Ja pari päivää myöhemmin Valvira sulki Esperin pyörittämän hoivakodin Kristiinankaupungissa vakavien puutteiden ja laiminlyöntien takia. Sitä kun pitää brittisijoittajille taata isot voitot niin siinä ei paljon vanhusten tarpeet paina.
Esperi Care osti hoivakoti Menninkäisen
5
447
Vastaukset
- Anonyymi
Miksikähän menninkäisen väki nukkuu kotiluolissaan? Mikähän lienee on hoitaja mitoitus, pitääkö hoidettavat huumata hoitotoimenpiteiden nopeuttamiseksi....? Ja mikä on hoitajien osaamis- ja kielitaito, paljon ulkomaalaistaustaisia heissä. Ja heidän etälääkäri... Kenen etua ajaa? Onkohan noita kukaan miettinyt...
- Anonyymi
Mikä etu? Mikä osaamiis ja kielitaito? Mikä mitoitus?
Mikä etälääkäri?
Kiertäkää kaukaa, saatte vanhemmillenne muualta varmastikin parempaa hoitoa ja huolenpitoa, tuolla esitetään että kaikki on vain hyvin,. EI KOSKAAN omia vanhempiani tuonne!
- Anonyymi
Valvira mitä tekee?
- Anonyymi
Valviralle voi tehdä kantelun, vastuualueina kai henkilöstön osaaminen ja riittävyys. Ongelmista kannatta ensin antaa muistutus hoivakodin johtajalle ja käydä siellä keskustelu. Mikäli yhteisymmärrystä ei synny hoivakodin omissa prosesseissa, seuraava aste on aluehallintovirasto, jonne voi tehdä kantelun, seikkaperäisesti ja hyvin laadittuna. Hoivakoti varmasti selittää asiat omasta näkökohdastaan.
Ehkä hyvinvointialueelle kannattaa antaa palautetta, vaikka se ei ole varsinainen osapuoli muuten kuin maksajana, mutta siellä varmasti on kiinnostusta tietää, millaisesta hoivasta maksavat. - Anonyymi
Vanhempani siellä ei ymmärrä yhtään mitä kieltä puhuvat hoitaesaan
olisi ehkä vähintä mitä vaatia hoitajalta puhua ymmärrettävää suomen kieltä.
Ei äitini enää ymmärrä enään mitä on joku monikulttuurisuus jossain hoitajissa.. kunhan saisi vain ansaitsemansa hoidon tason.
Vai onko tämä sittenkin pelkkää bisnestä isojen herrojen taskuun!! 🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943582
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442937Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742416- 612348
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172277Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202147- 1172108
- 621994