SDP duunarin asioiden ajajana on suuressa vaarassa. Sanna Marin on täysin erillään suomalaisen miehen arjesta. Hänen kuplassaan heteromiehen puuttuu.
Miesten pitää etsiä ehdokas Perussuomalaisten riveistä, jotta työpaikat säilyy Suomessa ja suomalaisilla. Maahanmuuttajien käyttäminen palkkojen alentajina pitää estää. Erityisosaajien palkkaaminen ulkomailta on hyväksyttävää!
Duunarin edut vaarassa Suomessa!
17
<50
Vastaukset
- Kimpassakivaa
Löytyykö sossujen heteromiehille apua persujen homomiehistä? Persut tuntevat sossun tuet, kelan tuet ja päihteiden käytön. Näin töissä käyvät sossujen heteromiehet täydentyvät persu osaamisella.
- SAK-eri.linjoilla
SAK on itse asiassa hyvin eri linjoilla SDP:n kanssa esim. tarveharkinnasta. Asiaa ei ole liiemmin toitotettu julkisuudessa.
Persujen Tavio kysyi eduskunnassa telakoilla käytettävästä ulkommaisesta halpatyövoimasta. Hallitus ei pystynyt vastaamaan! SDP:n ote lipsuu!
- Hallitusmuuttunut
Milloin SDP on tullut hallitukseen? Persujen äly on verratonta.
- Aivot_vapaalla
Hallitusmuuttunut kirjoitti:
Milloin SDP on tullut hallitukseen? Persujen äly on verratonta.
Ei tuo persujen älynjuoksu tosiaan paljon aivoja rassaa. Lienee jotain postmodernia tekotaiteellista tajunnanvirtaa.
- Hobo
Tuunarit valtaa kaikki mestat.
- Persu_pettää_varmasti
Persuja äänesti työtätekevät ihmiset, sairaat ja vähäosaiset, nämä kaikki äänestäjät petettiin härskisti persujen toimesta, eikä loppua kusetukselle näy.
Persujen kuulapäät eivät tajua edes hävetä valehteluaan ja tyhmyyttään.- Soini.häipännyt
Soini ja muut quislingit on häipyneet jo aikoja sitten veivaat vanhaa levyä
SDP ei pysty takaamaan duunarin etua. Tyttö, jota pitää suojella on johdossa ja yksi tyttö joutui saikulle ja syrjään. Kuka johtaa SDP:tä onko duunarin asia esillä? Anton Rönnholm ei erota vasaraa ruuvitaltasta. Silmälasit ovat, kuin Jorma Uotisella. Niillä ei naisia tiiraila. SDP on todellinen sateenkaaripuolue!
- Ycycycycyc
Aamulla Jälkiviisaissa Hietasen kutsumat Erola ja Petterson ylistivät Marinia onnistuneeksi sijaistajaksi, siihen malliin, että hävetti.
Demarit romahtivat Ruotsissa eikä ole mitään syytä, ettei niin kävisi myös Suomessa.
Nyt työpaikan saanett ihmiset tuskin äänestävät demareita.- Vapinapersu
Persu romahti Hondurasissa, työläinen ei vieläkään ole vapinoiltaan selvinnyt työpaikalleen eduskuntaan. Kenenkähän etuja puolustanee?
Demari romahti Espanjassa ja heti perään toinen Suomessa. Ainakin toinen luopui vaaleista, tuskin toinnenkaan toipuu kuntoon. RKP ei löydä uusia ehdokkaita. Samat vanhat eläkeläiset jatkavat, kunnes tipahtavat ensi vaaleissa. Toki pari, kuten Haglund ja Wallin ovat ymmärtäneet ettei feministinen poitiikka ole heidän juttu!
- Vapinapersu
Demareilla on sentään todistukset sairauslomasta, Hakkaraisella ei ole kuin valokuva hämähäkistä.
Hetero mies ei voi ajatellakkaan äänestävänsä muita kuin Perussuomalaisia!
Mikäli haluat tehdä lapsia, joudut kotiin siivoamaan ja vaipanvaihtoon, jos äänestät Kokoomusta tai vihervasemmistoa.- Kullervo_Kalske_sr
Tyhmä kun olen, niin olen vuosia ihmetellyt persuja ja heidän kirjoitteluaan somessa. Jossain vaiheessa käyttivät jopa työväenpuolue-nimikettä. Samanaikaisesti some oli täynnä vasemmistoon kohdistuvaa morkkausta ja arvostelua. arvostella toki saa. Mutta selkeän oikeistolainen puoluejohto ja netissä "harrastettu" vihamielinen kirjoittelu kaikkea ns työväestön etua ajavaa toimintaa kohtaan antaa koko puolueesta skitson vaikutelman. Mihin puolue asettuu esimerkiksi työmarkkinakiistoissa?
Aika hyvä veto tuo sovinismi-kysymyksen esiintuonti. Mutta mitä itse luulet, mikä vaikutus persulaisilla oikeisto-sovinistisilla asenteilla on suomalaisten lisääntymisintoon? Puoluejohdon ajama sosiaalipoliittinen malli, jossa Donaldin johtama jenkkilä jää vasemmistoon, saattaa pi vähentää entisestää vällyjen alaista toimintaa? Kun kaikki jää yksilöiden omalle vastuulle, eikä mitään turvaa ole pahan päivän varalle, jätetään mukulatkin tekemättä.Pitää muistaa, että Matti Nykänen olei Perusasuomalainen ja monen lapsen isä.
Taas on tullut eesille Vihreiden Ville Niinistön taksimatkat Niitä on yhteensä 1215 reissua. Vihreät politiikot eivät kävele edes 700 metriä. No Niinistö tiesi, että vielä on paljastuksia tulosse eikä hän halunnut puheenjohtajaksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222291Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052231- 522177
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2301498- 301416
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201116- 261106