Auttakaa Vivus maksusuunnitelma!

Toivoton1

Onko sinulla tietoa vivus maksusuunnitelmasta? Tai oikeastaan kokemusta. Voisitko kertoa minulle? Minun tilanne olisi tämmoinen.
Minulla on maksusuunnitelma vivukselle. Ja olen kohta maksanut sen pois. Niin saanko lainaa sen jälkeen? Kiitos jo etukäteen :)

9

53

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkkapaikka

      Ei saa jos on ollut viiveitä maksuissa kuten myös jos on pitänyt tehdä maksusuunnitelma.
      Mutta se on vaan hyvä niin et joudu uudestaan kuseen kalliin vipin takia.

      • Toivoton1

        Onko sinulla kokemusta? Ja sovittiin firman kans että maksusuunnitelma ja olen maksanut 2kk.


      • kokemuksiaon

        Kyllä saa uutta lainaa jos on tehnyt maksusuunnitelman ja maksanut kaikki pois.


      • HerätystäNyt
        kokemuksiaon kirjoitti:

        Kyllä saa uutta lainaa jos on tehnyt maksusuunnitelman ja maksanut kaikki pois.

        Juu ja kohta saa taas tehdä uutta kallista maksusuunnitelmaa kun ei opi virheistään. Jos ei tavallisesti maksaminen onnistunut niin pitäs jo herätä tilanteen vakavuuden suhteen. Seuraava vaihe on se ettei onnistu enää sopparinkaan hoito ja sitten joko vipataan lisää muualta tai odotetaan maksuhäiriötä ja voudin perseraiskausta.


    • Rahat-on

      Et tarvitse lainaa jos ei ole varaa maksaa sitä takaisin. Koita huviksesi muutama kk ilman. Paljon mukavampi elää, kun kaikki raha ei mene osareihin.

      • Toivoton1

        Ei mene kaikki rahat osareihin. Välillä on rahat tiukalla ja tulee yllättävä esim. Sairaala meno ka ja tarvii sit lääkkeisiin. Nii siks joutunu turvautuu vivukseen :)


      • Ilu-posteRestante
        Toivoton1 kirjoitti:

        Ei mene kaikki rahat osareihin. Välillä on rahat tiukalla ja tulee yllättävä esim. Sairaala meno ka ja tarvii sit lääkkeisiin. Nii siks joutunu turvautuu vivukseen :)

        Jos on pakko ottaa vippiä niin käytä jotain edullisempaa paikkaa. Esim credit24 antaa muutaman satasen niin että voi maksaa vaan muutaman kympin kuussa. Ihan eri periaate kuin vivuksella.


    • Ollipoika

      Ei perkele kun naurattaa. Ei pysty sitä ekaa lainaakaan maksamaan takaisin normaalisti, ja heti pitäis uusi laina saada.

      Voi jeesus. Ei ihme että vippifirmat takoo voittoa.

    • Hohhoijaakas

      Maksa pois sovitusti äläkä ota uutta!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6143
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3906
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2274
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1890
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1343
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe