GHOSTBUSTERS GHOSTBUSTERS..New York ei pääse kummituksista ja pahuudesta eroon vielä silloinkaan,tekivätkö mimmit työnsä kunnolla vai jäikö sinne katujen alle vielä siemeniä muhimaan.Silloin pitää petrata ja hoitaa homma kunnialla loppuun sekä vapauttaa Nykki viimein haamujen ja pahan ikeestä,kesällä 2020 on viimeinen tilaisuus,vai onko haalarit roikkuvat henkareissa valmiina ja protonipakit on ladattu.Elokuvan ohjaa Jason Reitman.Haamujengi tulee taas,en pelkää aaveita.
GHOSTBUSTERS 2020
2
177
Vastaukset
- Anonyymi
GHOSTBUSTERS Afterlife on uuden leffan nimi ja se tulee kesällä teattereihin.Ivan Reitmanin poika Jason ohjaa sen,mukana on tietenkin alkuperäiset haamujengiläiset mutta myös paljon uusia nuoria kasvoja mutta suurin arvoitus on se että ketkä ovat itse ghostbustereina jotka ottavat ne haamut nalkkiin.Odotetaan ja jännätään,kesällä räjähtää mutta ei se päämajan haamusäiliö.
- Anonyymi
EI!!EI VOI OLLA TOTTA!!!Ensi vuonna New York JÄÄTYY!!!Joku pahan jumala jäädyttää Ison Omenan ja Ghostbustersia tarvitaan totiseen taistoon jäätävää paholaista vastaan.Elokuva on nimeltänsä GHOSTBUSTERS-FROZEN EMPIRE joten luvassa on kylmää kyytiä kun Pakkasen Valtakunnan perustajaa lähdetään niittaamaan Gozer Gozerian,Vigo the Carpathian,Jättimäinen Logohaamu,Tuonpuoleinen,Pakkasen Valtakunta mitä seuraavaksi?Uusi Haamujengi-leffa on teattereissa 2024!Hrrr silloin on taatusti kylmä!jaksaako haamujahti vielä kiinnostaa vai onko aika ajanut jo ohi ja tehnyt tehtävänsä sen näkee ensi vuonna.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä minä sen vielä tähän sanon
Olen ollut tänään vähän alamaissa ja luullut etten sano enää ksokaan.... Rakastan sinua! Hyvää yötä.335251Jussi Rainio rehellisenä - Tämä hiersi Vain elämää -kuvauksissa: "Oltiin kaikki samassa kusessa..."
Vain elämää -sarjassa on tänä syksynä mukana Jussi Rainio. Tämä tyyppi on kyllä symppis- ja mikä ääni! Kuka muistaa "...133461- 303011
Mulla on ihan kamala ikävä nyt
Nyt on leikki kaukana tästä. Aina ollaan oltu suht korrekteja nähdessä. Tällä hetkellä hyppäisin kaulaan, jos näkisin. E212867- 1022354
Maapallon nykyinen elämä on romahtamassa
Ilmastokatastrofi tulee ja eliölajeja kuolee vauhdilla sukupuuttoon, mutta väestönkasvu jatkuu ja kaikki hakevat loputon2572284- 252242
Muistan kyllä kirkkaasti kaiken
Mitä silloin tapahtui. Ei ole muisti kadonnut minnekään. Mieluummin olisin unohtanut kaiken. Sattui niin noloja juttu512240370 työtöntä lisää
Onko Mäkelä (PS) oikeassa: Yritysjohtajat ovat surkeita, he eivät saa tavaraa kaupaksi ja vientiä vetämään ? Runsaista y2581606- 101261