Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Oletko ottanut tulkintaa Kristallikellolta?

Seolitsinä

Kumpi parempi s-posti vai puhelintulkinta?
Onko tulkinnat olleet paikkansa pitäviä?

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikkeasitä_

      Otin joitakin vuosia sitten puhelintulkinnan kun kovasti kehuttiin. Minulle ei kyllä nähnyt yhtään mitään työhön, ihmissuhteisiin eikä erääseen kaveriin liittyvään täsmäkysymykseenkään. Muistelen, että puhelu oli jotenkin vaivaannuttava ja tuli tunne, ettei osannut viedä keskustelua luontevasti eteenpäin.

    • enkelinsiivin

      Soitin tuossa taas joku pari kuukautta sitten, sai kyllä ihmeellisen tarkkaan esille silloisen suhdekuvioni kaikkineen ja muutkin piti paikkansa, mitä siinä käytiin läpi (työkuviot yms) . En minä vaan saanut mitään vaivautuneisuuden tunnetta itselle, päinvastoin jäi positiivinen ja hyvin lämmin tunne tulkinnasta. Aito näkijä minusta.

    • Kevätuusi

      Kirjallisena olen ottanut. Tähän mennessä yksi asia osittain mennyt kuin tulkitsi. Mutta ehkä toi lohtua silloiseen elämän hetkeen vaikkei syksy tuonut asioita, joita tulkitsi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe