Jos tavoittelee alkossa myytävän sangrian makua, niin mikä valmispakkaus olisi hyvä sangrian pohjaksi?
Mikä punaviinipakkaus soii sangriaan?
4
252
Vastaukset
- edullisin.vaihtoehto
No, miksi et osta valmista sangriaboxia?
https://www.alko.fi/tuotteet/696348/Pe-asol-Sangria-hanapakkaus - hshhshs
Onko hölmöä kysyä miksi tavoittelet Alkossa myytävän sangrian makua?
Alkossa on aika monta sangriaa myynnissä ja kaikki maistuvat erilaiselle.
Espanjassa on aika monta sangriaa myynnissä ja kaikki maistuvat erilaiselle.
Eli ole yhtä ja oikeata sangriaa, on monta hyvää ja vähemmän hyvää sangriaa.
Makuun vaikuttaa punaviinin lisäksi appelsiinimenun laatu ja ympäristö jossa juoma nautitaan. - auttaisinjosvoisin
No voi vinetto kun ihminen kysyy vinkkiä päivän selvään asiaan... eli tyyppi haluaa tietää että mikä valmispakkausten punkku olisi sopivin sangrian tekemiseen kun on kokenut, että alkossa oleva sangria on fine, niin vastataan ihan muuta. Valitettavasti itse en osaa auttaa... Luulisi kotiviiniharrastajien osaavan kertoa, että sangrian pohjana käytetään yleensä sen ja sen tyylistä viiniä.... lajikkeitahan on miljoona....
- hshhshs
Ei ole olemassa mitään sangria punaviiniä, moni viini sopii tähän asiaan. Itse en käyttäisi hintavia tai erityisen kuivia viinejä. Eivät käytä paikallisetkaan, Alkon myymän sekoituksen viinistä ei voi sanoa yhtään mitään - kun eivät kerro.
Jos alkuperäinen kysyjä olisi kertonut miksi hän tavoittelee Alkon makua niin vastaus olisi ollut helpompi. Alkossakin on useampi erilainen sangria myynnissä - eli aika vaikea antaa vastaus, kun nämäkin maistuvat kaikki erilaiselle.
Ehkä "auttaisinjosvoisin" voi auttaa, mutta minä en voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1231687
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998