Havainto

Kummastelija

Oletteko huomanneet, kuinka esimerkiksi Jaguarin (kuviteltu) huono laatu ja muuttuminen Fordiksi on ongelma ihmisille, joilla itsellä ei Jaguaria ole.

Elämä on ihmeellistä!

27

2987

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S-Type 3.0

      En ole missään vaiheessa epäillyt, etteikö asia olisi juuri noin.

    • Jigga

      Eikö asiat ole nykyään niin, että Jaggen laatu on hyvää (ollut jo vuosia) mutta osa tuotteista naurettavia.

      Jaguar X-type 2.0d farmari - mikä tämä on? Koittakaa nyt herranjestas myötään, että Jaggeperheeseen on syntynyt myös äpäriä.

      PS. Jopa engelsmannit nauravat koko X-tyypille (lukekaa TopGear lehteä tai katsokaa ohjelmaa BBC:ltä).

      • x-type 2,0d estate executive

        Jos naurattaa englantilaista - ja Jiggaa - niin kyllä tavallista tyhmää suomalaistakin vaan väkisinkin naurattaa, kun Jaguar diesel x-type farkulla ajelee.

        Rynnistettiin, Jaguaria aina ihailleet reppanat, naurussa suin ostamaan heti, kun myyntiin tuli mielestämme kaunis jagge, jossa on edes jonkin verran järkeä paljon ajavalle perheelliselle.
        Maksaessakin vielä nauratti, lisärensseleiden kanssa vain vähän yli 50 tonnia!
        Eihän me silloin tajuttu, että se on naurettava äpärä-jagge. Kyllähän se tietenkin naurettavaa oli.

        Mutta nyt lapsetkin nauraa, kun matka taittuu aika miellyttävällä, hiljaisella ja kieltämättä varsin väkevästi kulkevalla vaunulla. Tankatessakin tuppaa edelleen naurattamaan, kun polttoainetta ei kulu kuin vajaat 6 litraa satasella, vaikka kuinka polkee.
        Myönnetään, että se ei kyllä naurata yhtään, kun pitää niitä naurettavia puukoristeita ja nahkoja varjella ja putsailla.

        Ei tätä äpärä-jaggea näin tyhmä oikein tajua hävetäkään, vaikka tietysti pitäisi. Pöjänä sitä vaan naureskelee ja ajelee menemään.
        Onneksi muut eivät sentään päin naamaa naura, teeskentelevät vaan tyypilliseen suomalaiseen tapaan viekkaasti, että ihailisivat muka epäsikiötämme, ja nauravat varmaan sitten yhdessä takanapäin.

        Mutta nythän tässä pärjäsivät kaikki! Jiggaa ja kaikkia muita naurattaa, mutta niin naurattaa meitä tyhmiä reppanoitakin.
        Eikä kolkkoa naurua kuulu mistään.


      • nauraa

        TopGear lehteä en ole lukenut mutta ne engelsmannit jotka tunnen ihan oikeasti pitävät x-typestä, itse en sille kyllä lämpene, mutta makuasia sano koira kun..


      • Jigga
        x-type 2,0d estate executive kirjoitti:

        Jos naurattaa englantilaista - ja Jiggaa - niin kyllä tavallista tyhmää suomalaistakin vaan väkisinkin naurattaa, kun Jaguar diesel x-type farkulla ajelee.

        Rynnistettiin, Jaguaria aina ihailleet reppanat, naurussa suin ostamaan heti, kun myyntiin tuli mielestämme kaunis jagge, jossa on edes jonkin verran järkeä paljon ajavalle perheelliselle.
        Maksaessakin vielä nauratti, lisärensseleiden kanssa vain vähän yli 50 tonnia!
        Eihän me silloin tajuttu, että se on naurettava äpärä-jagge. Kyllähän se tietenkin naurettavaa oli.

