Ocu rs ei lähtenyt käyntiin!

nytharmittaa

Käynnistettäessä ei tapahtunut mitään muuta kuin outoa rallattavaa ääntä. Mikähän vika taas iskenyt skodaani (ocu rs tsi vm 2014)

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • awinkawink

Oisit seurannut tätä palstaa aikasemmin niin oisit välttynyt tältäkin vaivalta. Liekkö ketju hypännyt paikaltaan ja laittanut moottorin paskaksi, skoota se opettaa nöyryyttä kun joka viikko kiikuttaa korjaamolle, ainoa ketä naurattaa on paikallinen korjaamon pitäjä.

• Skodistin.arkea

Aikainen aamu, lunta on satanut yllättäen yön aikana ja pakkanen paukkuu.
      Raappaat skodasi ikkunoita parkkikiekolla, ja muistat, kuinka viimeksikin päätit heti liikkeelle päästyäsi mennä hankkimaan kunnon lämpimän länsiauton

. Kuulostaako tutulta?

mutta autoliikkeet ei ottaneetkaan skodaasi vaihdossa,syyt öljynkulutus ja dsg ongelmat.
      kuitit vaaditaan korjauksista

• Rs ocussa taitaa kiihtyä vain kuljettaja.

• HänOnLahkakas

Ihania satuja ja omia upeita vastauksia jälleen kerran, hyvä PenttiHolisti.

• Kariniemi

Hei, itse olen paikallistanut rallatavan äänen vaimoon. Kylmällä säällä kannattaa jättää suosiolla talliin. Urheiluautot eivät muutenkaan sovellu suomen talveen.

• Toyota_Hybrid1

no kansihan siitä on haljennut ja soosit ja liemet sekaisin. tyyppivika vw konsernin rotteloissa.

• a-mobil

Hyvin lähti oli mukava mennä webaston lämpöön. Tuli siinä pari tuhnu toyta hybridiä KYYKYTETTYÄ.voi sitä valo souta kun ei keritty.puolella kaasulla nöyryytin teron tuhnutinta .HAAAAAAAAAAA.

• Larvanto
        a-mobil kirjoitti:

Hyvin lähti oli mukava mennä webaston lämpöön. Tuli siinä pari tuhnu toyta hybridiä KYYKYTETTYÄ.voi sitä valo souta kun ei keritty.puolella kaasulla nöyryytin teron tuhnutinta .HAAAAAAAAAAA.

Ethän ruoki trollia. Sillä on edessä "kuiva" viikonloppu... ;)

• a-mobil
        Larvanto kirjoitti:

Ethän ruoki trollia. Sillä on edessä "kuiva" viikonloppu... ;)

Ruokin itse itseäni jutuillani, kun äiskä ei päästä leikkikehästä pois.

• MakeLahesta

Koora rollit on pahimpia veijjareeta tieliikentees.

• a-mobil
        a-mobil kirjoitti:

juksasin. olin itse häpeällisessä slaavikyykyssä itäropposeni kanssa. sitten menin abc lle syömään possua härkänä ja löin rahani pelikoneeseen. sit jäin odottelemaan s poonuksia

• MikaOjantaus

Vuosimalli 2014 eikä lähde käyntiin wtf?
      Joko autossa tai käyttäjässä vika ja pahasti.

• ei.autoa-silti.rallattaa

" ei tapahtunut mitään muuta kuin outoa rallattavaa ääntä"

Miten rallatus tapahtuu - siis auton rallatus? Minua eallattaa aika usein, kun olen hilpeällä tuulella matkalla juottamosta kotiin-

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      67
      5927
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      349
      5749
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      93
      4731
    4. Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
      Maailman menoa
      12
      2235
    5. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      18
      2048
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      52
      1952
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      43
      1870
    8. Martina vuokraa yksiötä

Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      1211
    9. Jokaisella tytöllä on supervoimansa

Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan
      Sinkut
      203
      1114
    10. Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!

Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka
      Maailman menoa
      64
      1061
    Aihe