Mies, miten sytytät naisen intohimon

Sytytämut

Niin että hän heittäytyy villiksi sängyssä?

Jos mies on lahna ei nainenkaan paljoa panosta.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tukijussin-aikamiespoika

      Pistän karvanopat ja 6 kpl vunterpoumia corollaa.

    • mikävoisimennäpieleen

      No kuule! Mies kun alkaa itkemään ja syyttelemään naista joka helvetin asiasta niin johan siinä karskimmankin mamman pimppa kostuu:D

    • intohimoinen.mies

      Silloin kun kemiat kohtaa niin kumpikin syttyy. Exän kanssa seksuaaliset kemiat oli kohdallaam ja seksi oli todella intohimoista. Muuten oli vaan oikukas luonne niin siksi ex.

    • Katseella

      Jos haluaa todella kuumaa ja estottoman halukasta seksiä, niin KATSE.

      Kun katsot sitä vastapuolta himon vallassa, tiiviisti, tietäen,miten hirveästi häntä haluat.

      Katsot, tiiviisti. Intensiivisesti, kuin et koskaan saisi häneen koskea, mutta kuitenkin jotenkin sen aikoisit tehdä.

      Kun siihen katseeseen vastataan samalla teholla, se on järisyttävän seksin alku.

      • Katsotänne

        se on kuin tunteen palo jota halua sammuttaa,, (-;


    • dhgggggggggjgfcjg

      Voi tai rukkaa kun tietäs minkalaista rakastelua olis saanut jos ei olis aliarvioinut niin pahasti ja mennyt sen kieron serkkunsa paskapuheita kuunteleen jotka tuli eräältä kaupungin pahimmalta rotta narkkarilta joka on ajettu jo kerran pois koko kaupungista velkojen takia ja joka muuten joutuu puhutteluun kun tulee vastaan.
      Kun ei asioita selvitetä suoraan asianomasen kanssa niin valitettavasti joku siitä kärsii, ja se on tämä rotta narkkari tällä kertaa.
      Moni muukin tulee saamaan ansionsa mukaan niin oppii levitteleen valheita selän takana.

      • omapahanonmenetyksesi

        Harmi että se idiootti luuli että minä käytän huumeita mikä ei pidä paikaansa, eikä tajua että tajusin sen kyllä, eipä ollu pokkaa suoraan puhua, itse kyllä toitotti kuinka pitää puhua suoraan ja paljon muutakin missä sitten sanansa söi.

        Lisäksi kävi täällä tunnisteleen kirjotuksia jotka ei ollut edes minun kirjoittamia.

        Onneksi itse käyttäydyin loppuun asti kuin aikuinen enkä pahaa sanaa sanonut saatika kirjottanut, pakko oli johonkin tyhmät tunteet purkaa kun ei halunnut häiritä toista.

        Sairasta muuten odottaa mieheltä alotetta ja kun ei tee niin suuttuu ja alkaa kieroileen, mutta sehän paljasti lopulta oikean luonteensa.


    • Pikkupökkis

      Naisen saa syttymään hyvin kun se on juuri eronnut pitkästä suhteesta ;)

      Varma tapa, toimii aina :)

      • TeitköUunot

        Tottakait, koska silloin kelpaa kuka tahansa Uuno.


    • intohimoinenmiestenmies

      Sanon hiivaviivalle, että hinkkaa sä tää ittees, ku mä käyn paskalla sillä aikaa:)

    • Ottamalla sen naisen, niin kuin mies...... Määrätietoisesti ja halulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3078
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1046
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      50
      937
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      816
    Aihe