        Mutta nyt lapsetkin nauraa, kun matka taittuu aika miellyttävällä, hiljaisella ja kieltämättä varsin väkevästi kulkevalla vaunulla. Tankatessakin tuppaa edelleen naurattamaan, kun polttoainetta ei kulu kuin vajaat 6 litraa satasella, vaikka kuinka polkee.
        Myönnetään, että se ei kyllä naurata yhtään, kun pitää niitä naurettavia puukoristeita ja nahkoja varjella ja putsailla.

        Ei tätä äpärä-jaggea näin tyhmä oikein tajua hävetäkään, vaikka tietysti pitäisi. Pöjänä sitä vaan naureskelee ja ajelee menemään.
        Onneksi muut eivät sentään päin naamaa naura, teeskentelevät vaan tyypilliseen suomalaiseen tapaan viekkaasti, että ihailisivat muka epäsikiötämme, ja nauravat varmaan sitten yhdessä takanapäin.

        Mutta nythän tässä pärjäsivät kaikki! Jiggaa ja kaikkia muita naurattaa, mutta niin naurattaa meitä tyhmiä reppanoitakin.
        Eikä kolkkoa naurua kuulu mistään.

        Osuiko nyt noin arkaan paikkaan? Voi kissan viikset millainen vuodatus = olet hyvä kirjoittamaan.

        Saat luonnollisesti pitää mielipiteesi autostasi. On hyvä, että jollekkin tuokin tuote uppoaa. Kuitenkin en voi kuin hämmästellä...ja vielä 50000€.

        PS. Suomessa (autoilun Euroopalaisena kärkimaana) X-type mallisarjana on näköjään loistava mutta miten ne TopGearin toimittajat ovat niin väärässä? Englantilaiset ihmiset jotka arvostelevat autoja töikseen suurella budjetilla ja ovat niin hakoteillä. ; )


      • pepe
        Jigga kirjoitti:

        Osuiko nyt noin arkaan paikkaan? Voi kissan viikset millainen vuodatus = olet hyvä kirjoittamaan.

        Saat luonnollisesti pitää mielipiteesi autostasi. On hyvä, että jollekkin tuokin tuote uppoaa. Kuitenkin en voi kuin hämmästellä...ja vielä 50000€.

        PS. Suomessa (autoilun Euroopalaisena kärkimaana) X-type mallisarjana on näköjään loistava mutta miten ne TopGearin toimittajat ovat niin väärässä? Englantilaiset ihmiset jotka arvostelevat autoja töikseen suurella budjetilla ja ovat niin hakoteillä. ; )

        Olen nähnyt yhden pätkän Top Gearin X-Type estatesta ja ainakin siinä autoa kehuttiin.

        Mutta enpä nyt pitäisi tuota Topgearia minään autojen hyvyyden referenssimittarina. Moitittiinhan siinä ohjelmassa viimeksi Mersun yli puolen miljoonan euron SLR (olikohan toi se malli) ja Ferrari :)


      • JagV12

        Nauraa,eipä ole sattunut silmään moinen englantilaisissa lehdissä,eikä omat tututkaan
        sieltä suunnalta ko.auton "huonoudelle" naureskele...
        Voisi olla ihan järkipeli omistaa,jos farmaria huolisi,hintakaan ei paha verrattuna muihin saman kokoluokan farkkuihin.
        Tosin jonkun mielestä farmarimallit ja lamppuöljy-moottorit eivät kuulu Jaguarille.


      • x-type 2,0d estate executive
        Jigga kirjoitti:

        Osuiko nyt noin arkaan paikkaan? Voi kissan viikset millainen vuodatus = olet hyvä kirjoittamaan.

        Saat luonnollisesti pitää mielipiteesi autostasi. On hyvä, että jollekkin tuokin tuote uppoaa. Kuitenkin en voi kuin hämmästellä...ja vielä 50000€.

