Kumpi parempi s-posti vai puhelintulkinta?
Onko tulkinnat olleet paikkansa pitäviä?
Oletko ottanut tulkintaa Kristallikellolta?
3
61
Vastaukset
- Kaikkeasitä_
Otin joitakin vuosia sitten puhelintulkinnan kun kovasti kehuttiin. Minulle ei kyllä nähnyt yhtään mitään työhön, ihmissuhteisiin eikä erääseen kaveriin liittyvään täsmäkysymykseenkään. Muistelen, että puhelu oli jotenkin vaivaannuttava ja tuli tunne, ettei osannut viedä keskustelua luontevasti eteenpäin.
- enkelinsiivin
Soitin tuossa taas joku pari kuukautta sitten, sai kyllä ihmeellisen tarkkaan esille silloisen suhdekuvioni kaikkineen ja muutkin piti paikkansa, mitä siinä käytiin läpi (työkuviot yms) . En minä vaan saanut mitään vaivautuneisuuden tunnetta itselle, päinvastoin jäi positiivinen ja hyvin lämmin tunne tulkinnasta. Aito näkijä minusta.
- Kevätuusi
Kirjallisena olen ottanut. Tähän mennessä yksi asia osittain mennyt kuin tulkitsi. Mutta ehkä toi lohtua silloiseen elämän hetkeen vaikkei syksy tuonut asioita, joita tulkitsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539019Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492709- 572491
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292491Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971875- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231763Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461295Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61146