Auttakaa Vivus maksusuunnitelma!

Toivoton1

Onko sinulla tietoa vivus maksusuunnitelmasta? Tai oikeastaan kokemusta. Voisitko kertoa minulle? Minun tilanne olisi tämmoinen.
Minulla on maksusuunnitelma vivukselle. Ja olen kohta maksanut sen pois. Niin saanko lainaa sen jälkeen? Kiitos jo etukäteen :)

9

134

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkkapaikka

Ei saa jos on ollut viiveitä maksuissa kuten myös jos on pitänyt tehdä maksusuunnitelma.
      Mutta se on vaan hyvä niin et joudu uudestaan kuseen kalliin vipin takia.

• Toivoton1

Onko sinulla kokemusta? Ja sovittiin firman kans että maksusuunnitelma ja olen maksanut 2kk.

• kokemuksiaon

Kyllä saa uutta lainaa jos on tehnyt maksusuunnitelman ja maksanut kaikki pois.

• HerätystäNyt
        kokemuksiaon kirjoitti:

Kyllä saa uutta lainaa jos on tehnyt maksusuunnitelman ja maksanut kaikki pois.

Juu ja kohta saa taas tehdä uutta kallista maksusuunnitelmaa kun ei opi virheistään. Jos ei tavallisesti maksaminen onnistunut niin pitäs jo herätä tilanteen vakavuuden suhteen. Seuraava vaihe on se ettei onnistu enää sopparinkaan hoito ja sitten joko vipataan lisää muualta tai odotetaan maksuhäiriötä ja voudin perseraiskausta.

• Rahat-on

Et tarvitse lainaa jos ei ole varaa maksaa sitä takaisin. Koita huviksesi muutama kk ilman. Paljon mukavampi elää, kun kaikki raha ei mene osareihin.

• Toivoton1

Ei mene kaikki rahat osareihin. Välillä on rahat tiukalla ja tulee yllättävä esim. Sairaala meno ka ja tarvii sit lääkkeisiin. Nii siks joutunu turvautuu vivukseen :)

• Ilu-posteRestante
        Toivoton1 kirjoitti:

Ei mene kaikki rahat osareihin. Välillä on rahat tiukalla ja tulee yllättävä esim. Sairaala meno ka ja tarvii sit lääkkeisiin. Nii siks joutunu turvautuu vivukseen :)

Jos on pakko ottaa vippiä niin käytä jotain edullisempaa paikkaa. Esim credit24 antaa muutaman satasen niin että voi maksaa vaan muutaman kympin kuussa. Ihan eri periaate kuin vivuksella.

• Ollipoika

Ei perkele kun naurattaa. Ei pysty sitä ekaa lainaakaan maksamaan takaisin normaalisti, ja heti pitäis uusi laina saada.

Voi jeesus. Ei ihme että vippifirmat takoo voittoa.

• Hohhoijaakas

Maksa pois sovitusti äläkä ota uutta!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      226
      7047
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      346
      4954
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      150
      3720
    4. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      123
      3520
    5. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      76
      3456
    6. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      56
      2965
    7. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      270
      2769
    8. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      84
      2480
    9. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      25
      2406
    10. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      109
      2078
    Aihe