        PS. Suomessa (autoilun Euroopalaisena kärkimaana) X-type mallisarjana on näköjään loistava mutta miten ne TopGearin toimittajat ovat niin väärässä? Englantilaiset ihmiset jotka arvostelevat autoja töikseen suurella budjetilla ja ovat niin hakoteillä. ; )

        Nuori Jigga näki teeveestä, että englantilainen ajeli x-typellä ja nauroi. Vielä kun Jigga olisi ymmärtänyt, mitä englantilainen nauraessaan sanoi, julki ei olisi tullut näin karkeaa tulkintavirhettä engelsmannin naurun aiheesta.
        Clarksonhan on yleensä varsin nauravainen heppu. Sitä nauratti silloinkin, kun se pilkkasi bemarin M-vitosta ja naurussa suin se ylisti jaggen diesel-S-typeä.
        Toisin sanoen, tuntuu sinisilmäiseltä yleistykseltä, että TopGearin arvio, olipa se sisällöltään mikä tahansa, olisi ns. englantilaisten virallinen totuus.
        Esimerkiksi What Car? on sekin englantilainen, ja äpärä-jagge voitti siinä luokkansa vertailutestin.

        Ai niin, kenen arka paikka tämä on? Löytyisiköhän se arka paikka sittenkin teidän pihasta, eikä meidän pihasta?
        Veikkaukseni on, että arka paikka löytyy lopulta teidän ja naapurin pihasta. Ettei vaan naapurin pihassa seisoisi äpärä-jagge?
        Mikä teidän?


      • Jigga
        x-type 2,0d estate executive kirjoitti:

        Nuori Jigga näki teeveestä, että englantilainen ajeli x-typellä ja nauroi. Vielä kun Jigga olisi ymmärtänyt, mitä englantilainen nauraessaan sanoi, julki ei olisi tullut näin karkeaa tulkintavirhettä engelsmannin naurun aiheesta.
        Clarksonhan on yleensä varsin nauravainen heppu. Sitä nauratti silloinkin, kun se pilkkasi bemarin M-vitosta ja naurussa suin se ylisti jaggen diesel-S-typeä.
        Toisin sanoen, tuntuu sinisilmäiseltä yleistykseltä, että TopGearin arvio, olipa se sisällöltään mikä tahansa, olisi ns. englantilaisten virallinen totuus.
        Esimerkiksi What Car? on sekin englantilainen, ja äpärä-jagge voitti siinä luokkansa vertailutestin.

        Ai niin, kenen arka paikka tämä on? Löytyisiköhän se arka paikka sittenkin teidän pihasta, eikä meidän pihasta?
        Veikkaukseni on, että arka paikka löytyy lopulta teidän ja naapurin pihasta. Ettei vaan naapurin pihassa seisoisi äpärä-jagge?
        Mikä teidän?

        Saako Kissakulmassa osallistua keskusteluun myös X-type kuskit? Entä jos alla on vielä 2.0d farmari?

        Käsittääkseni siellä keskutelevat oikeat Jaggekuskit, siis oikeiden Jaguarien omistajat.

        PS. Kyllä ne TopGearin pojat kehuvat Jaguaria silloin kun sitä kehua pitääkin. S-type ja siitä ylöspäin ovat kuulemma Autoja. Car and Driver jätti X-tyypin (3.0) myös vertailussaan viimeiseksi. Eivät nekään tajua mitään... Autot arvostellaan Suomessa ja piste.


      • Jigga
        JagV12 kirjoitti:

        Nauraa,eipä ole sattunut silmään moinen englantilaisissa lehdissä,eikä omat tututkaan
        sieltä suunnalta ko.auton "huonoudelle" naureskele...
        Voisi olla ihan järkipeli omistaa,jos farmaria huolisi,hintakaan ei paha verrattuna muihin saman kokoluokan farkkuihin.
        Tosin jonkun mielestä farmarimallit ja lamppuöljy-moottorit eivät kuulu Jaguarille.

        "Tosin jonkun mielestä farmarimallit ja lamppuöljy-moottorit eivät kuulu Jaguarille"

        AIVAN, olet ymmärtänyt pointtini täydellisesti.


