Onko jotenkin yllättävää, että jos bongaa potentiaalisen idioottilauman, iskee siihen selkärangaton kiinni? Elämän uhri ja oikeusvaltion väärin kohtelema Kailajärvi on nykyään huolissaan mamu- ja matutilanteesta ja tekee jyrkkiä ulostuloja. Pässit jälleen kerran nielevät purematta kaiken. Nyökytellen päätään ”No nuinhan se ihan justiinsa on!” Tässä on tavalla tai toisella hotellimakoilijalle jälleen uusi tulonlähde. Maksajina samat tolvanat kuin aina.
Vastaukset 5
- FaktaaVälillä
Mutta Onecoin on aivan eri asia kuin Kailattu valuuttakauppa. Onecoinissa on hehtaaarien kokoiset serverihallit ja tietenkin Kiinan muurin mittainen lohkoketju.
Älkää unojtako valaan kokoisia Tokeneita.- Khyyllä
Niin niin. Tarkoitettiin vain sitä että idiotismin jatkumo on todellinen ja sen mahdollistavat ne 3% väestön tyhmimpiä. Oli sitten kyse ponzista tai politiikkaan pyrkimisestä, tämä porukka rahottaa näiden sankarien elämän.
Senhän takia nigerialaiskirjeetkin on sellaista kökköenglantia että ne menee täydestä niille tyhmimmille.
- SalmariTOPattaja
Mine minä voi maksaa rahs.
12% saada kun raha tili.
Kuka hemmetti uskoo - SalaaMari
SalmariTOPattaja kirjoitti:
Mine minä voi maksaa rahs.
12% saada kun raha tili.
Kuka hemmetti uskooSalmari myllykoskelta myy Tycooneja. Tartu hetkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48835
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha538761- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561