Onko jotenkin yllättävää, että jos bongaa potentiaalisen idioottilauman, iskee siihen selkärangaton kiinni? Elämän uhri ja oikeusvaltion väärin kohtelema Kailajärvi on nykyään huolissaan mamu- ja matutilanteesta ja tekee jyrkkiä ulostuloja. Pässit jälleen kerran nielevät purematta kaiken. Nyökytellen päätään ”No nuinhan se ihan justiinsa on!” Tässä on tavalla tai toisella hotellimakoilijalle jälleen uusi tulonlähde. Maksajina samat tolvanat kuin aina.
WinKalujärvi onkii uusilla vesillä
5
<50
Vastaukset
- FaktaaVälillä
Mutta Onecoin on aivan eri asia kuin Kailattu valuuttakauppa. Onecoinissa on hehtaaarien kokoiset serverihallit ja tietenkin Kiinan muurin mittainen lohkoketju.
Älkää unojtako valaan kokoisia Tokeneita.- Khyyllä
Niin niin. Tarkoitettiin vain sitä että idiotismin jatkumo on todellinen ja sen mahdollistavat ne 3% väestön tyhmimpiä. Oli sitten kyse ponzista tai politiikkaan pyrkimisestä, tämä porukka rahottaa näiden sankarien elämän.
Senhän takia nigerialaiskirjeetkin on sellaista kökköenglantia että ne menee täydestä niille tyhmimmille.
- SalmariTOPattaja
Mine minä voi maksaa rahs.
12% saada kun raha tili.
Kuka hemmetti uskoo - SalaaMari
SalmariTOPattaja kirjoitti:
Mine minä voi maksaa rahs.
12% saada kun raha tili.
Kuka hemmetti uskooSalmari myllykoskelta myy Tycooneja. Tartu hetkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1833495Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3752197Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562176- 432042
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4291163Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59984