      • jaguarx-type2,0d...
        Jigga kirjoitti:

        Saako Kissakulmassa osallistua keskusteluun myös X-type kuskit? Entä jos alla on vielä 2.0d farmari?

        Käsittääkseni siellä keskutelevat oikeat Jaggekuskit, siis oikeiden Jaguarien omistajat.

        PS. Kyllä ne TopGearin pojat kehuvat Jaguaria silloin kun sitä kehua pitääkin. S-type ja siitä ylöspäin ovat kuulemma Autoja. Car and Driver jätti X-tyypin (3.0) myös vertailussaan viimeiseksi. Eivät nekään tajua mitään... Autot arvostellaan Suomessa ja piste.

        On tämäkin absurdi keskustelu.
        Miksi sinä Kissakulman keskusteluista, saati mistään muustakaan jaguaariin liittyvästä asiasta vaahtoat?
        Sinullahan ei ole jaggea ollenkaan, vaikka varmaan sen muistitkin.
        Naapurillasi on, se äpärämalli :)

        Kateuteen on helppo lääke. Ajele toyotalla jaggekauppaan ja kruisaile isolla, aidolla jagella kotiin.


      • Jigga
        pepe kirjoitti:

        Olen nähnyt yhden pätkän Top Gearin X-Type estatesta ja ainakin siinä autoa kehuttiin.

        Mutta enpä nyt pitäisi tuota Topgearia minään autojen hyvyyden referenssimittarina. Moitittiinhan siinä ohjelmassa viimeksi Mersun yli puolen miljoonan euron SLR (olikohan toi se malli) ja Ferrari :)

        Pahoittelut, että vastaaminen kesti. Viimeisin TG lehti oli täällä toimistolla. Miten siinä autoa siis kehuttiin...

        TG New Car Guide 2005, X-Type:

        Is the small Jag a proper Jag? And is it any good? We´d have to say no, judging by the abysmal showing in the TG survey, it seems a lot of the X-Type drivers agree. Dont´t be fooled by the feeling you´re buying into guality. X-Type owners aren´t a happy bunch.


      • pepe
        Jigga kirjoitti:

        Pahoittelut, että vastaaminen kesti. Viimeisin TG lehti oli täällä toimistolla. Miten siinä autoa siis kehuttiin...

        TG New Car Guide 2005, X-Type:

        Is the small Jag a proper Jag? And is it any good? We´d have to say no, judging by the abysmal showing in the TG survey, it seems a lot of the X-Type drivers agree. Dont´t be fooled by the feeling you´re buying into guality. X-Type owners aren´t a happy bunch.

        Puhuin BBC:n TV ohjelmasta. Lehteä en ole lukenutkaan . Hyvää viihdettä, mutta asiapitoisuuden kanssa on niin ja näin. Tuokin sinun lainaama ote on kaiketi yhden ihmisen mielipide? -Oliko näin?
        Tai en ainakaa usko sen olevan minkään tutkimuksen yhteenveto...?
        Vai olenko väärässä?

        Pelottavan suuri valta tuollaisella yhdellä lehtiartikkelilla...

        Jäitä hattuun!


      • JRSTR

        Kummallista, että juuri X-Type Estate diesel on ollut myyntimenestys Englannissa, vaikka he tuotteelle naureskelevat.

        Aloitusviestin sanoin: Elämä on ihmeellistä.

        Noista äpäristä vielä. Miten MB:n A-sarja on heikentänut S-sarjan statusta? Tai onko BMW:n X5-malli nyt vähemmän luxury-SUV, kun 1-sarja tuli markkinoille?

        Jos länsimainen markkinatalous ja siihen liittyvät liiketoimintapäätökset eivät miellytä, niin maailmasta löytyy vielä valtioita, joissa on tuo kirjoittajankin kaipaama pysähtyneisyyden tilanne (eli sosialistinen järjestelmä).


