa? Lukuisista porin matkoista? :)
Täälläkin koko palstan kommentoijat taitavat olla järjestäjän puolelta? Ei voi muuten ymmärtää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1522170
- 171896
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241718- 951367
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77968