Kuka on hän joka kiertää kylää ja on sellainen kielikellon tyyppinen On tietävinään kaikkien asiat.
kuka on hän??
15
1656
Vastaukset
- puintikone
Sinä
- läppävikaa
Sinähän se oot. Olet ymmärtänyt elämäsi väärin. On täällä muitakin kuin sinun tapaisia puintikoneita.
- KiliKaluKello
Aloittajahan puhui Kielikellosta. Nyt vain etsitään miestä, jolla on kello kielessä. Korvissa renkaita, navassa renkaita, sielläkin koruja, mutta kello kielessä, helppo nakki.
- puintikone
Jos on läppävika niin sen ei pitäisi vaikuttaa aivotoimintaan...
- anonyymi_WkJ
Se on se pyöräilevä nainen.. asuu salemin takana
- OMG2
Sehän on se mielisairas kehveli Niskokselta jolta ovat viljatkin jääneet vuosi toisensa jälkeen pelloille lumihangen alle. Ihme että ELY-keskus maksaa EU-tukia tuollaiselle valehtelevalle kielikellolle!
- Pimpelipum
OMG2 kirjoitti:
Sehän on se mielisairas kehveli Niskokselta jolta ovat viljatkin jääneet vuosi toisensa jälkeen pelloille lumihangen alle. Ihme että ELY-keskus maksaa EU-tukia tuollaiselle valehtelevalle kielikellolle!
Mielisairas. He he he. Ei kait täällä muuta olekkaan. Ha ha ha ha.
- ryskyri
Kyllä se on urospuolinen herra joka kiertää ja kyttää
- ajokoira
No meidän Vili koirahan se,sillä on sellainen kellon tyyppinen kaulapannassa
jossa roikkuu kieli
ja on utelias
varmaan tietää ainakin naapureiden asioinnit - murkinamusti
Te koiranpaskan levittäjät olette sellaisia ympäristön likaajia. Koiranpaskaa on joka paikassa paskalla koirien kanssa voi samalla kyttäillä ku sen osaa
- ajokoira
Koiranpaskan levittäjä ja paskalla koirien kanssa,
olipas viisasta tekstiä,
minulla on ainakin sellainen pussi
johon voin koiran jätöksen laittaa ja vien sen sitten roskiin
enkä arvosta kyttäämistäkään joten ei saisi yleistää asioita
- yksityinen
Voi että kun osaa olla sitten huumori porukkaa Kihniössä. Ei sinänsä mikään ihme, kun samat jutut kiertää suvussa ja lähes kaikki on sukua toisilleen, se on pienen kylän yleinen ongelma, meinaan sukurutsaus ja niitä riittää Kihniössä.
- Vatsamelukuulokkeet
Suku on pahin, joo. Yksi ammattikyttääjä olisi tiedossa, mutta eihän sitä tähän voi laittaa koska koko viestiketju poistetaan heti. Useimmat tämän Toi-Ota- tyypin jo tietysti tunnistavatkin. Kannattaa sitten kiertää kaukaa ko. henkilö. Otsassaan leima "TROUBLE".
- Anonyymi
voi kauhistus,noita juttuja,olen ainaskin kurkkuani myöten täysi koko kylää ja sen kyylä asukkeja,olen muuttamassa pois tästä läävästä jossa ihmiset toistensa toisintoja,pirullisia sukuja paikka täysi ja piste.
- Anonyymi
Vaikuttaa juurikin siltä, että sukulaisten naimisella ei välttämättä tule kolmipeukaloisia, mutta karmean luonnevikaisia kylläkin. Ei ihme, että hermot palaa tuollaisiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5687413Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3312795Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872054- 1271264
- 311223
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41159- 911026
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1021022Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h641003- 44872