      • Jigga
        pepe kirjoitti:

        Puhuin BBC:n TV ohjelmasta. Lehteä en ole lukenutkaan . Hyvää viihdettä, mutta asiapitoisuuden kanssa on niin ja näin. Tuokin sinun lainaama ote on kaiketi yhden ihmisen mielipide? -Oliko näin?
        Tai en ainakaa usko sen olevan minkään tutkimuksen yhteenveto...?
        Vai olenko väärässä?

        Pelottavan suuri valta tuollaisella yhdellä lehtiartikkelilla...

        Jäitä hattuun!

        Joo ei tässä mitään maailmaa suurempaa ole kyseessä. Kunhan vai vaihdamme mielipiteitä = jäitä hattuun, ihan totta.

        Jagge kuskeilla on erittäin vankka rintama ja puolustatte hienosti huonoimpaakin. Sellaiseen on helppo tarttua koska se (lievästi sanottuna) herättää negatiivisia tunteita. "Suomalainen ei myönnä mitään huonoa" asenne(?). Kuskeina kuitenkin herrasmies porukkaa, siitähän tässä ei olekkaan kyse.

        Ensimmäisessä kirjoituksessa (alussa) pyysin tutustumaan TG lehteen tai katsomaan ohjelmaan BBC:ltä.

        Ikävä kyllä, The TopGear Survey on suuren tutkimuksen yhteenveto Englannnista. Viime vuonna siihen otti osaa 52630 autoa. Tutkimus tehdään joka vuosi. Edellinen malli XJ:stä pärjäsi viime vuoden tutkimuksessa loistavasti (oli muistaakseni sijalla 3 /142 automallin joukossa).

        The TG Survey:
        The biggest independent motoring survey has grown again. This year, 52630 of you took part. The TopGear Motoring Survey delivers real-world insights into living with the car you are concidering buying. Each of the owners who took part in our survey this year were asked to reveal how every aspect of the ownership experience matched up to the expectations they had when they first took delivery of their car.

        PS. TG:llä on Englannissa todella pelottavan suuri vaikutus. Mm Vauxhall (Opel) on isketty maanrakoon TG:n toimesta ja myynti on sen mukaista.


      • pepe
        Jigga kirjoitti:

        Joo ei tässä mitään maailmaa suurempaa ole kyseessä. Kunhan vai vaihdamme mielipiteitä = jäitä hattuun, ihan totta.

        Jagge kuskeilla on erittäin vankka rintama ja puolustatte hienosti huonoimpaakin. Sellaiseen on helppo tarttua koska se (lievästi sanottuna) herättää negatiivisia tunteita. "Suomalainen ei myönnä mitään huonoa" asenne(?). Kuskeina kuitenkin herrasmies porukkaa, siitähän tässä ei olekkaan kyse.

        Ensimmäisessä kirjoituksessa (alussa) pyysin tutustumaan TG lehteen tai katsomaan ohjelmaan BBC:ltä.

        Ikävä kyllä, The TopGear Survey on suuren tutkimuksen yhteenveto Englannnista. Viime vuonna siihen otti osaa 52630 autoa. Tutkimus tehdään joka vuosi. Edellinen malli XJ:stä pärjäsi viime vuoden tutkimuksessa loistavasti (oli muistaakseni sijalla 3 /142 automallin joukossa).

        The TG Survey:
        The biggest independent motoring survey has grown again. This year, 52630 of you took part. The TopGear Motoring Survey delivers real-world insights into living with the car you are concidering buying. Each of the owners who took part in our survey this year were asked to reveal how every aspect of the ownership experience matched up to the expectations they had when they first took delivery of their car.

        PS. TG:llä on Englannissa todella pelottavan suuri vaikutus. Mm Vauxhall (Opel) on isketty maanrakoon TG:n toimesta ja myynti on sen mukaista.

        Ahaa - eli se on referaatti tutkimuksesta! Siinä tapauksessa tuossahan voipi olla asiaakin! :D
        Etenkin kun tuo tutkimus on ns. tyytyväisyystutkimus, joka kertoo asiat huomattavasti paremmin kuin "vain" tekninen luotettavuustutkimus, johon automerkit/tehtaat itse pääsevät vaikuttamaan vähän liian paljon.

