https://www.hs.fi/kaupunki/espoo/art-2000005975849.html
VW:n kuljettaja hidasti päästäkseen auttamaan ojaan suistunutta. Takaa tuli Bemari vauhdilla päälle.
Poliisi keskittyy muistuttelemaan alle jääjää pysähtymisen tavoista...
Älä jarruta, jos peilissä näkyy BMW
6
116
Vastaukset
- AudiKing
Tuo onkin kinnkkinen juttu siinä mielessä, että molemmathan ovat saksalaismerkkejä, joita ei koske liikennesäännöt lainkaan, mutta se korvausvastuu onkin nyt se kysymysmerkki. No toisaalta, sitä vartenhan me paremmat autoilijat niitä vakuutusmaksuja maksamme, että niistä korvataan kaikki.
- vaihda-jo-levyä
Alkaa olemaan vanha vitsi jo tuo saksalaismerkit ja liikennesääntöjen koskemattomuus.
- päällevaan
Ei kannata pitää turvaväliä, eikä varsinkaan katsoa eteensä.
- jep.jep.jep
Bingo!
- Halutessasiosumaa
Moottoritiellä kannattaa hidastella tai vallan pysähtyä siihen keskelle kaistaa.
- Just_joo
Niin. Ainahan se on alle jäävän syy kun seuraava tulee takaluukusta sisään. Katso tieliikennelaki 3 ja 10§.
Mistä tiesit, että törmäys tapahtui ajokaistalla? Olitko ehkä sen Bemarin ratissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1878579
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264708- 504218
- 593762
- 513206
- 502970
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362147