Auttakaa Vivus maksusuunnitelma!

Toivoton1

Onko sinulla tietoa vivus maksusuunnitelmasta? Tai oikeastaan kokemusta. Voisitko kertoa minulle? Minun tilanne olisi tämmoinen.
Minulla on maksusuunnitelma vivukselle. Ja olen kohta maksanut sen pois. Niin saanko lainaa sen jälkeen? Kiitos jo etukäteen :)

9

170

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkkapaikka

Ei saa jos on ollut viiveitä maksuissa kuten myös jos on pitänyt tehdä maksusuunnitelma.
      Mutta se on vaan hyvä niin et joudu uudestaan kuseen kalliin vipin takia.

• Toivoton1

Onko sinulla kokemusta? Ja sovittiin firman kans että maksusuunnitelma ja olen maksanut 2kk.

• kokemuksiaon

Kyllä saa uutta lainaa jos on tehnyt maksusuunnitelman ja maksanut kaikki pois.

• HerätystäNyt
        kokemuksiaon kirjoitti:

Kyllä saa uutta lainaa jos on tehnyt maksusuunnitelman ja maksanut kaikki pois.

Juu ja kohta saa taas tehdä uutta kallista maksusuunnitelmaa kun ei opi virheistään. Jos ei tavallisesti maksaminen onnistunut niin pitäs jo herätä tilanteen vakavuuden suhteen. Seuraava vaihe on se ettei onnistu enää sopparinkaan hoito ja sitten joko vipataan lisää muualta tai odotetaan maksuhäiriötä ja voudin perseraiskausta.

• Rahat-on

Et tarvitse lainaa jos ei ole varaa maksaa sitä takaisin. Koita huviksesi muutama kk ilman. Paljon mukavampi elää, kun kaikki raha ei mene osareihin.

• Toivoton1

Ei mene kaikki rahat osareihin. Välillä on rahat tiukalla ja tulee yllättävä esim. Sairaala meno ka ja tarvii sit lääkkeisiin. Nii siks joutunu turvautuu vivukseen :)

• Ilu-posteRestante
        Toivoton1 kirjoitti:

Ei mene kaikki rahat osareihin. Välillä on rahat tiukalla ja tulee yllättävä esim. Sairaala meno ka ja tarvii sit lääkkeisiin. Nii siks joutunu turvautuu vivukseen :)

Jos on pakko ottaa vippiä niin käytä jotain edullisempaa paikkaa. Esim credit24 antaa muutaman satasen niin että voi maksaa vaan muutaman kympin kuussa. Ihan eri periaate kuin vivuksella.

• Ollipoika

Ei perkele kun naurattaa. Ei pysty sitä ekaa lainaakaan maksamaan takaisin normaalisti, ja heti pitäis uusi laina saada.

Voi jeesus. Ei ihme että vippifirmat takoo voittoa.

• Hohhoijaakas

Maksa pois sovitusti äläkä ota uutta!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      62
      988
    2. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      321
      923
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      802
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      55
      693
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      96
      613
    6. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      25
      602
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      46
      591
    8. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      590
    9. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      79
      564
    10. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      14
      558
    Aihe