        Tällainen tyytyväisyystutkimus tehdään yleensä 3-6 kk uuden auton toimituksen jälkeen. Jos siinä vaiheessa on jo joku jarrulevy jo ollut soikeena, niin voihan se vähän vihloa...


      • vaikuttimet

        Herää väkisinkin kysymys, mitkä ovat tässä tapauksessa kirjoittajan vaikuttimet hyökätä keskustelusta ilmi käyvällä kiihkeydellä yhtä vaivaista automallia moittimaan, vaikka kirjoittajalle ei ole mitään tekemistä mallin eikä edes merkin kanssa?

        Työstähän tuo käy, jos jokaisen, vaikkapa vaan Top Gearinkaan vertailun häntäpään autot käy keskusteluissa tuollaisella tarmolla ja peräänantamattomuudella moittimassa.

        Kerroppas, "Jigga", mikä auto sinulla itselläsi on? Varmaan sinullekin sopii, että arvioidaan seuraavaksi, kuinka naurettava se on verrattuna X-typeen.
        Samalla alkavat varmastikin selvitä vaikuttimesi.


      • TopGearille
        Jigga kirjoitti:

        Joo ei tässä mitään maailmaa suurempaa ole kyseessä. Kunhan vai vaihdamme mielipiteitä = jäitä hattuun, ihan totta.

        Jagge kuskeilla on erittäin vankka rintama ja puolustatte hienosti huonoimpaakin. Sellaiseen on helppo tarttua koska se (lievästi sanottuna) herättää negatiivisia tunteita. "Suomalainen ei myönnä mitään huonoa" asenne(?). Kuskeina kuitenkin herrasmies porukkaa, siitähän tässä ei olekkaan kyse.

        Ensimmäisessä kirjoituksessa (alussa) pyysin tutustumaan TG lehteen tai katsomaan ohjelmaan BBC:ltä.

        Ikävä kyllä, The TopGear Survey on suuren tutkimuksen yhteenveto Englannnista. Viime vuonna siihen otti osaa 52630 autoa. Tutkimus tehdään joka vuosi. Edellinen malli XJ:stä pärjäsi viime vuoden tutkimuksessa loistavasti (oli muistaakseni sijalla 3 /142 automallin joukossa).

        The TG Survey:
        The biggest independent motoring survey has grown again. This year, 52630 of you took part. The TopGear Motoring Survey delivers real-world insights into living with the car you are concidering buying. Each of the owners who took part in our survey this year were asked to reveal how every aspect of the ownership experience matched up to the expectations they had when they first took delivery of their car.

        PS. TG:llä on Englannissa todella pelottavan suuri vaikutus. Mm Vauxhall (Opel) on isketty maanrakoon TG:n toimesta ja myynti on sen mukaista.

        New Car Test Drive, US: "The Jaguar X-Type is elegant, comfortable, and fun to drive. It represents a low cost of entry for a Jaguar and a strong value in this highly competitive class. It also gives its owner the distinction of driving a Jag. Already popular in Europe this estate car, as it's called there, offers great cargo carrying capacity while maintaining Jaguar's unique style. The X-Type competes with the BMW 3 Series, Mercedes-Benz C-Class, Audi A4 and other near-luxury cars. The performance of the Jaguar compares favorably to these cars, while offering a distinct difference in feel and temperament. The Jaguar X-Type is a good alternative to these superb luxury sedans and its quality has improved considerably since it was first introduced, thanks to continuous improvements made by Ford at the factory in the U.K."

        WHATCAR?, Big group test, Compact executive estates, UK:
        VERDICT: Jaguar x-type 2,0d estate classic: "Jaguar estate gets it right first time. Jaguar is a great all-rounder,delivering everything you could want in a stylish estate.
        Winner: Jaguar x-type estate, 2nd BMW320d TOURING, 3rd VOLVO V50 SPORTSWAGON, 4th AUDI A4 AVANT.

        Ihan roskaa, oletan.


      • Jigalle
        TopGearille kirjoitti:

        New Car Test Drive, US: "The Jaguar X-Type is elegant, comfortable, and fun to drive. It represents a low cost of entry for a Jaguar and a strong value in this highly competitive class. It also gives its owner the distinction of driving a Jag. Already popular in Europe this estate car, as it's called there, offers great cargo carrying capacity while maintaining Jaguar's unique style. The X-Type competes with the BMW 3 Series, Mercedes-Benz C-Class, Audi A4 and other near-luxury cars. The performance of the Jaguar compares favorably to these cars, while offering a distinct difference in feel and temperament. The Jaguar X-Type is a good alternative to these superb luxury sedans and its quality has improved considerably since it was first introduced, thanks to continuous improvements made by Ford at the factory in the U.K."

        WHATCAR?, Big group test, Compact executive estates, UK:
        VERDICT: Jaguar x-type 2,0d estate classic: "Jaguar estate gets it right first time. Jaguar is a great all-rounder,delivering everything you could want in a stylish estate.
        Winner: Jaguar x-type estate, 2nd BMW320d TOURING, 3rd VOLVO V50 SPORTSWAGON, 4th AUDI A4 AVANT.

        Ihan roskaa, oletan.

        Meni touhussaan väärään kohtaan :)


      • Jigga
        vaikuttimet kirjoitti:

        Herää väkisinkin kysymys, mitkä ovat tässä tapauksessa kirjoittajan vaikuttimet hyökätä keskustelusta ilmi käyvällä kiihkeydellä yhtä vaivaista automallia moittimaan, vaikka kirjoittajalle ei ole mitään tekemistä mallin eikä edes merkin kanssa?

        Työstähän tuo käy, jos jokaisen, vaikkapa vaan Top Gearinkaan vertailun häntäpään autot käy keskusteluissa tuollaisella tarmolla ja peräänantamattomuudella moittimassa.

        Kerroppas, "Jigga", mikä auto sinulla itselläsi on? Varmaan sinullekin sopii, että arvioidaan seuraavaksi, kuinka naurettava se on verrattuna X-typeen.
        Samalla alkavat varmastikin selvitä vaikuttimesi.

        Arkikäytössä on BMW 728/E38, eukon autona Mazda MX-5 ja tallissa kesää odottelee Cadillac Coupe 66´. Perheeni viimeinen työsuhde Jaguar XJ oli vuonna 1990. Siksi kai vieläkin jaksan lueskella Jagge juttuja. Kirjoitan BMW/Caddy puolella eri nikillä...mutta kyllä minut sieltä löytää jos kaivaa. ; )

        PS. X-Type vastaisuuteni ei liity mitenkään siihen, että ajan BMW:llä vaan siihen, että Jagge oli 80-luvulla jotain täysin muuta kuin se nyt on. Merkin maallistunen on pakollista ja niin ikävää. Jotkut joutuvat huoraamaan elämänsä eteen (pyydän anteeksi sanavalintaani). Siitä jaksaa jauhaa vaikka maailman loppuun. Sama kohtalo on seuraavaksi Cadillacilla kun he aloittavat Saabin alustalle rakennetun loisto???auton valmistuksen.


      • ihan malttamattomana
        Jigga kirjoitti:

        Arkikäytössä on BMW 728/E38, eukon autona Mazda MX-5 ja tallissa kesää odottelee Cadillac Coupe 66´. Perheeni viimeinen työsuhde Jaguar XJ oli vuonna 1990. Siksi kai vieläkin jaksan lueskella Jagge juttuja. Kirjoitan BMW/Caddy puolella eri nikillä...mutta kyllä minut sieltä löytää jos kaivaa. ; )

        PS. X-Type vastaisuuteni ei liity mitenkään siihen, että ajan BMW:llä vaan siihen, että Jagge oli 80-luvulla jotain täysin muuta kuin se nyt on. Merkin maallistunen on pakollista ja niin ikävää. Jotkut joutuvat huoraamaan elämänsä eteen (pyydän anteeksi sanavalintaani). Siitä jaksaa jauhaa vaikka maailman loppuun. Sama kohtalo on seuraavaksi Cadillacilla kun he aloittavat Saabin alustalle rakennetun loisto???auton valmistuksen.

        odotitkin.

        Hyvää jatkoa


      • Jigga
        ihan malttamattomana kirjoitti:

        odotitkin.

        Hyvää jatkoa

        kiitos.


      • Piimari
        Jigga kirjoitti:

        Arkikäytössä on BMW 728/E38, eukon autona Mazda MX-5 ja tallissa kesää odottelee Cadillac Coupe 66´. Perheeni viimeinen työsuhde Jaguar XJ oli vuonna 1990. Siksi kai vieläkin jaksan lueskella Jagge juttuja. Kirjoitan BMW/Caddy puolella eri nikillä...mutta kyllä minut sieltä löytää jos kaivaa. ; )

        PS. X-Type vastaisuuteni ei liity mitenkään siihen, että ajan BMW:llä vaan siihen, että Jagge oli 80-luvulla jotain täysin muuta kuin se nyt on. Merkin maallistunen on pakollista ja niin ikävää. Jotkut joutuvat huoraamaan elämänsä eteen (pyydän anteeksi sanavalintaani). Siitä jaksaa jauhaa vaikka maailman loppuun. Sama kohtalo on seuraavaksi Cadillacilla kun he aloittavat Saabin alustalle rakennetun loisto???auton valmistuksen.

        Eikö asiat ole nykyään niin, että BMW laatu on hyvää (ollut jo vuosia) mutta osa tuotteista naurettavia.

        BMW 116i - mikä tämä on? Koittakaa nyt herranjestas myötään, että BMW-perheeseen on syntynyt myös äpäriä.

        PS. Jopa engelsmannit nauravat koko 1-sarjalle (lukekaa TopGear lehteä tai katsokaa ohjelmaa BBC:ltä).


      • Toimittaja
        Jigga kirjoitti:

        Arkikäytössä on BMW 728/E38, eukon autona Mazda MX-5 ja tallissa kesää odottelee Cadillac Coupe 66´. Perheeni viimeinen työsuhde Jaguar XJ oli vuonna 1990. Siksi kai vieläkin jaksan lueskella Jagge juttuja. Kirjoitan BMW/Caddy puolella eri nikillä...mutta kyllä minut sieltä löytää jos kaivaa. ; )

        PS. X-Type vastaisuuteni ei liity mitenkään siihen, että ajan BMW:llä vaan siihen, että Jagge oli 80-luvulla jotain täysin muuta kuin se nyt on. Merkin maallistunen on pakollista ja niin ikävää. Jotkut joutuvat huoraamaan elämänsä eteen (pyydän anteeksi sanavalintaani). Siitä jaksaa jauhaa vaikka maailman loppuun. Sama kohtalo on seuraavaksi Cadillacilla kun he aloittavat Saabin alustalle rakennetun loisto???auton valmistuksen.

        Eli tulipahan todistettua tuon ketjun aloitusviestin sisältö.


      • Jigga
        Toimittaja kirjoitti:

        Eli tulipahan todistettua tuon ketjun aloitusviestin sisältö.

        Se koira älähtää johon keppi kälähtää... Jos olin niin väärässä, miksi reagoida.

        Kiitos ajanvietteestä.


      • on kälähtänyt
        Jigga kirjoitti:

        Se koira älähtää johon keppi kälähtää... Jos olin niin väärässä, miksi reagoida.

        Kiitos ajanvietteestä.

        Siis, kun muut toteavat ja todistavat sinun olevan väärässä, sinusta se vain todistaa, että olit oikeassa!
        Jigga, tuo on aivan vedenpitävästi tyhmä johtopäätelmä.


      • Samu

        sama henkilö


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

      Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

      Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

      Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

      ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

      Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      949
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Olet sä silti

      Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

      Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

      Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40
      841
    Aihe